Kertokaa yksikin syy miksi naisen pitäisi olla kuin Erika vikman
En näe mitään syytä. Enkä myöskään halua. Kukaan ei helkkari pakota minua feikiksi horoksi.
Vai onko kiellettyä olla ihan normaali nainen. Seksiä vastaan mulla ei ole mitään.
Kommentit (226)
Biisiä on hehkutettu maailmalla maasta taivaaseen. Tube täynnä näitä leuat lattialla reaktiovideoita.
Go Erika go!!
Tuota en ole ennen kuullut, että naisen pitää olla kuin Erika Wikman. Mutta ymmärrän toki, että maksava asiakas saa valita mieluisalla tavalla pukeutuneen naisen. Kyllähän saksalaisessa bordellissa on kaikki niukat asuversiot ja kaikki ihonvärit edustettuna. Erikan asu on kuin sen bordellin tarjoilijalla oli. Yläkerroksissa oli sitten pykälää rohkeammat asut.
En kerro, kun ei missään nimessä tarvitse, tuohan on kamala muovihirviö.
Kirsti Paakkanen oli rohkea suomalainen nainen. Helvi Sipilä oli rohkea suomalainen nainen, pari esimerkkiä. Mutta he eivät olleet riettaita, eivätkä rivoja. Heitä arvostettiin Suomessa ja maailmalla.
Eikö tämä ole jo käyty läpi? Erika Vikman saa olla just sellainen kuin on. Kaikki muut saavat olla just sellaisia kuin ovat. Kaikki ansaitsevat saada rakkautta ja nautintoa sellaisenaan. Kenenkään ei tarvitse muuttua. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Minä saan olla minä. Erika saa olla Erika. Kaikki tulevat sellaisena kuin ovat.
Yksi syy: jos hän on Erika Vikman. Muuten hänen on hyvä olla oma itsensä eli joku muu.