Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?
Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.
Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?
Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.
Kommentit (773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkki kuitenkin on kätevä treffailumuoto. Aloittaa keskusteluvauhdilla. Ja sitten voi kiristää vauhtua, jollei neidon jutut oikein kiinnosta.
Ehkä "kätevä", muttei romanttinen tapa. Mistä tiedät että sun jutut kiinnostaa neitiä? Ehkä neiti juoksee karkuun😂.
Miksi pitäisi edes olla romanttiset treffit? Lähinnä neuvottelu siitä mitä naisella on tuoda mukanaan ns yhteiseen pöytään on huomattavasti järkevämpi tapa. Jää se kaikki turha siitä heti kärkeen pois, eikä kumpikaan tuhlaa aikaansa.
Mitä sä sit tuot pöytään😀? Lenkin? Voi luoja. Jos "neuvottelet" parisuhteista, kertoo jo epäseksikkyydestä ja pelailusta.
Monta tupakkitaukoa on soveliasta pitää tunnin kävelytreffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Kun on tottunut, että treffeillä saa ilmaisen illallisen, tuntuu ettei lenkkitreffeistä näin naisena saa vastaavanlaista vastinetta ajankäytölle.
Niin, miksi vaivautua kun on miehiä jotka haluavat viinille ja dinnerille? Kun tähän tottunut ei jaksa lenkille. Ellei Brad Pitt tms.upea ilmestys.
Vierailija kirjoitti:
Yleinen sääntö on vartin välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei miehiä kiinnosta istua jossain typerässä kahvilassa litkimässä pahaa 10e kahvia
Miksi naisia kiinnostaa olla tylsällä lenkillä?
touche
mennään sitten vaikka puiston tai torin penkille istumaan, kun et jaksa kävellä ja minä en siedä kahviloita
Se kertoo kahdesta asiasta:
1. Tämä mies tapailee todella monia naisia / on tapaillut todella monia naisia ja hän ei sen takia halua laittaa vaivaa tai panostaa treffeille. Olet siis todennäköisesti vain yksi monien joukossa, eikä sellaiseen mieheen kannata tutustua tedes
2. Mies on pihi, eikä tuo piheys tule missään vaiheessa muuttumaan. Se miten mies kohtelee sinua alussa on n. 20-50% vähemmän suhteessa. Eli jos mies ei panosta sinuun nyt, niin panostaa vielä vähemmän suhteen edetessä.
Tottakai eri, jos olette kummatkin todella liikunnallisia ihmisiä ja kummatkin harrastaa aktiivisesti kävelyä. Mutta itse en ainakaan lähtisi, on sitä muutakin tehtävää kuin kävely, museo ja kahvilla/syömässä käyminen
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas pullukammat miehet aina ekoilla treffeillä alkavat selittää, että heidän on ollut tarkoitus aloittaa lenkkeily.
Sama naisilla. Aina ovat aikeissa laihduttaa 15 kiloa. Vielä ei ole aikeet toteutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleinen sääntö on vartin välein.
pidetään se kävelyvauhti niin hitaana, että voi polttaa koko ajan
Vierailija kirjoitti: Se kertoo kahdesta asiasta: 1. Tämä mies tapailee todella monia naisia / on tapaillut todella monia naisia ja hän ei sen takia halua laittaa vaivaa tai panostaa treffeille. Olet siis todennäköisesti vain yksi monien joukossa, eikä sellaiseen mieheen kannata tutustua tedes 2. Mies on pihi, eikä tuo piheys tule missään vaiheessa muuttumaan. Se miten mies kohtelee sinua alussa on n. 20-50% vähemmän suhteessa. Eli jos mies ei panosta sinuun nyt, niin panostaa vielä vähemmän suhteen edetessä. Tottakai eri, jos olette kummatkin todella liikunnallisia ihmisiä ja kummatkin harrastaa aktiivisesti kävelyä. Mutta itse en ainakaan lähtisi, on sitä muutakin tehtävää kuin kävely, museo ja kahvilla/syömässä käyminen
No ei ainakaan museoon. Tiedätkö miten kalliita ne nykyään on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eikö kuvista kuitenkin näe, onko toinen hoikka vai ylipainoinen?"
Ai niistä kuvista mitkä paksut valaat ottaa ja rajaa sellaisista kuvakulmista ettei takuulla näe?
Ettekö te miehet ole jo nähneet kuin paljon naiset muokkaa kuvia (osa)? Vastaavasti miehet huijaavat olevansa yli 180 cm (vaikka 170 cm), ikänsä, pimittävät lapsien omaanisen profiilissaan, valehtelevat hakevansa pitkäaikaista kumppania ja sit se onkin ONS/FWB ja muita kirjainyhdistelmiänne. Ettekö ymmärrä että nainen kyllä näkee kuinka pitkiä olette jos pääsee treffeille saakka jne muutkin valheet tulevat ilmi kyllä?
Minulla tuo menee vähän toisinpäin. Olen 194 pituinen, mutta huijaan olevani vain 185. Naiset ei oikein välitä meistä pitkistä miehistä vaan haluavat just noita 180-185 mittaisia taaperoita.
ne on persaukisia miehiä tai pihejä. voi olla myös vaikeuksia sosiaalisissa suhteissa eli ei pysty katsomaan silmiin yms.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkitreffien suosio voi johtua monesta syystä, vaikka ne eivät todellakaan ole kaikkien mieleen. Tässä muutama mahdollinen syy, miksi miehet pyytävät ensimmäisille treffeille lenkille:
Matala kynnys ja rentous Kävely tai lenkki voi tuntua rennolta tavalta tutustua ilman jäykkyyttä tai suorituspaineita.
Edullisuus Kaikki eivät halua käyttää rahaa ensimmäisiin treffeiin varsinkaan, jos eivät ole varmoja, kiinnostaako toinen oikeasti.
Terveellisyys ja aktiivisuus Jotkut pitävät liikuntaa tärkeänä ja haluavat nähdä, onko toisella samanlainen elämäntyyli.
Ei tarvitse istua vastakkain Kävelyn aikana keskustelu soljuu usein helpommin kuin kahvilassa, jossa katsekontakti voi tuntua intensiiviseltä.
Vältetään turhaa panostusta liian varhain Ensitreffit voivat olla vain testausvaihe, eikä kaikki halua heti panostaa paljon aikaa tai rahaa.
Mutta ymmärrän hyvin, että lenkkitreff
Hah, tuo oli siis ilman ChatGPT:n analyysi ap:n kysymykseen. Mielenkiintoista, jos algoritmit eivät ole tunnistaneet miehen mielenkiinnon syvintä olemusta naisessa, eli ulkonäköä. Tai ainakaan osannut päätellä miehistä logiikkaa tämän treffimuodon takana. Eikös ne ole lukeneet "koko internetin läpi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hoikka ja liikunnallinen, mutten voi sietää juoksemista. Ehdoton ei lenkkitreffeille. Kävelylle olen lähtenyt kyllä. Lenkkitreffiehdottelija saa ihan keskenään arvella mua ylipainoiseksi, evvk. Mieluiten lähden kahville tai syömään.
Miksi monella on oletuksena, että lenkkitreffit tarkoittavat juoksulenkkiä? Ihan yleisesti käytetään kävelylenkistäkin nimitystä lenkki. Itsellä oletuksena on kävely, jos joku pyytää lenkille. Näin useimmat lenkille kysyjistä varmaan tarkoittaakin.
Ensitreffeille tuntemattoman kanssa kävelylenkki on ylivoimainen vaihtoehto rentoutensa vuoksi. Jonkun ennestään tutun kanssa voisin lähteä kahvillekin.
m
Just tää "rentous" on Suomi-ukkojen ongelma. Halutaan olla harmaissa kollareissa, vaikka mies näyttää parhaimmalta puvussa. Lontooseen ja Roomaan kun menee, niin näkee hyvinpukeutuvia miehiä tuon tuosta kaupunkikuvassa.
Käveleminen on mukavaa. Nainen on parhaimmillaan arkipäiväisenkauniina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eikö kuvista kuitenkin näe, onko toinen hoikka vai ylipainoinen?"
Ai niistä kuvista mitkä paksut valaat ottaa ja rajaa sellaisista kuvakulmista ettei takuulla näe?
Ettekö te miehet ole jo nähneet kuin paljon naiset muokkaa kuvia (osa)? Vastaavasti miehet huijaavat olevansa yli 180 cm (vaikka 170 cm), ikänsä, pimittävät lapsien omaanisen profiilissaan, valehtelevat hakevansa pitkäaikaista kumppania ja sit se onkin ONS/FWB ja muita kirjainyhdistelmiänne. Ettekö ymmärrä että nainen kyllä näkee kuinka pitkiä olette jos pääsee treffeille saakka jne muutkin valheet tulevat ilmi kyllä?
Niin, eli kuvista ei kannata vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä kummankaan. Tai no, ne valasviboja aiheuttavat yläkuvakulmakuvat kyllä saa minut ohittamaan kohteen samantien.
puhutaanko tässä nyt kävelystä/käveleskelystä vai lenkillä käymisestä juosten, hölkäten tai nopeasti kävellen?
Käveleskelemään kyllä suostuisin lähteä, mutta mihinkään lenkille en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei miehiä kiinnosta istua jossain typerässä kahvilassa litkimässä pahaa 10e kahvia
Miksi naisia kiinnostaa olla tylsällä lenkillä?
touche
mennään sitten vaikka puiston tai torin penkille istumaan, kun et jaksa kävellä ja minä en siedä kahviloita
Noniin, kun hiukan vääntää: alkaa tuleen muitakin ideoita.
Vierailija kirjoitti:
puhutaanko tässä nyt kävelystä/käveleskelystä vai lenkillä käymisestä juosten, hölkäten tai nopeasti kävellen?
Käveleskelemään kyllä suostuisin lähteä, mutta mihinkään lenkille en.
Ei ole kyse käveleskelemilesestä vaan ihan lenkiskelystä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielipide miehenä on se, että kävely tai muut liikuntatreffit on kaikista paras tapa tutustua uuteen ihmiseen ekalla kerralla.
Joskus myöhemmin voidaan mennä ravintolaan tai kahville mutta ei ekalla kerralla tuntemattoman ihmisen kanssa kun ei ole vielä mitään käsitystä ihmisestä. Löytyykö keskustelukemiaa ym.
Voisitko jatkossa tutustua suoraan sielä kävelypolulla tapaamiisi ihmisiin (ja eläimiin) sen sijaan että yrität rekrytä sivistyneempiä elukkaharrastuksiisi? Tuhlaat kaikkien aikaa. Siellä polulla ovat ne, jotka tykkäävät tuollaisesta touhusta. Ota vaikka retkipenkki mukaan ja vainoa ohikulkijoita siitä, sopii hyvin ulkoilu- ja reippailuhenkeen
Mun mielipide miehenä on se, että kävely tai muut liikuntatreffit on kaikista paras tapa tutustua uuteen ihmiseen ekalla kerralla.
Joskus myöhemmin voidaan mennä ravintolaan tai kahville mutta ei ekalla kerralla tuntemattoman ihmisen kanssa kun ei ole vielä mitään käsitystä ihmisestä. Löytyykö keskustelukemiaa ym.