Kertokaa yksikin syy miksi naisen pitäisi olla kuin Erika vikman
En näe mitään syytä. Enkä myöskään halua. Kukaan ei helkkari pakota minua feikiksi horoksi.
Vai onko kiellettyä olla ihan normaali nainen. Seksiä vastaan mulla ei ole mitään.
Kommentit (226)
Haluat että jokainen saa olla mitä haluaa, mutta kiellät sen heiltä jotka haluavat olla kuten Erika Wikman. Outoa logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ESIINTYJÄ. Se on rooli. Et sinä tiedä millainen ihminen hän on työnsä ulkopuolella.
Rooli olla perse paljaana telkkarissa?
Näin työnkuvat muuttuu. Ehkä kohta tissivaot alkavat vilkkua uutislähetyksissäkin ja ehdottomasti paksua kirkkaanpunaista huulipunaa, sitä täytyy olla runsaasti.
Nainenkin pääsee viimein olemaan autenttisesti oma itsensä.
Jäikö lapsena nukkeleikit liian vähäisiksi!? Kun moni tyrkkkis haluu olla joku väkerretty lelunukke. Mutta nuket eivät pasco.
No kyllähän minä olen aika pitkälle samanlainen OIKEA E.V., joka tykkää nyhjätä kotona ja liikkua luonnossa, on introvertti ja ahdistukseen taipuvainen. Hänen roolihahmonsa kanssa minulla taas ei ole mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ESIINTYJÄ. Se on rooli. Et sinä tiedä millainen ihminen hän on työnsä ulkopuolella.
Osa roolia. Paheksutko elokuvien vähäpukeisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jokainen nainen voi ottaa oppia Eerikasta. Vähät välittää muiden mielipiteistä ja tehdä mitä itse mielii. Pukeutua miten seksikkäästi ikinä haluaa tai olla pukeutumatta seksikkäästi. Harrastaa seksiä miten itse haluaa tai olla kokonaan harrastamatta. Lopettaa se miesten edessä ovimattoilu. Oman pienen mailman tulisi pyöriä oman hyvinvoinnin ympärillä, ei miesten.
😂😂😂😂. Eikös tuo Erikan esitys juurikin ole miehen ovimatto.
Niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Windows 95 ei ollut?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä kyllä sanon että tollasta naista voi katsoa jossain yökerhossa mutta en kotiini ottaisi.
Kai sää nyt sentään panisit, jos et kotona niin sitte jossain porttikongissa.
hyihitto, en keksi yhtään! Huono Tuksu kakkonen tai huono Kikka kakkonen huono cicciolina5678
Surkee esitys. Jotku ne tykkää olla ovimattoja... Surkea esitys. Minne muusikot ja taiteilijat on kadonneet?
Jos kaikki alkais Erikoiksi niin MUOVI loppus tästä maailmasta.
lisäks kuoleman jälkeen kuuluu sarjaan MAATUMATTOMAT?
Yleltä tuli aikanaan dokumentti Punaisten lyhtyjen alueen naisista, ne kaksi vanhaa mummoprostituoituakin olivat seksikkäämpiä kuin Erika.
Mummoilla ikää, ja luomuja.
Erika vasta 31, ei luomu.
Ihan siitä syystä että Erika on nainen joka tekee niin kuin itse haluaa ja mikä hyvältä tuntuu, välittämättä muiden mielipiteistä. Tähän pitäisi kaikkien pyrkiä. Haluan uskoa että näin on hänellä myös yksityiselämässä eikä tuo ole pelkkää showta. Ja eikö naisen pitäisi olla juuri sellainen. Nämä kulisseja ylläpitävät kukkahattutädit on niitä joita kenenkään naisen tai miehen ei pitäisi olla.
Upea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tuollainen idari haluaisi olla.
Etkä varmaan pystyisi taidoillasi ja kyvyilläsi
Vierailija kirjoitti:
hyihitto, en keksi yhtään! Huono Tuksu kakkonen tai huono Kikka kakkonen huono cicciolina5678
Niinkö kateellinen olet ?😁
Niinpä niin, et varmaan itse tienannut viime vuonna 0,5 milj. kuten Erika
Vierailija kirjoitti:
Surkee esitys. Jotku ne tykkää olla ovimattoja... Surkea esitys. Minne muusikot ja taiteilijat on kadonneet?
Hyvin tienaava ovimatto sitten Erika 😁
Voittajasuosiikki viisussa eilisen mukaan
Dannyn luomus on tämä tyttönen ja rivo sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun feministit sallivat vain anorektiset laamapaidat.
Erika on itse feministi 😅
Totta kai kaikkien naisten pitää olla kuin Erika, ovathan kaikki miehetkin kuin Lordi.