Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?
Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.
Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?
Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.
Kommentit (773)
Entäs pilkkiminen? Sehän on mainio tapa ulkoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffien tarkoitus on tutustua. Ihan yleisenä vinkkinä, jos on treffit ei kiinnostaä, älä mene. Kukaan ei häviä mitään.
Eiköhän treffien ole tarkoitus olla lisäksi edes hiukan romanttiset? Molemmat siistit vaatteet päällä, eikä likaiset lenkkarit, harmaat trikoot ja hikinen naama. Lenkkeily on yksilölaji ja oksettavaa jonkun ventovieraan kanssa hirveissä vaatteissa painaa lätäkköjen yli. Joo, ihan periatteesta en meniskään, mies saa keksiä parempaa ja yleensä on keksinytkin.
Arvatenkin sinä et laita tikkua ristiin treffien eteen vaan odotat palvelua. Ei jatkoon. Välitön turn off.
Naisen tikku ristiin on kaunistautuminen, muodin mukainen pukeutuminen, hiusten laitto, sivis
Sillä trophyllä aukeaa moni ovi kuule. Pressallakin pitää olla edustuspuoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffien tarkoitus on tutustua. Ihan yleisenä vinkkinä, jos on treffit ei kiinnostaä, älä mene. Kukaan ei häviä mitään.
Eiköhän treffien ole tarkoitus olla lisäksi edes hiukan romanttiset? Molemmat siistit vaatteet päällä, eikä likaiset lenkkarit, harmaat trikoot ja hikinen naama. Lenkkeily on yksilölaji ja oksettavaa jonkun ventovieraan kanssa hirveissä vaatteissa painaa lätäkköjen yli. Joo, ihan periatteesta en meniskään, mies saa keksiä parempaa ja yleensä on keksinytkin.
Arvatenkin sinä et laita tikkua ristiin treffien eteen vaan odotat palvelua. Ei jatkoon. Välitön turn off.
Naisen tikku ristiin on kaunistautuminen, muodin mukainen pukeutuminen, hiusten laitto, sivis
Täällä🙋🏿!
Pakko testata naisen kuntoa etä saako siitä salikaveria itselle.
Voi pyytää vaikka laitesukellustreffeille. Ei mene, jos ei tunnu hyvältä ajatukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se karsinta tapahtuu kätevimmin sillä, että etsit seuraa sieltä lenkkipolulta. Älä viitsi tuhlata pullanmussuttajien aikaa tuolla tavalla. Erittäin töykeää ja rumaa käytöstä, saat huonoa karmaa etkä pääse ikinä treffeille"
lenkkipolulla lenkkeillään, se ei ole mikään seuranhakuyökerho, idi ootti.
Ai äsken sinne piti mennä treffeille. Jännästi tämä mielipide muuttuu joka toisessa viestissä. Ps. itsehillintä ja arvokas käytös ovat seksikkäitä miehessä, i dioottiseni
Onko solvaaminen sinusta arvokasta käytöstä? En haluaisi olla missään tekemisissä kaltaisesi naisen kanssa. -eri
Jos haukkuu toista idiootiksi, on syytä kestää se että itseäkin pidetään idiootti
Molemmilta huonoa käytöstä, mutta mistään arvokkuudesta on turhaa puhua. Arvokasta olisi jättää huomiotta.
Purtsilla on hyvä vetäistä nahkafagotti esiin popliinitakin suojista.
Tuttu tyttö kertoi että pyytää itse kävelylle suosittuun luonnonpuistoon.
Siinä ei juosta, mutta jo pelkkä kävely luonnon helmassa kertoo onko ihan rapakuntoinen, ja se kertoo myös toisen luontosuhteesta, tämä tyttö tykkää liikkua luonnossa.
Varsinainen syy on kuitenkin toinen: tyttö kertoi että äijät usein yrittävät päteä rahalla ja blingillä kun tavataan kahviossa tai ravintolassa. Sitten homma lipsuu sellaiseksi työhaastattelun kuuloiseksi kun kumpikin yrittää selvittää toisen tason ja potentiaalin.
Hänen mukaansa kun tuollaisen lounge lizardin viekin luontoon niin homma ei etene niin kaavamaisesti.
Vierailija kirjoitti:
"Se karsinta tapahtuu kätevimmin sillä, että etsit seuraa sieltä lenkkipolulta. Älä viitsi tuhlata pullanmussuttajien aikaa tuolla tavalla. Erittäin töykeää ja rumaa käytöstä, saat huonoa karmaa etkä pääse ikinä treffeille"
Kannattaa käydä salilla. Olen tavannut siellä muutamankin kivan pullero naisen.
Tässä ei ole siis pointtina se naisen koko, sillä meillä miehillä nyt on taipumus tykätä eri kokoisista ja näköisistä naisista. Vaan pointti on siinä, että jää ne pskan puhujat, jotka sanovat " olen ajatellut laihduttaa" pois. Ja edelleenkään ei ole kyse siitä, onnistuuko vaiko ei, vaan se , että ainakin yrittää ja on rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas pullukammat miehet aina ekoilla treffeillä alkavat selittää, että heidän on ollut tarkoitus aloittaa lenkkeily.
Sama naisilla. Aina ovat aikeissa laihduttaa 15 kiloa. Vielä ei ole aikeet toteutuneet.
Mikähän siinä muuten on, että se on aina se viisitoista kiloa? Onko se sellainen turvallinen, ei liian vähän tai ei liian paljon lukema. Ei haluta antaa väärää kuvaa, mutta kuitenkin toivoa paremmasta.
Siellä joku manaa itselleen loppuelämän selibaattia. Vai olikohan tiedossa jo, ja nyt vaan roiskitaan menemään kun ei ole enää mitään menetettävää. Kuulostaa nimittäin siltä, että jopa nuo +15kg ylipainoiset naiset ovat sinua korkeammassa liigassa
T hoik
-> mies kilpailee urheilussa ylipainoisten naisten kanssa
Sellainen itsetunnon taso sieltä sitten. Mites, oletko terapiaa harkinnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai äsken sinne piti mennä treffeille. Jännästi tämä mielipide muuttuu joka toisessa viestissä. Ps. itsehillintä ja arvokas käytös ovat seksikkäitä miehessä, i dioottiseni
Onko solvaaminen sinusta arvokasta käytöstä? En haluaisi olla missään tekemisissä kaltaisesi naisen kanssa. -eri
Jos haukkuu toista idiootiksi, on syytä kestää se että itseäkin pidetään idiootti
Sinua ei solvattu idiootiksi, sinä olet idiootti joka ehdotti seuran etsimistä lenkkipolulla koska et tajua että se on sopimatonta ja täysin eri asia kuin etsiä seuraa jonkun muun seuranhakuun sopivan palvelun kautta ja jatkaa tutustumista lenkkipolulla. Lenkkipolku voi olla yhteisesti sovittu tutustumispaikka, se ei ole seuranhakupaikka. Lenkkipolulla treffiehdottelut satunnaisille vastaantulijoille miellettäisiin todennäköisesti häiriköinniksi. Ehdotat siis häiriköintiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tikku ristiin on kaunistautuminen,
Stubbin ja Niinistön puolisot ei nyt ole mitään bombshellejä, vaiks oliskin tavallisen tyylikkäitä.
Ei voi puhua trophy wifeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkillä on helppo tarkistaa naisen takapuoli. Ei sitä istuessa nää.
Kahvitreffeillä on pakko lupautua toisille treffeille sillä takapuolen voi tarkistaa vasta kun nainen kävelee kahvilasta poispäin.
Kyllä teille roikkupersiit enemmän käy. Aina näkee urheilullisia miehiä ties minkä lylleröiden kanssa, ja sit kuolaavat timmejä naisia. Mikä logiikka?
Koska näille miehille naisen sisin on tärkeintä.
Kyllä: tiukka, lämmin ja kostea sisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä salilla. Olen tavannut siellä muutamankin kivan pullero naisen.
Tässä ei ole siis pointtina se naisen koko, sillä meillä miehillä nyt on taipumus tykätä eri kokoisista ja näköisistä naisista. Vaan pointti on siinä, että jää ne pskan puhujat, jotka sanovat " olen ajatellut laihduttaa" pois. Ja edelleenkään ei ole kyse siitä, onnistuuko vaiko ei, vaan se , että ainakin yrittää ja on rehellinen.
Miehetkin pitäisi saada rehellisiksi aikomuksistaan. Ei enää mitään tyhjiä lupauksia ja aikomuksia vaan mies kosii kolmansilla treffeillä tai neljänsiä ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Taitaa olla yhtä monta tapaa kun on miestäkin. Itse suosin päivällisiä. Arvostan hyvää ruokaa ja viiniä kiireettömästi nautittuna, ja yksin on vähän tylsä käydä fine dining -paikoissa. Olen ajatellut että vaikka seura sitten osoittautuisikin epäyhteensopivaksi noin parisuhdetta ajatellen, tai muutenkaan, niin ainakin saa mukavan illallisen. Moni nainen jota olen yrittänyt tapailla kuitenkin karsastaa näitä, ja kokee että jäisi jotenkin liiaksi kiitollisuudenvelkaan. Olen yrittänyt sanoa että en minä sellaista koe, jos ei molemminpuolista kiinnostusta ole niin asia jää siihen eikä hän todellakaan jää minulle mitään "velkaa", mutta turhaan. Ei ole kivaa lähteä treffeille jos tietää toisen olevan jotenkin varuillaan tai muuten vaan epämukavuusalueella. Minä taas en halua lähteä minnekään lähiöravintolaan. Jos homma ei luista, menee aika hukkaan eikä saa edes sitä hyvää päivällistä.
Illallisen sijaan naiselle voi ehdottaa yhteistä aamiaista.
Vierailija kirjoitti:
Pakko testata naisen kuntoa etä saako siitä salikaveria itselle.
Mene ukkojen kanssa salille😀. Aika moni haluaa treenata yksin.
Nuo ChatGPT:n vastaukset parisuhdekumppanin kriteereihin kuulostavat joltain Maaret Kallion geneeriseltä hyvistelyltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkillä on helppo tarkistaa naisen takapuoli. Ei sitä istuessa nää.
Kahvitreffeillä on pakko lupautua toisille treffeille sillä takapuolen voi tarkistaa vasta kun nainen kävelee kahvilasta poispäin.
Kyllä teille roikkupersiit enemmän käy. Aina näkee urheilullisia miehiä ties minkä lylleröiden kanssa, ja sit kuolaavat timmejä naisia. Mikä logiikka?
Kyllä: tiukka, lämmin ja kostea sisin.
Näitä harjoitellaan geishakuulilla. Mites, ajatteletko että geishat ovat aikanaan olleet koviakin lenkkeilijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin naisetkin tekevät samaa. Ongelma tässä sinulle on se se, että sinun ajatusmaailmassasi miehen tulee järjestää ja maksaa tuhannen euron illallinen jokaiselle naiselle bonka kanssa käy treffeillä. Naiset hyötyvät, miehet häviävät. Minä voin hyvinkin vaikka mennä illallistreffeille kivaan ravintolaan, mutta en ensitreffeille. Niin paljon on sarjadeittailevia naisia jotka hakevat nimenomaan vain sitä että heitä ruokitaan.
Jos sinun kohdallesi kerta noin paljon sattuu noita, niin vika on silloin sinussa, ei naisissa. Et voi syyttää, kuin itseäsi, jos high- maintenance megabeibet kiinnostaa. Suurin osa miehistähän tekee mitä vaan, että pääsee treffeille ko naisten kanssa, ja koska ovat eri tasoa,niin ainoa tapa päästä treffeille on viedä kalliiseen ravintolaan.
En sanonut minulle käyvän näin. En edes käy treffeillä, koska olen parisuhteessa. Megabeibet ei kiinnosta pätkääkään, ei ole ikinä kiinnostanut. Analyysissäsi ja oletuksissasi meni siis kaikki pieleen.