YleAreenan "Deittaavat daamit" OFFICIAL
Innostuin katsomaan tavallisuudesta poikkeavaa deittiohjelmaa "Deittaavat daamit". Se kertoo neljästä suomalaisesta, 63-77-vuotiaasta naisesta, jotka etsivät miestä ystävyyden, harrastusten tai jopa rakkauden merkeissä elämäänsä. Sarjassa on kuusi jaksoa ja katson itse nyt kolmatta jaksoa. Tämähän on mielenkiintoisempi kuin mitä oletin. Ohjelman kaikki neljä naista ovat koulutettuja, fiksuja, energisiä ja hyväkuntoisia "sinkkuja" ja iästä huolimatta heillä käy hyvä tuuri, että löytävät deittejä.
Katso lähetysajat : Deittaavat Daamit - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (343)
Onko naisilla sometilejä? Erjan videoita seuraisin mielelläni!
Vierailija kirjoitti:
Samanikäiset "daamitko" täällä haukkuvat ikätovereitaan? On muka nuhjua, miesmäistä, roikkuvaa, kauhtunutta. Miksi minä, n40, en huomannut moista? Mielestäni jokainen daami näytti oikein siistiltä ja viehättävältä. Kullakin oma tyylinsä, ja se on varsin hyvä!
Olen samaa mieltä, viehättäviä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki olivat ikäisekseen varsin hyvännäköisiä paitsi Erja, koska lihava. Rita toki rajalla, mutta hyvä kehonhallinta hänelläkin vielä. Erjalla jo sellaista vanhuudenvaivaa selvästi liikkeessä.
Erja toki muuten varsin railakas tapaus.
Hieman höristelin korviani, kun Rita ilmoitti olevansa terve. Niin sanoi, kun teki deitti- ilmoitusta. En vaan usko, että kukaan voi sanoa olevansa terve enää tuossa iässä ja Ritankin käsistä näki, että oli reuman kaltaista vaivaa ainakin, kun oli suurentuneet nivelkyhmyt. Joten ei voi sanoa olevansa terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli aika onneton se vanhusten deittisirkus siellä ravintolassa. Vain muutama osallistuja. Eikö oltu mainostettu riittävästi vai eikö ihmiset ole uskaltanut mennä?
Juontaja outo huutaja.
Joo, huusi kyllä liikaa. Yrittikö sitten saada jotenkin rempseää menoa aikaiseksi? Ei toiminut.
Katteli varmaan, että valtaosa jengistä niin seniilejä, että ovat varmaan puolikuuroja ja siksi huusi palkeet läpättäen.
Vierailija kirjoitti:
Jan oli kivan oloinen tyyppi. Hän parantaisi kertaheitolla naisen saanti mahdollisuuksiaan, kun värjäsi hiuksensa mustiksi. Erja oli vaappuvine jalkoineen liian mummomainen hänelle.
Höpö höpö, näyttäisi mustissa hiuksissa Mr. Lordilta.
Deittailu vamasti yleistyy 60-70 vee -ikäluokissa tulevina vuosina. Tulevat seitsemänkymppiset ovat hyvinkin paljon nuorekkaampia ja parempikuntoisia kuin tämän päivän vastaavat. Eikä enää sitkutella samassa huonossa parisuhteessa hautaan asti vain siksi, ettei kylillä tule sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Erja voisi pitää avautumiskanavaa ihan suomeksi.
Varmaan tuo ohjelma on tarkoitettu ns. hyvän mielen ohjelmaksi, mutta minun korviani kyllä alkoi särkemään se hillitön kälätys. Mutta aika tylsää sekin olisi, jos siinä istuttaisiin kuin kuolemantuomiota luettaessa. Yhden jakson jaksoin katsoa kerrallaan ja sitten täytyi pitää muutama päivä taukoa.
Kun muistelen sitä, että millaisia omat vanhemmat oli 50-60-70-vuotiaina, niin on kyllä maailma muuttunut tässä välissä todella paljon :-D
Vierailija kirjoitti:
Erja on ihan klassikkotäti. Juuri se, joka kuvaillaan kaikissa tätityyliketjuissa tälläkin palstalla.
Kunnon Karen
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tuo ohjelma on tarkoitettu ns. hyvän mielen ohjelmaksi, mutta minun korviani kyllä alkoi särkemään se hillitön kälätys. Mutta aika tylsää sekin olisi, jos siinä istuttaisiin kuin kuolemantuomiota luettaessa. Yhden jakson jaksoin katsoa kerrallaan ja sitten täytyi pitää muutama päivä taukoa.
Kun muistelen sitä, että millaisia omat vanhemmat oli 50-60-70-vuotiaina, niin on kyllä maailma muuttunut tässä välissä todella paljon :-D
No minun vanhempani ovat vanhanaikaisia tänäkin päivänä. Voivotelleet vanhuuttaan vuosikymmeniä. Ovat 70-v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erja voisi pitää avautumiskanavaa ihan suomeksi.
Mutta pitääkö? Linkki?
Olisi ollut kiva kuulla seurasiko mistään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Yksi juttu aiheutti pettymyksen. Daamin nimeä en nyt muista ( nuoremmista lyhempi tukkainen). Hänellä oli deitti, jonka kanssa kävi tanssimassa jossain ulkopihalla. Mies ,Ismo, oli mukana Maajussille morsian ohjelmassa joku vuosi sitten. Linssilude?
Voi olla, että deittailukavereita järjestyy tuottajan avustuksella. Niinhän se monissa tosi-tv-ohjelmissa menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun vanhempani ovat vanhanaikaisia tänäkin päivänä. Voivotelleet vanhuuttaan vuosikymmeniä. Ovat 70-v.
Minä löysin kerran vanhoja valokuvia, jossa taisi olla faijan 50-vuotisjuhlat menossa. Kyllä oli ihmiset siihen aikaan tosi vanhan tuntuisia. Siihen aikaan melkein kaikille viiskymppisille annettiin lahjaksi kävelykeppi. Nykyään moni toivoo lahjaksi benji-hyppyä tai muuta vastaavaa elämystä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki olivat ikäisekseen varsin hyvännäköisiä paitsi Erja, koska lihava. Rita toki rajalla, mutta hyvä kehonhallinta hänelläkin vielä. Erjalla jo sellaista vanhuudenvaivaa selvästi liikkeessä.
Erja toki muuten varsin railakas tapaus.Hieman höristelin korviani, kun Rita ilmoitti olevansa terve. Niin sanoi, kun teki deitti- ilmoitusta. En vaan usko, että kukaan voi sanoa olevansa terve enää tuossa iässä ja Ritankin käsistä näki, että oli reuman kaltaista vaivaa ainakin, kun oli suurentuneet nivelkyhmyt. Joten ei voi sanoa olevansa terve.
Tottakai tuossa iässä on jo jotain kremppaa. Paljon nuoremmatkin voi olla paljon pahemmassa kunnossa, Moni on jo kuollutkin nuorena. Mutta jos joku pikkuvaiva ei haittaa elämistä eikä vaikuta elämänlaatuun mitenkään merkittävästi, niin kyllä mielestäni silloin on kohtuullisen terve. Jotkut kyhmyt käsissä ei ole vielä mitään muuta kuin ulkopuolisten silmiä häiritseviä ulkonäköseikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria on vähän "äijä". Esim. pizzajaksossa katsoin syömistä ja yleisesti liikehdintää jne. Hän on semmoinen "reipas", ei mitenkään yltiönaisellinen.
Tiedän näitä tätejä, jotka seurassa näyttelee söpöä ja sievää. Aivot menee outoon asentoon, kun mies osuu paikalle. Niin feikkejä moni! Eri rooli naisten ja miesten seurassa. Sairasta!
Joo semmoinen tyttömäinen kihitys ja hihitys miesseurassa on sodanjälkeisten ikäluokkien tyyliä. Onneksi nykyään taaksejäänyttä eikä mielestäni näistäkään tädeistä kukaan ollut sellainen.
Jotkut leikkii fiksua ja älykästä. Menevät miesten muottiin ja ihmettelevät miksi on paha olla. Omat mielipiteet jätetään lausumatta. Pukeudutaan ja hymyillään kuin sirkusaasi.
Voi kun se 77-vuotias on niin tökerösti meikattu. Ei kai kellään ole viivottimella piirrettyjä mustia kulmakarvoja. Koko ajan katse kiintyi julmaan ilmeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun se 77-vuotias on niin tökerösti meikattu. Ei kai kellään ole viivottimella piirrettyjä mustia kulmakarvoja. Koko ajan katse kiintyi julmaan ilmeeseen.
Minä olen huomannut, että naiset meikkaavat ikääntyessään samalla tavalla kuin meikkasivat nuorina (sikäli kuin enää meikkaavat) ja Ritan nuoruudessa oli muotia nyppiä kulmakarvat kokonaan ja piirtää ohuet viivat niiden tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Rita on oopperadiiva ja varmasti tottunut vahvaan ehostuseen lavalla yms. Kulmakarvat on nypitty olemattomiin 70-luvulla eivätkä kasva enää takaisin.
Joo, huusi kyllä liikaa. Yrittikö sitten saada jotenkin rempseää menoa aikaiseksi? Ei toiminut.