Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YleAreenan "Deittaavat daamit" OFFICIAL

Vierailija
12.02.2025 |

Innostuin katsomaan tavallisuudesta poikkeavaa deittiohjelmaa "Deittaavat daamit". Se kertoo neljästä suomalaisesta, 63-77-vuotiaasta naisesta, jotka etsivät miestä ystävyyden, harrastusten tai jopa rakkauden merkeissä elämäänsä. Sarjassa on kuusi jaksoa ja katson itse nyt kolmatta jaksoa. Tämähän on mielenkiintoisempi kuin mitä oletin. Ohjelman kaikki neljä naista ovat koulutettuja, fiksuja, energisiä ja hyväkuntoisia "sinkkuja" ja iästä huolimatta heillä käy hyvä tuuri, että löytävät deittejä.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Deittaavat Daamit - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (343)

Vierailija
241/343 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi juttu aiheutti pettymyksen. Daamin nimeä en nyt muista ( nuoremmista lyhempi tukkainen). Hänellä oli deitti, jonka kanssa kävi tanssimassa jossain ulkopihalla. Mies ,Ismo, oli mukana Maajussille morsian ohjelmassa joku vuosi sitten. Linssilude?

Kekkula Ismo! Oikein hupiukkojen hupiukko :D

Vierailija
242/343 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi juttu aiheutti pettymyksen. Daamin nimeä en nyt muista ( nuoremmista lyhempi tukkainen). Hänellä oli deitti, jonka kanssa kävi tanssimassa jossain ulkopihalla. Mies ,Ismo, oli mukana Maajussille morsian ohjelmassa joku vuosi sitten. Linssilude?

Karmea äijä... gives me the creeps. Vaatisin korvauksia, jos joutuisin tuon kanssa treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/343 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan myös korostaa, että nämä deitit oli hankittu ja sovittu tuotannon puolelta. Ohjelman idea oli tuoda esiin vanhempien ihmisten mahdollisuuksia tutustua ehkä potentiaaliseen uuteen kumppaniin, mutta lähinnä tuomaan positiivista mieltä. 

Fiksusti erään daamin ystävä toi esiin huijariprofiilit ym. deittisovellusten vaaranpaikat. Tietenkin tämä osuus oli käsikirjoitettu. Samalla vastuuvapautus tuotannolle, ettei voida syyttää hölmömpien katsojien houkuttelusta vaarallisiin leikkeihin.  

Ohjelma toimi myös mainoksena sekä siinä mukana olleille yrityksille että kyseisille daameille että heidän 'deittejään' esittäville miehille.

Vierailija
244/343 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, jos tän ohjelman kautta ihmiset luulee ton ikästen naisten olevan tommosia. 🤢🤮

Oli kyllä ikäisekseen ryppyisiä. Erja vanhimmasta päästä ja vähiten ryppyjä.

Vierailija
245/343 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kivan oloinen mies se pitkähiuksinen, jota Erja tapaili. Syntyiköhän tuosta romanssi? Ei ainakaan Erjan facebookissa ole miehestä mitään mainintaa.

Ihanasti tervehti poskisuukoilla, aukoi auton ovet, tarjosi käsivartensa kävellessä ja jaksoi pitää huumoripilkkeen silmäkulmassa, vaikka paitakin repesi. Respect! Tykkäsin, vaikka yleensä pitkätukkamiehet eivät ole minun juttuni.

En muuten tajua mihin ne molemmat repivät paitansa? Vaatisin auton vuokranneelta taholta korvauksia.

Miehen paidassa oli repeämä jo kun tuli treffeille 

Vierailija
246/343 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kivan oloinen mies se pitkähiuksinen, jota Erja tapaili. Syntyiköhän tuosta romanssi? Ei ainakaan Erjan facebookissa ole miehestä mitään mainintaa.

Ihanasti tervehti poskisuukoilla, aukoi auton ovet, tarjosi käsivartensa kävellessä ja jaksoi pitää huumoripilkkeen silmäkulmassa, vaikka paitakin repesi. Respect! Tykkäsin, vaikka yleensä pitkätukkamiehet eivät ole minun juttuni.

En muuten tajua mihin ne molemmat repivät paitansa? Vaatisin auton vuokranneelta taholta korvauksia.

Mikä siellä reisitaskussa pullotti?

Uskokaa nyt jo, ettei tuo deittailutapahtuma ollut spontaani ja autenttinen. "Jan" oli valittu esittämään Erjan herrasmiesdeittiä.

Vierailija
247/343 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siellä reisitaskussa pullotti?

Uskokaa nyt jo, ettei tuo deittailutapahtuma ollut spontaani ja autenttinen. "Jan" oli valittu esittämään Erjan herrasmiesdeittiä.

Autenttista sisältöä oli ne "hyi kamala!" ja "ei ei ei!!" huudahdukset tinderiä selatessa. 😁

Vierailija
248/343 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Erja oli härski, kertoi että oli lähtenyt kävelemään treffeiltä kun mies oli puhunut vain itsestään 🤣 Ei tässä ohjelmassa vaan aikaisemmin.

Vierailija
249/343 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa,  vaikka me katsojat emme välttämättä huomanneet, että juttu on lavastettu. Partnerit on haettu valmiiksi ohjelmaan ja sovittu jutun juoni. Miten muuten voisi ollakaan? Ajatelkaa, jos yhtään matchia ei olisi joillekin tullut.

Ikäväksi asian tekee, jos leidit eivät itse tienneet asiasta. Joutuivat noloon tilanteeseen. Tähän viittaa sekin, että joku tekstaili innokkaana ja sai kohteliaan etäisiä vastauksia mieheltä. Voihan jotkut toki ystävystyä jälkeenpäin.

Reilumpaa olisi ollut etsiä pareja, jotka ovat oikeasti löytäneet toisensa iäkkäinä. Heitäkin varmaan on.

Hyvä tarkoitus oli ohjelmalla nostaa aikuisten naisten profiilia ja herättää rohkeutta.

Tosi-tv-ohjelmat ei ole oikeasti totta. Niillä vähän vedätetään sekä katsojia että osallistujia.

Hyöty osallistujille kai julkisuus.

Vierailija
250/343 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmea äijä... gives me the creeps. Vaatisin korvauksia, jos joutuisin tuon kanssa treffeille.

Savolaisuuttaan korostaa. Miten se sananlasku sanookaan: Kun savolainen puhuu, vastuu siirtyy kuulijalle. Ällöttävää lieroilua. Olisivat ohjelmasta vastaavat voineet tarkastaa, ettei joukkoon ujuttaudu joku ammattimainen linssilude.

Vierailija
251/343 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus iäkkäitten deittailusta taitaa olla vähän toinen. 

Kovaa valuuttaa on, jos on paljon omaisuutta ja sijoituksia. Pätee sekä miehiin että naisiin. Silloin saa kumppanin valita aika isosta joukosta ja eri ikäisistä. Tosin aitoja tunteita näillä kumppaneilla on  lähinnä rahaa kohtaan eli siipiveikkoja.

Miehet tuppaa etsimään itseään nuorempia puolisoita. Luulee ehkä nuortuvansa näitten mukana. Kuka sitten haluaa lähitulevaisuudessa iäkkään miehen omaishoitajaksi, on eri juttu.

Mukavaa jos asenteita saadaan muutettua. Iäkkäät voisivat pitää yhteyttä ja tapailla. Yhteen ei kannata muuttaa, ettei joudu vaikeuksiin myöhemmin.

Vierailija
252/343 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus iäkkäitten deittailusta taitaa olla vähän toinen. 

Kovaa valuuttaa on, jos on paljon omaisuutta ja sijoituksia. Pätee sekä miehiin että naisiin. Silloin saa kumppanin valita aika isosta joukosta ja eri ikäisistä. Tosin aitoja tunteita näillä kumppaneilla on  lähinnä rahaa kohtaan eli siipiveikkoja.

Miehet tuppaa etsimään itseään nuorempia puolisoita. Luulee ehkä nuortuvansa näitten mukana. Kuka sitten haluaa lähitulevaisuudessa iäkkään miehen omaishoitajaksi, on eri juttu.

Mukavaa jos asenteita saadaan muutettua. Iäkkäät voisivat pitää yhteyttä ja tapailla. Yhteen ei kannata muuttaa, ettei joudu vaikeuksiin myöhemmin.

Se on juuri noin kuin kirjoitit. Itse olen 65v nainen, ja elänyt "sinkkuna" 20 vuotta. Enkä kaipaa parisuhdetta, enkä missään tapauksessa voisi kuvitella muuttavani asumaan jonkun luo tai että joku muuttaisi minun asuntooni. Mutta sen sijaan elämässäni on ystäviä, ja heistä muutama jopa miehiä, joista saan harrastus-/juttuseuraa halutessani. Ja se on tärkeintä. Miespuoliset ystäväni ovat sinkkuja, koska varatun miehen kanssa olisi vaikea olla ystävä - minähän toki pystyisin, mutta pelkäisin sitten niitä mustasukkaisia puolisoja (sellaisestakin on ikävä kokemus).

Vierailija
253/343 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aikoinaan sanoi, en muista kuka, että 20-vuotiaana naiselle riittää se, että on kaunis, 40-vuotiaana pitää olla persoonaa ja 60-vuotiaana rahaa saadakseen miehen. Varmaan pitää paikkansa. En usko, että köyhä 60+ nainen enää löytäisi kunnollista kumppania. Miehet, joita tuossa ikäluokassa on vähemmän kuin naisia, etsivät itseään nuorempia. Vai oletteko koskaan kuullut, että mies olisi toisella kierroksella valinnut eksäänsä vanhemman kumppanin? (Prinssi Charles ja Camilla poikkeus - paisi että he tunsivat toisensa jo aiemmin).

Vierailija
254/343 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä deittiohjelmista on menny jo maku. Nyt vanhukset. Ei kiitos. Nää on kaikki feikkiä ohjelmaa. 

Feikkideitit.

Vierailija
255/343 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani tästä formaatista. Mitä jos kaikki iäkkäät naiset alkavat etsiä itselleen kumppania? Pian käy niin, että me nuoremmat jäämme ilman. Kaikille kun ei miehiä riitä. Syntyvyys laskee edelleen. Miten Suomen käy?

Vierailija
256/343 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huolissani tästä formaatista. Mitä jos kaikki iäkkäät naiset alkavat etsiä itselleen kumppania? Pian käy niin, että me nuoremmat jäämme ilman. Kaikille kun ei miehiä riitä. Syntyvyys laskee edelleen. Miten Suomen käy?

Hehheh, tuskin ne 60-100 vuotiaat miehet ovat enää perhettä perustamassa. Ei vaikuta syntyvyyteen mitenkään kenen kanssa ikäihminen sitten deittaileekin.

Vierailija
257/343 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku aikoinaan sanoi, en muista kuka, että 20-vuotiaana naiselle riittää se, että on kaunis, 40-vuotiaana pitää olla persoonaa ja 60-vuotiaana rahaa saadakseen miehen. Varmaan pitää paikkansa. En usko, että köyhä 60+ nainen enää löytäisi kunnollista kumppania. Miehet, joita tuossa ikäluokassa on vähemmän kuin naisia, etsivät itseään nuorempia. Vai oletteko koskaan kuullut, että mies olisi toisella kierroksella valinnut eksäänsä vanhemman kumppanin? (Prinssi Charles ja Camilla poikkeus - paisi että he tunsivat toisensa jo aiemmin).

Olen kuullut. 😁 Vain ensimmäinen aviomieheni oli minua vanhempi, peräti 4 v.  Sen jälkeen kumppanini ja miesystäväni ovat olleet kaikki minua nuorempia, ikähaitari 2-12 v nuorempia. Käytännössä olen ollut exiänsä vanhempi, koska aiemmat kumppaninsa olleet suunnilleen samanikäisiä, siis itsensä ikäisiä.

Vierailija
258/343 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savolaisuuttaan korostaa. Miten se sananlasku sanookaan: Kun savolainen puhuu, vastuu siirtyy kuulijalle. Ällöttävää lieroilua. Olisivat ohjelmasta vastaavat voineet tarkastaa, ettei joukkoon ujuttaudu joku ammattimainen linssilude.

Selvästi Ginalle Ismo ei ollut tuttu ennestään.  Olin hyvin yllättynyt, kun jossain vaiheessa sanoi, että Ismo on siihen asti ehkä lähinnä sitä mietyyppiä, jota hakee. Olin kyllä huuli pyöreänä. Itse jäisin vapaaehtoisesti sinkuksi, jos ainoa vaihtoehto olisi ällösavolainen Ismo.

Muuten, kumpi oli finanssineuvoja, kumpi ekonomi: Gina ja Maria? 

Vierailija
259/343 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuta kuin että molemmat, Gina ja Maria, ovat aikoinaan valmistuneet Kauppakorkeakoulusta.

Vierailija
260/343 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muuta kuin että molemmat, Gina ja Maria, ovat aikoinaan valmistuneet Kauppakorkeakoulusta.

Ihmistuntemus ei ehkä kuulunut opetusohjelmaan. Toivotaan, ettei Gina haksahtanut kehenkään lieroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän