Peukku-huume yleistynyt alakoululaisilla
Peukku eli Alfa-PVP on tullut myös alakoululaisten käyttöön, kertoo IL. Fyysiset haitat ovat vakavia, jopa aivoverenkiertohäiriöitä ja sisäelinvaurioita esiintyy.
Väkivaltaisuus ja agressiivinen velanperintä, jossa uhataan myös perheenjäseniä, kuuluu asiaan.
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
"harvoin valehtelua tuollaista valehtua, jne"
Ymmärrätkö mitä toksisuus tarkoittaa?
Minä ymmärrän mutta sinä et. Kun kerran heroiini on sinusta myrkytöntä niin voit ottaa sitä suuren annoksen ja todistaa väitteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän mutta sinä et. Kun kerran heroiini on sinusta myrkytöntä niin voit ottaa sitä suuren annoksen ja todistaa väitteesi.
Eli et siis ymmärrä, mitä se tarkoittaa. Sun "logiikalla" vesikin on toksista ihmiselle.
Mistä tätä peukkua saa ostaa? Haluaisin kokeilla.
Onko se samaa kuin peukkukaasu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse poltan pilveä ja syön sieniä. Olen turvassa ja nautin turvallisista huumeista. Hahah!
Jos asiaa ajattelee toksisuuden kannalta, niin heroiini on vähintään yhtä vähähaittaista kuin pilvi ja sienet. Täysin myrkytöntä ihmisille.
Vain kannabiksen vastustaja valehtelee heroiinia myrkyttömäksi. Huumevalistuksessa se valhe oli kaikki huumeet ovat yhtä vaarallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse poltan pilveä ja syön sieniä. Olen turvassa ja nautin turvallisista huumeista. Hahah!
Jos asiaa ajattelee toksisuuden kannalta, niin heroiini on vähintään yhtä vähähaittaista kuin pilvi ja sienet. Täysin myrkytöntä ihmisille.
Vain kannabiksen vastustaja valehtelee heroiinia myrkyttömäksi. Huumevalistuksessa se valhe oli kaikki huumeet ovat yhtä vaarallisia.
Voi v*tun tampio. Ei heroniinin ylliannostukseen kuoleminen tarkoita sitä, että se on toksista, eikä kannabis liity asiaan kuin omissa harhoissasi.
Puhdas on heroiinihan on yksi terveellisimpiä päihteitä mitä ihminen voi käyttää. Yliannostusriski on olemassa, mutta tässäkin pitää miettiä onko se riski sittenkään niin suuri jos aineen vahvuus on tiedossa. Laittomassa katuheroiinissa prosentit voivat vaihdella suurestikin, mikä tietenkin tekee annostelusta arpapeliä ja lisää överien eksponentiaalisesti. Toksisuus tulee jatkeista.
Sveitsissä ja ainakin osissa Saksaa pahasti heroiiniriippuvaiset saavat klinikalta heroiinia, joka on jokseenkin katuheroiinia voimakkaampaa ja puhtaampaa. Silti sillä ei vedetä övereitä kuten sitä paljon laimeammalla katuheroiinilla. Tähän on hyvin vaikea keksiä muuta selitystä kuin sen, että vahvuus tiedetään tarkalleen ja siten annostelu on helppoa. Eikä se tuhoa elimistöä, koska puhdas diasetyylimorfiini todellakin on myrkytöntä ihmiselle.
Nyt varmaan joku miettii, että miten sitten oksikodoniin kuollaan, kun apteekkituotteen vahvuus kyllä tiedetään. Eihän oksikodoniin yleensä kuollakaan yliannostuksen takia. Siinä ongelmaksi tulee se, että pillerien väsääminen ja tykittäminen on katujauhojenkin tykittämistä epäterveellisempää hommaa. Aineen lisäksi suoneen menee kaikki pillerien sidosaineet ja (toimimattomat) väsäämisenestäjät. Ne aiheuttavat infektioita, suonitukoksia ja tuhoavat sisäelimiä. Oksikodoni olisi vähemmän vaarallista, jos Oxycontinin sijasta olisi saatavilla tykittämiseen tarkoitettua Oxanestiä.
Oksikodonikin on muuten myrkytöntä ihmiselle ja kuten heroniininkin tapauksessa, voidaan sanoa, että molempien aineiden myrkyllisyys ja vaarallisuus ei johdu juurikaan aineista itsestään, vaan johtuu paljon enemmän siitä, että laittomuudella yritetään estää vetämästä ja siksi niistä on saatavilla vain vetämisen kannalta hasardeja versioita.
Peukussa on tietyssä mielessä kyse samasta asiasta. Olisi todellakin syytä miettiä, että kuka tätäkin paskaa vetäisi, jos esim. Alkosta saisi Viinan lisäksi kunnollista piriä? En usko, että kovinkaan moni.
Annep kirjoitti:
Mistä nuo lapset saisivat sitä peukkua? Tässäkin on jotain outoa!
Lapset myy lapsille. Se minua ihmetyttää mistä lapset saavat rahaa tuohon? Lisäksi eikö kotona opeteta, että huumeita ei käytetä? Eipä tietenkään, kun vanhemmat vetävät myös "ihan harmittomia" aineita "viihdekäyttöön".
Vierailija kirjoitti:
Teet fiksusti.
Vierailija kirjoitti: Peukussa on tietyssä mielessä kyse samasta asiasta. Olisi todellakin syytä miettiä, että kuka tätäkin paskaa vetäisi, jos esim. Alkosta saisi Viinan lisäksi kunnollista piriä? En usko, että kovinkaan moni.
Olt väärässä. Sen sijaan olisi syytä miettiä miksi te tahvot ette opi kanavoimaan ajatuksianne ja kestä elämää selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tätä peukkua saa ostaa? Haluaisin kokeilla.
Onko se samaa kuin peukkukaasu?
On halvempaa vaikka kaivaa veitsellä sisäelimesi pois ja jättää ne mätänemään pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika lopettaa Suomen järkyttävä heitteillejättökasvatuskulttuuri?
On ne niin itsenäisiä ne lapset, kun ärrän takana juoksee rajaton netti taskussa opettelemassa tavoille.
Ensimmäisenä koulut pitää sulkea kuten sivistysmaissa. Lapset portista sisään ja portti kiinni. Sisään ei ketään ilman ennakkoilmoitusta. Opettajat selkeästi allekirjoittamaan ymmärtää ja hyväksyy lapun, että ovat vastuussa lapsista koko sen ajan, kun ovat koulussa. Seuraavaksi ne kännykät vttuun sieltä koulusta. Niille ei ole mitään tarvetta perusopetuksessa.
Lapset on 4-8h päivässä eli kouluajan ei kenenkään vastuulla. Tämä on täysin käsittämätöntä ja johtuu siitä, ettei Suomen julkisen puolen työntekijät ole koskaan vastuussa yhtään mistään.
Ikävä kyllä suurin osa AV-vanhempiakin vastuuttaa koulua kasvatuksesta ja ajattelee, ettei itse tarvitse kasvattaa lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Peukussa on tietyssä mielessä kyse samasta asiasta. Olisi todellakin syytä miettiä, että kuka tätäkin paskaa vetäisi, jos esim. Alkosta saisi Viinan lisäksi kunnollista piriä? En usko, että kovinkaan moni.
Olt väärässä. Sen sijaan olisi syytä miettiä miksi te tahvot ette opi kanavoimaan ajatuksianne ja kestä elämää selvinpäin.
Vedetään jo sen takia, ettei sun kaltaisia idareita kukaan jaksa kuunnella selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedetään jo sen takia, ettei sun kaltaisia idareita kukaan jaksa kuunnella selvinpäin.
Olen iloinen, että olemme samaa mieltä siitä, että syynä on henkinen heikkoutesi. Se ei ole kokonaan sinun syysi, vaan vanhempiesi olisi pitänyt opettaa sitä, samoin koulun. Vastuu on kuitenkin aikuisella itsellään, eli mene kipin kapin kirjastoon ja terapiaan. Palkkaa henkinen valmentaja. Rahaahan teillä näyttää riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v*tun tampio. Ei heroniinin ylliannostukseen kuoleminen tarkoita sitä, että se on toksista, eikä kannabis liity asiaan kuin omissa harhoissasi.
Puhdas on heroiinihan on yksi terveellisimpiä päihteitä mitä ihminen voi käyttää. Yliannostusriski on olemassa, mutta tässäkin pitää miettiä onko se riski sittenkään niin suuri jos aineen vahvuu
Aivan sairasta tekstiä. "Heroiini on yksi terveellisiä huumeita". Oikeasti heroiini on yksi vaarallisimpia huumeita.
Laiton katuheroiini on kyllä on yksi vaarallisimmista päihteistä. Se on sitten eri asia olisiko se sitä laillisena ja ja puhtaana versiona, jonka prosentit ovat tarkalleen tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen, että olemme samaa mieltä siitä, että syynä on henkinen heikkoutesi. Se ei ole kokonaan sinun syysi, vaan vanhempiesi olisi pitänyt opettaa sitä, samoin koulun. Vastuu on kuitenkin aikuisella itsellään, eli mene kipin kapin kirjastoon ja terapiaan. Palkkaa henkinen valmentaja. Rahaahan teillä näyttää ri
Ei v*ttu kun sä olet niin v*tun nokkela. Viikon av-lainen -palkinto voidaan luovuttaa sulle jo tänään.
Vierailija kirjoitti:
Laiton katuheroiini on kyllä on yksi vaarallisimmista päihteistä. Se on sitten eri asia olisiko se sitä laillisena ja ja puhtaana versiona, jonka prosentit ovat tarkalleen tiedossa.
Tätähän voidaan jatkaa krokodilillä, joka on vielä paljon räikeämpi esimerkki siitä mitä kieltolaki saa aikaan. Siinä vaikuttava aine on desomorfiini, joka myös myrkytöntä ihmiselle. Aineen myrkyllisyys johtuu täysin valmistusprosessissa käytetystä jodista ja punaisesta fosforista. Punainen fosfori on se pahin myrkky mikä syövyttää luuhun asti.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun ei noin harmittoman aineen laillistamista ajeta pitkin maailmaa. Tuo on sarkasmia jos ei sitä muuten tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Kuolleisuus oli nistien parissa korkeaa silloinkin kun hakivat kamansa apteekista, eli Suomessa n. 50-luvulle asti.
Värillisiä lapsia nää enimmäkseen on ja heillä on jo lähtökohtaisesti ollut vastaavia ongelmia...