Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?

Vierailija
12.02.2025 |

Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.

Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?

Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.

Kommentit (773)

Vierailija
721/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun ei oikein uppoa selitys, että tehdään ensimmäisistä treffeistä mahdollisimman tylsät, helpot ja vaatimattomat niin voidaan jatkossa sitten panostaa. Ai miten niin jatkossa? Missä jatkossa? 

Pelkkä rahan ja aktiviteettien panostaminen kertoo lähinnä heikosta itsetunnosta ja mielikuvituksen puutteesta. Kuinka tylsiä miehiä te oikein suostutte treffaamaan, kun ei kiinnosta tuntia paria viettää niiden seurassa ilman kaikenlaista muuta virikettä??

Itsetuntoni on senverran vahva, että pystyn kieltäytymään tylsien miesten tylsistä treffeistä. Itseltäsi puuttuu mielikuvitus jos kuvittelet minun vaativan kommentissani pelkän rahan ja kalliin aktiviteetin panostusta jos en innostu lennkitreffeistä. 

Tylsä mies keksii tylsät treffit, mielenkiintoinen mies keksii mielenkiintoiset treffit. Pelkkä kävely tai lenkkeily ei ole osoitus mielenkiintoisesta ihmisestä minun näkökulmastani. Jos joku kokee muuta niin ok. 

Kun treffeille kutsuja haluaa tarjota minulle mukavan kokemuksen treffeistä minulle jää hänestä mukava kuva, vaikka jatkoa ei välttämättä tulisikaan. Myös olen itse silloin mukava, koska viihdyn hänen seurassaan, ja silloin molemmilla on treffeillä mukavaa. Kun ollaan samalla aaltopituudella onnistumisen mahdollisuudet jatkosta on myös paremmat kuin silloin kun treffit ovat jo alkujaan tylsät. Tietenkin voi aina siis kieltäytyä, mutta miksi kutsuja haluais kieltäytymistä? En ymmärrä siis liian pelkistettyjen treffien ideaa kummankaan kannalta. Ainoastaan silloin kun kutsuja on satavarma, että kutsuttu haluaa pelkistetyt treffit ja on itsekin hyvin samantyylinen ihminen. 

Kutsujana ajattelisin, että onnistumisprosentti olisi mahdollisimma hyvä, siksi panostaisin edes hiukan. En nyt puhu suurista rahoista tai ekstremestä. Vaan ihan talonpoikaisjärki riittää. 

Vierailija
722/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa välttyä taloudelliselta hyväksikäytöltä ensitreffeillä. Myöhemmin voi sitten panostaa naiseen kun suhde on varmistunut.

Miten kestät sen "taloudellisen hyväksikäytön" kun tajuat miten paljon menee rahaa yhteiseen perheeseen?  Jos treffeillä tarjottu muutaman euron/alle parinkympin summa on jo pelottavaa hyväksikäyttöä. Voi kamala mitä miehiä täällä on ja voin vain kuvitella millaisia olisivat kumppaneina. Onneksi voin vain kuvitella eikä ole todellisuutta itselle. 

Et ymmärtänyt pointtia. Ensitreffit on kuin karsintakilpailu urheilussa. Ne on pakko käydä ja päästä niistä on pakko päästä läpi, jotta pääsee tärkeämpiin kilpailuihin. Mikään ei harmita niin paljon kuin panostaa valtavasti karsintaan ja etkä pääse edes karsinnasta läpi. Myöhemmin kun suhde on varmistunut, rahallisille panostuksille saa vastinetta, jolloin se ei enää haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylenkkihän on mitä mainioin tapa treffata. Pystyy juttelemaan ja pääsee tilanteesta helposti poiskin, jos ei natsaa. Kyllä minä meikkaisin ja laittaisin tukan kivasti myös ulkoilutreffeille. Joku juoksulenkki sit taas tosi epämiellyttävä vaihtoehto, en menis. 

Vierailija
724/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa välttyä taloudelliselta hyväksikäytöltä ensitreffeillä. Myöhemmin voi sitten panostaa naiseen kun suhde on varmistunut.

Miten kestät sen "taloudellisen hyväksikäytön" kun tajuat miten paljon menee rahaa yhteiseen perheeseen?  Jos treffeillä tarjottu muutaman euron/alle parinkympin summa on jo pelottavaa hyväksikäyttöä. Voi kamala mitä miehiä täällä on ja voin vain kuvitella millaisia olisivat kumppaneina. Onneksi voin vain kuvitella eikä ole todellisuutta itselle. 

Et ymmärtänyt pointtia. Ensitreffit on kuin karsintakilpailu urheilussa. Ne on pakko käydä ja päästä niistä on pakko päästä läpi, jotta pääsee tärkeämpiin kilpailuihin. Mikään ei harmita niin paljon kuin panostaa valtavasti karsintaan ja etkä pääse edes karsinnasta läpi. Myöhemmin kun su

Jaaaa...entäs kun on panostanut vakinaiseen suhteeseen ja se meneekin pieleen kuitenkin? Tai toinen löytää uuden tai muuten häippäsee suhteesta? Mistään kun ei ole koskaan takuita, vaikka suhteen saisikin alkamaan. Jos se rahanmenoon panostus on suurin pelko jo alkumetreillä luulisi olevan pelko perseessä koko ajan jatkossakin. Kun kukkaronsa nyörejä joutuu avaamaan, niin kylmä hiki, että saankohan nyt varmaan tälle luovuttamalleni panokselle vastinetta. Oivoi...

Vierailija
725/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää aivan ekana testata minkä verran muija jaksaa. Ei heikkokuntoinen mun kanssa jaksais.

Vierailija
726/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarpeeksi hyvä nainen, niin viimeistään tokat deitit päätyvät panohommiin. Lenkillekin voidaan mennä. Sitten joskus. Ehkä.

Vierailija
727/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aaaa...entäs kun on panostanut vakinaiseen suhteeseen ja se meneekin pieleen kuitenkin? Tai toinen löytää uuden tai muuten häippäsee suhteesta? Mistään kun ei ole koskaan takuita, vaikka suhteen saisikin alkamaan. Jos se rahanmenoon panostus on suurin pelko jo alkumetreillä luulisi olevan pelko perseessä koko ajan jatkossakin. Kun kukkaronsa nyörejä joutuu avaamaan, niin kylmä hiki, että saankohan nyt varmaan tälle luovuttamalleni panokselle vastinetta. Oivoi...

Siinäkin tapauksessa ainakin vähän aikaa on ollut hyvä fiilis, mutta jos ensitreffit jäävät siihen yhteen kertaan, siitä ei jää mitään positiivista fiilistä jälkipolville kerrottavaksi.

Vierailija
728/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän pari paikkaa, jossa linnut tulevat kädestä hakemaan ruokaa. Vien naisen ensitreffeille lintuja syöttämään.

Viet? Ettekö siis sovi treffejä yhdessä? Esim. minä en todellakaan haluaisi syöttää lintuja tuolla lailla enkä halua mitään lähikontaktia luonnonvaraisiin eläimiin. En myöskään halua, että treffipaikka tai treffien sisältö on yllätys, vaan haluan että se sovitaan yhdessä.

Tietysti ensin ehdotan tuollaisia treffejä. Luonnossa kävely, jossa on eläimiä piristää mieltä muutenkin.

Vierailija
729/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun ei oikein uppoa selitys, että tehdään ensimmäisistä treffeistä mahdollisimman tylsät, helpot ja vaatimattomat niin voidaan jatkossa sitten panostaa. Ai miten niin jatkossa? Missä jatkossa? 

Oikean ihmisen kanssa juttelu kahvilassa ei ole tylsää ja vaatimatonta. Oikean ihmisen kanssa treffipaikan merkitys kapenee olemattomiin.

Kukaan ei halua puhua omista asiostaan kahvilassa kun tuntemattomat ihmiset vieressä kuuntelevat niitä juttuja.

Vierailija
730/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olis tarve deittailla niin mulle kävelytreffit kaupunkiympäristössä sopis oikein hyvin! Siinähän voi ostaa take away kahvit ja jos osoittautuisi että deittikumppani ei vaikkapa kolmen kilometrin kävelystä selviä niin meillä tuskin olisi yhteistä tulevaisuutta.

Tuo ei ole mikään lenkki. Kävely ja kahvit puistossa hyvällä kelillä on yhtä kuin hyvät treffit. Lenkkeily loskapaskassa ei.

Termoskahvit voi juoda vaikka pyöräkellarissa.

Vierailija
731/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olis tarve deittailla niin mulle kävelytreffit kaupunkiympäristössä sopis oikein hyvin! Siinähän voi ostaa take away kahvit ja jos osoittautuisi että deittikumppani ei vaikkapa kolmen kilometrin kävelystä selviä niin meillä tuskin olisi yhteistä tulevaisuutta.

Kolme kilometriä on aika pitkä matka. En usko et puoletkaan jaksaa moista hengästymättä. Take away kahvin sijaan voisi ostaa makkaraperunat kojulta

Olen samaa mieltä. Pitäisi tuntitolkulla kävellä kolmeen kilsaan. Ei ole realistinen tavoite. Ehkä jos on joku himourheilija, mut sillonkin ei vois puhua kun hengästyis niin pahasti

Ööh, kolme kilometriä jos on paljon niin sitten on kyllä kunnossa vikaa tai muita liikkumisen haasteita. Keskivertokävely ihan ilman hengästymistä on jotain 5km/h luokkaa. Ihan olematta himourheilija. Vaikka vähän rennommin menee ja jää ihastelemaan maisemia niin sittenkin pitäisi päästä alle tunnin. Ja jos tunti on susta liikaa treffeille kiinnostavan ihmisen kanssa niin lykkyä tykö.

Vierailija
732/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tulee kävellä 1km 9 minuuttiin.

Eihän se ole kuin vajaa 7 km/h. Onnistuu tunnin kävely normaalipituiselta tai pitkältä ja normaalikuntoiselta naiselta tuolla keskinopeudella.

Vierailija
733/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme kilometriä on aika pitkä matka. En usko et puoletkaan jaksaa moista hengästymättä. Take away kahvin sijaan voisi ostaa makkaraperunat kojulta

Olen samaa mieltä. Pitäisi tuntitolkulla kävellä kolmeen kilsaan. Ei ole realistinen tavoite. Ehkä jos on joku himourheilija, mut sillonkin ei vois puhua kun hengästyis niin pahasti

Ööh, kolme kilometriä jos on paljon niin sitten on kyllä kunnossa vikaa tai muita liikkumisen haasteita. Keskivertokävely ihan ilman hengästym

Samaa mieltä. Jos 3 km tekee noin tiukkaa, niin sitten on jo asiaa lääkärille. Luultavasti löytyy ainakin sairaalloinen ylipaino.

Vierailija
734/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää mies Sinua sitten lenkille, elokuviin, teatteriin, syömään tai uimaan, niin kaikki nämä tarkoittavat kuitenkin meidän miesten mielestä sitä yhtä ja samaa, jota ei voi vielä suhteen alkuvaiheessa ihan suoraankaan sanoa.

Vierailija
735/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin mielelläni lenkkitreffeille. Ihmiset on erilaisia. Eikös se oo hyvä vaan, et ehdottaa sellaista, mistä itse tykkää, niin että karsiutuu pois ne, joilla in erilainen maku, eikä kykyä joustaa?

N47

736/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä rahan ja aktiviteettien panostaminen kertoo lähinnä heikosta itsetunnosta ja mielikuvituksen puutteesta.

Itsetuntoni on senverran vahva, että pystyn kieltäytymään tylsien miesten tylsistä treffeistä. Itseltäsi puuttuu mielikuvitus jos kuvittelet minun vaativan kommentissani pelkän rahan ja kalliin aktiviteetin panostusta jos en innostu lennkitreffeistä. 

Tylsä mies keksii tylsät treffit, mielenkiintoinen mies

Hyvä analyysi 

737/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelylenkkihän on mitä mainioin tapa treffata. Pystyy juttelemaan ja pääsee tilanteesta helposti poiskin, jos ei natsaa. 

Mun mielestä on aika epäkohteliasta lähteä kesken treffien pois. Minulle on nimittäin käynyt niin, että oltiin kävelyteffeillä ja 2h kohdalla mies yhtäkkiä lähti ja kun katsoin Tinderiä puolen tunnin kuluttua, oli mies poistanut matchin.

738/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menisin mielelläni lenkkitreffeille. Ihmiset on erilaisia. Eikös se oo hyvä vaan, et ehdottaa sellaista, mistä itse tykkää, niin että karsiutuu pois ne, joilla in erilainen maku, eikä kykyä joustaa?

Niin, mutta jos toinen haluaa lenkille ja toinen kahville, niin kumpi on se joustamaton, jos kumpikin pitää tiukasti kiinni omasta toiveestaan?

Vierailija
739/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan pieruverkkari kansa. Kiireessä pissahousuissa juostaan joka paikkaan. Jos et juokse, et ehdi ajoissa. Jos lähtisit ajoissa, ei tarvitsisi kiirehtiä. Juostenkustut treffit on ihan peruskauraa. Syljet verta ja hampaankappaleita ja yrität saada puheesta selvää. Huohotat kuin eläin. Kuntosi on heikko mutta yrität näyttää siltä että sinussa on poweria. Menet kyykkyyn mutta et pääse ylös. Makaat maassa ja itket kuin pikkupoika. Naista alkaa hävettää. Alat kertoa vaikeasta lapsuudestasi kuinka isäsi halusi sinusta huippu-urheilijan jos sillä heruisi vähän sympatioita. Valitettavasti peli on menetetty. Nainen auttaa sinut pystyyn ja tokaisee: kyllä sä vielä jonkun löydät.

Vierailija
740/773 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on urheilullinen ja haluaa samanlaisen kumppanin, silloinhan tuo on hyvä tapa karsia epäsopivat joukosta pois. Itse en menisi mistään hinnasta urheilutreffeille. Kun liikun, haluan liikkua yksin.

Sehän voi tarkoittaa normaalia kävelylenkkiä, jolloin liikutaan rauhallisesti paikasta toiseen jutellen niitä näitä. Tuskin kyse on kuitenkaan hikisestä juoksulenkistä. Jos ei jaksaa ottaa muutamaa kävelyaskelta, niin kyseessä voi olla ihminen, joka haluaa päästä aina autolla oven eteen välttäen kaikkea arkiliikuntaa.