Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?
Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.
Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?
Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.
Kommentit (773)
Kävelylle pyytäminen olisi ihan ok. Se on aina ollut kaveripiirissänikin tapana jutella kävellessä. Tulee hyöty ja huvi samalla kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin naisetkin tekevät samaa. Ongelma tässä sinulle on se se, että sinun ajatusmaailmassasi miehen tulee järjestää ja maksaa tuhannen euron illallinen jokaiselle naiselle bonka kanssa käy treffeillä. Naiset hyötyvät, miehet häviävät. Minä voin hyvinkin vaikka mennä illallistreffeille kivaan ravintolaan, mutta en ensitreffeille. Niin paljon on sarjadeittailevia naisia jotka hakevat nimenomaan vain sitä että heitä ruokitaan.
Juuri tämän takia ensimmäiseksi illallispaikaksi kannattaa valita Hesburger. Näkee onko nainen tullut vain kalliin illallisen takia vai onko oikeasti kiinnostunut myös sinusta.
Toisilla treffeilla voi sitten valita laadukkaan ravintolan.
Vierailija kirjoitti:
Lenkillä on helppo tarkistaa naisen takapuoli. Ei sitä istuessa nää.
Kahvitreffeillä on pakko lupautua toisille treffeille sillä takapuolen voi tarkistaa vasta kun nainen kävelee kahvilasta poispäin.
Kyllä teille roikkupersiit enemmän käy. Aina näkee urheilullisia miehiä ties minkä lylleröiden kanssa, ja sit kuolaavat timmejä naisia. Mikä logiikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se karsinta tapahtuu kätevimmin sillä, että etsit seuraa sieltä lenkkipolulta. Älä viitsi tuhlata pullanmussuttajien aikaa tuolla tavalla. Erittäin töykeää ja rumaa käytöstä, saat huonoa karmaa etkä pääse ikinä treffeille"
lenkkipolulla lenkkeillään, se ei ole mikään seuranhakuyökerho, idi ootti.
Ai äsken sinne piti mennä treffeille. Jännästi tämä mielipide muuttuu joka toisessa viestissä. Ps. itsehillintä ja arvokas käytös ovat seksikkäitä miehessä, i dioottiseni
Onko solvaaminen sinusta arvokasta käytöstä? En haluaisi olla missään tekemisissä kaltaisesi naisen kanssa. -eri
Jos haukkuu toista idiootiksi, on syytä kestää se että itseäkin pidetään idioottina. Muuten voi pitää suun varmuuden vuoksi supussa
Itse rakastan luonnossa liikkumista ja erityisesti luontopolkuja ja kansallispuistoja vaikka en mikään maratoonari tai huippu-urheilija olekaan.
Jos en olisi jo naimisissa samanhenkisen ihmisen kanssa- lähtisin vain ja ainoastaan ensimmäisillä treffikerroilla liikkumaan ulos. Minulla löytyy kyllä kaapista nätit ja istuvat sekä joka säähän sopivat vaatteet tähän tarkoitukseen.
Sohvaperunoilla on ne harmaat verkkarit ja kesälenkkatit ainoat liikuntavaatteita muistuttavat. Pipo on joku nyppyinen akryylihirvitys ja tuulitakki on 2 numeroa liian pieni, varmaan tällainen verkkarimimmi valittaa kuinka tuulee ja ei voisi ulkoilu vähempää kiinnostaa- siinä tapauksessa se ulkoileva mies ei ole sinua varten. Toisen passiivisuus alkaa pidemmän päälle ärsyttää.
Ulkoilu on hyvä tapa löytää saman henkistä seuraa.
Kahville tai kaakaolle voi mennä sen ulkoilun päätteeksi jos synkkaa tarpeeksi. Itse olisin vaikuttinut jos mies keittäisi nuotiopannukahvit ulkoillessamme.
Ulkoilevat miehet on parhaita. Kahville lähtijät ovat usein mielikuvituksettomia eivätkä välttämättä edes tiedä mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin naisetkin tekevät samaa. Ongelma tässä sinulle on se se, että sinun ajatusmaailmassasi miehen tulee järjestää ja maksaa tuhannen euron illallinen jokaiselle naiselle bonka kanssa käy treffeillä. Naiset hyötyvät, miehet häviävät. Minä voin hyvinkin vaikka mennä illallistreffeille kivaan ravintolaan, mutta en ensitreffeille. Niin paljon on sarjadeittailevia naisia jotka hakevat nimenomaan vain sitä että heitä ruokitaan.
Jos sinun kohdallesi kerta noin paljon sattuu noita, niin vika on silloin sinussa, ei naisissa. Et voi syyttää, kuin itseäsi, jos high- maintenance megabeibet kiinnostaa. Suurin osa miehistähän tekee mitä vaan, että pääsee treffeille ko naisten kanssa, ja koska ovat eri tasoa,niin ainoa tapa päästä treffeille on viedä kalliiseen ravintolaan.
Vierailija kirjoitti: Taitaa olla yhtä monta tapaa kun on miestäkin. Itse suosin päivällisiä. Arvostan hyvää ruokaa ja viiniä kiireettömästi nautittuna, ja yksin on vähän tylsä käydä fine dining -paikoissa. Olen ajatellut että vaikka seura sitten osoittautuisikin epäyhteensopivaksi noin parisuhdetta ajatellen, tai muutenkaan, niin ainakin saa mukavan illallisen. Moni nainen jota olen yrittänyt tapailla kuitenkin karsastaa näitä, ja kokee että jäisi jotenkin liiaksi kiitollisuudenvelkaan. Olen yrittänyt sanoa että en minä sellaista koe, jos ei molemminpuolista kiinnostusta ole niin asia jää siihen eikä hän todellakaan jää minulle mitään "velkaa", mutta turhaan. Ei ole kivaa lähteä treffeille jos tietää toisen olevan jotenkin varuillaan tai muuten vaan epämukavuusalueella. Minä taas en halua lähteä minnekään lähiöravintolaan. Jos homma ei luista, menee aika hukkaan eikä saa edes sitä hyvää päivällistä.
Juu oikeassa olet, en mistään hinnasta olisi lähtenyt ensitreffeille fine diningiin, kallis ilta ja kestää turhan pitkään jos ei synkkaakaan. Mieluummin vaikka pelkkä skumppa ensitreffeillä, jos on parit deitit jo käyty niin sen jälkeen voi ajatella pidempiä illallisia.
Ja kävelytreffitkin ok. Romanttisuus riippuu ihan seurasta ja ympäristöstä, en ihan hoksaa miten iltakävely rannalla kiinnostavan ihmisen kanssa olisi jotenkin epäromanttinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia ensimmäiseksi illallispaikaksi kannattaa valita Hesburger. Näkee onko nainen tullut vain kalliin illallisen takia vai onko oikeasti kiinnostunut myös sinusta.
Kyllä siitä vähän nihkeä maku jää naisellekin, jos ravintolan ruokalistassa ei ole mitään hänen ruokavalionsa mukaista syötävää. Eli olisiko kuitenkin niin, että joku hesen vakkariasiakas olisi sopivampi deitti sinulle, kuin se hienommissa ravintoloissa käyvä nainen?
-> syötä naiselle roskaruokaa, valita siitä että sinut arvotetaan miehenä roskaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffien tarkoitus on tutustua. Ihan yleisenä vinkkinä, jos on treffit ei kiinnostaä, älä mene. Kukaan ei häviä mitään.
Eiköhän treffien ole tarkoitus olla lisäksi edes hiukan romanttiset? Molemmat siistit vaatteet päällä, eikä likaiset lenkkarit, harmaat trikoot ja hikinen naama. Lenkkeily on yksilölaji ja oksettavaa jonkun ventovieraan kanssa hirveissä vaatteissa painaa lätäkköjen yli. Joo, ihan periatteesta en meniskään, mies saa keksiä parempaa ja yleensä on keksinytkin.
Arvatenkin sinä et laita tikkua ristiin treffien eteen vaan odotat palvelua. Ei jatkoon. Välitön turn off.
Naisen tikku ristiin on kaunistautuminen, muodin mukainen pukeutuminen, hiusten laitto, sivistynyt ja sulokas käytös, yhteiskuntakelpoinen esii
No tuo toimii, jos mies on etsimässä trophy-vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffien tarkoitus on tutustua. Ihan yleisenä vinkkinä, jos on treffit ei kiinnostaä, älä mene. Kukaan ei häviä mitään.
Eiköhän treffien ole tarkoitus olla lisäksi edes hiukan romanttiset? Molemmat siistit vaatteet päällä, eikä likaiset lenkkarit, harmaat trikoot ja hikinen naama. Lenkkeily on yksilölaji ja oksettavaa jonkun ventovieraan kanssa hirveissä vaatteissa painaa lätäkköjen yli. Joo, ihan periatteesta en meniskään, mies saa keksiä parempaa ja yleensä on keksinytkin.
Arvatenkin sinä et laita tikkua ristiin treffien eteen vaan odotat palvelua. Ei jatkoon. Välitön turn off.
Naisen tikku ristiin on kaunistautuminen, muodin mukainen pukeutuminen, hiusten laitto, sivistynyt ja sulokas käytös, yhteiskuntakelpoinen esii
Just tämä! Feminiinisyys.
Mutta Suomi-lenkki-kundit haluaa maskuliinisen laittautumattoman Liisan, joka tekee kaikki avaukset ja pöytävaraukset suhteessa, avaa miehelle oven jne. tuo kukkia Heille ja Hkn sinisen lenkin + kaljaa. No, onhan Liisallakin reikä (ellei ole ladyboy).
Vierailija kirjoitti:
Itse rakastan luonnossa liikkumista ja erityisesti luontopolkuja ja kansallispuistoja vaikka en mikään maratoonari tai huippu-urheilija olekaan.
Jos en olisi jo naimisissa samanhenkisen ihmisen kanssa- lähtisin vain ja ainoastaan ensimmäisillä treffikerroilla liikkumaan ulos. Minulla löytyy kyllä kaapista nätit ja istuvat sekä joka säähän sopivat vaatteet tähän tarkoitukseen.
Sohvaperunoilla on ne harmaat verkkarit ja kesälenkkatit ainoat liikuntavaatteita muistuttavat. Pipo on joku nyppyinen akryylihirvitys ja tuulitakki on 2 numeroa liian pieni, varmaan tällainen verkkarimimmi valittaa kuinka tuulee ja ei voisi ulkoilu vähempää kiinnostaa- siinä tapauksessa se ulkoileva mies ei ole sinua varten. Toisen passiivisuus alkaa pidemmän päälle ärsyttää.
Ulkoilu on hyvä tapa löytää saman henkistä seuraa.
Kahville tai kaakaolle voi mennä sen ulkoilun päätteeksi jos synkkaa tarpeeksi. Itse olisin vaikuttinut jos mies
Täällä joku eräröllinainen haukkuu kaupunkilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesessä on hyviä klubitarjouksia, joten ei ollenkaan huono idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niin on sanonut 😂? Joo, olet kyllä turn-off.
No ei kai mun tarvi upeassa parisuhteessa olessani ollakaan sulle turn on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas pullukammat miehet aina ekoilla treffeillä alkavat selittää, että heidän on ollut tarkoitus aloittaa lenkkeily.
Sama naisilla. Aina ovat aikeissa laihduttaa 15 kiloa. Vielä ei ole aikeet toteutuneet.
Mikähän siinä muuten on, että se on aina se viisitoista kiloa? Onko se sellainen turvallinen, ei liian vähän tai ei liian paljon lukema. Ei haluta antaa väärää kuvaa, mutta kuitenkin toivoa paremmasta.
Siellä joku manaa itselleen loppuelämän selibaattia. Vai olikohan tiedossa jo, ja nyt vaan roiskitaan menemään kun ei ole enää mitään menetettävää. Kuulostaa nimittäin siltä, että jopa nuo +15kg ylipainoiset naiset ovat sinua korkeammassa liigassa
T hoikka urheilullinen nainen!
Puolisoni on kylläkin hoikka ja urheilullinen. Olisin rakastunut häneen ja rakastaisin vaikka 30 kiloa ylipainoisenakin. Toki arvostan samankaltaisia elämäntapoja, mutta luonteeseen ja fyysiseen vetovoimaamme rakastuin.
-ei kulu rahaa
-näkee onko naisella asenne kohdallaan vai onko hienohelma/nirppanokka
-pääsee helposti ja luonnollisesti eri teille, jos ei tunnu yhtään hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuollaisia naisia on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Taitaa olla yhtä monta tapaa kun on miestäkin. Itse suosin päivällisiä. Arvostan hyvää ruokaa ja viiniä kiireettömästi nautittuna, ja yksin on vähän tylsä käydä fine dining -paikoissa. Olen ajatellut että vaikka seura sitten osoittautuisikin epäyhteensopivaksi noin parisuhdetta ajatellen, tai muutenkaan, niin ainakin saa mukavan illallisen. Moni nainen jota olen yrittänyt tapailla kuitenkin karsastaa näitä, ja kokee että jäisi jotenkin liiaksi kiitollisuudenvelkaan. Olen yrittänyt sanoa että en minä sellaista koe, jos ei molemminpuolista kiinnostusta ole niin asia jää siihen eikä hän todellakaan jää minulle mitään "velkaa", mutta turhaan. Ei ole kivaa lähteä treffeille jos tietää toisen olevan jotenkin varuillaan tai muuten vaan epämukavuusalueella. Minä taas en halua lähteä minnekään lähiöravintolaan. Jos homma ei luista, menee aika hukkaan eikä saa edes sitä hyvää päivällistä.
Joo, mutta sana "lenkki" :D. Olisko se hyvä sana suomalaisten kuiskia kumppanin korvaan sängyssä😹😹?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tikku ristiin on kaunistautuminen, muodin mukainen pukeutuminen, hiusten laitto, sivis
Naisillahan on niitä kaiken maailman omia jääkiekko- ja jalkapallojoukkueita. Jotkut naiset harrastavat thriathlonia ja iron maniakin. Itse asiassa taitavat olla ultramatkoissa jopa kovempia kuin miehet. Tiukkoja mimmejä, pysyvät varmasti tindermiehen mukana. Löytyisikö jostain näistä kilpailuista tindermiehelle paremmin seuraa, kuin tinderistä, jos urheilu on parisuhteen prioriteetti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tikku ristiin on kaunistautuminen, muodin mukainen pukeutuminen, hiusten laitto, sivis
Ei ainakaan tinderissä, sen voin paljastaa.
Naisen tikku ristiin on kaunistautuminen, muodin mukainen pukeutuminen, hiusten laitto, sivistynyt ja sulokas käytös, yhteiskuntakelpoinen esiintyminen ja sitä kautta myös miehen statuksen nostaminen. Toki jos haluat jonkun hikisen futsal-naikkosen niin sinne vaan futsal-matsia katsomaan ja ihastumaan :)