Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluavatko naiset ihan oikeastikin vain yhden yön juttuja vai onko taustalla kuitenkin toive parisuhteesta

Vierailija
11.02.2025 |

tai jostakin muusta enemmästä?

Tietenkin jos mies on ollut huono niin sitten haluaa sen jäävän siihen yhteen yöhön, ja vielä parempi olisi jos ei olisi tullut tehtyä sitä ollenkaan.

Ei moralisointia!!!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluaa ja jotkut ei. Riippuu elämäntilanteesta ja -vaiheestakin. Itse olen niitä jotka haluan vain yhden illan suhteita. Nuorempana halusin kyllä parisuhdetta, ja sellaisissa pari kertaa olinkin, mutta totesin että mulle ei kovin läheiset suhteet sovi, olen erakkoluonne. Seksiä vaan haen silloin kun kaipaan baarista.

Vierailija
2/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. En ainakaan itse voi vastata muiden naisten puolesta, eli olisikohan tähänkin oikea vastaus se, että ei ole mitään naisten yhteistä kolletiivitajuntaa, vaan jokainen nainen on oma yksilönsä.

Itse toivon löytäväni parisuhteen, mieluiten pitkän sellaisen. Mutta en kuitenkaan joaisen kohtaamani miehen kohdalla lataa häneen toiveita suhteesta. Se, haluanko suhdetta juuri kyseisen miehen kanssa, selviää ajan kanssa. Näin ollen esim. tapailun alussa minulla ei ole tavoitteena parisuhde, vaan minulla on tavoitteena selvittää, mitä haluan juuri sen miehen kanssa. Jos mies on kiinnostava, haluan tutustua lisää, ja jos meillä on kemiaa ja seksuaalista vetovoimaa, haluan seksiä. En siis harrasta seksiä sen vuoksi, että minulla olisi toive suhteesta kyseisen miehen kanssa. Toki, jos mies vaikuttaa potentiaaliselta suhdetta ajatellen, voin olla toiveikas sen suhteen, että hän tosiaan olisikin sitä - mutta aika näyttää. Ja se, haluanko suhdetta miehen kanssa, riippuu ihan siitä, osoittautuuko hän sellaiseksi, jollaisen haluan suhteeseen. 

Yhtään yhden illan juttua itselläni ei ole ollut, mutta sellaisia juttuja kyllä, jotka ovat jääneet lyhyiksi. Ja kyllä se on minulle ihan ok, enkä niistä mitään parisuhdetta edes toivonut, koska edellytyksiä sellaiseen ei ollut. Mutta ihminen voi kyllä haluta vaikka yhden illan juttuakin yhden kanssa, vaikka noin yleisesti ottaen toivoisi löytävänsä pitkän parisuhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole sukupuolikysymys mitenkään.

Vierailija
4/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseen elämäni tilanteeseen en kaipaa mitään vakkaria, mutta nykyisin miehet pelkää esim baarista lähtee mukaan. Tältäosin on tapahtunut melkoinen muutos. 

Vierailija
5/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus kuullut nuoren kivan naisen itkevän kuinka mies halusikin vaan seksiä.

Ehkä miehillekin käy noin, en vain ole nähnyt sellaista?

Vierailija
6/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mitenkään olla, että riippuu ihan täysin naisesta ja siitä mitä hän haluaa? 

Vierailija
7/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiseen elämäni tilanteeseen en kaipaa mitään vakkaria, mutta nykyisin miehet pelkää esim baarista lähtee mukaan. Tältäosin on tapahtunut melkoinen muutos. 

Pelkäävätkö aktiivisuuttasi?

Tauteja? Vihaista exääsi?

Vierailija
8/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus kuullut nuoren kivan naisen itkevän kuinka mies halusikin vaan seksiä.

Juu kyllä miehillekin käy noin. Otin itsekin ihan liian vakavasti nuorempana nuo asiat ja koin monet pettymykset, kun itse halusin parisuhteeseen ja monet naiset vain seksiä.

M

Vierailija
9/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat oikeasti yhdenillanjuttuja. Siis ei tietysti kaikki mutta aika iso osa jossain vaiheessa elämäänsä.

Vierailija
10/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhuisi yhden yön jutuista. Olen ollut jonkin aikaa Tinderissä, sen kautta kävin joitakin kertoja ihan puhtaasti seksitreffeillä. Chättäilyä, muutama videopuhelu ensin, tarkka sopimus siitä mitä tehdään ja ennen kaikkea mitä ei tehdä, ja sitten kahvilan tai illallisen kautta seksin pariin. Eikä tosiaan ollut tarkoitus kehittää mitään muuta ihmissuhdetta, ihan vaan tavata puhtaasti seksin merkeissä. Toimi ihan kivasti, ja tuli tavattua tällä tavoin sellaisia miehiä joiden kanssa ei varmaan alkaisi muutoin seurustella. Mukavia kokemuksia kaikki. Seurustelukumppanilta vaatisi seksin lisäksi sitten myös muuta sisältöä. Ja ikää siis yli 40 vuotta minulla, joku sitä kuitenkin miettii. 

Vierailija
11/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa moni mieskin on kokenut sen, että kiinnostava nainen ilmoittaa tapailun tai suhteen alkuvaiheessa, että ei haluakaan jatkaa. Jos mies on ollut kiinnostunut ja/tai ihastunut, niin kyllä se ikävältä ja pahalta tuntuu, saattaa itkettääkin. Vai väittääkö joku tosissaan, että kukaan mies ei koskaan välitä mistään eikä kenestäkään?

Vierailija
12/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen tarvitse olla joko-tai. Sitten näkee onko se vain hetken hurmaa vain jotain enemmän.

Oma aviomieskin jäi matkaan yhden illan jutun seurauksena kun kyseli aamulla josko saisi puhelinnumeron.

Vierailija
13/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani sinkku, en harrastanut yhden yön juttuja, mutta mulla oli jotain panokavereita joiden kanssa ei ollut puhettakaan, että olisin halunnut parisuhteen. 

Vierailija
14/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. - Tosinkin olen saanut kokea. En ollut itseasiassa vielä kolmansienkaan treffien yhteydessä valmis ja halukas harrastamaan seksiä sinänsä puoleensa vetävän niin uloisesti kuin sisäisesti miellyttävän oloisen naisen selkeästä ja ymmärrettävässtä halusta harrastaa sitä minun kanssani. Kun tämän kokemuksen, joskus täällä kerroin niin kevyempiä kommentteja oli tietyusti halu leimata minut homoksi, tai eunukiksi tai muutoin vain syvästi estyneeksi, joka kaipaisi pikaista hoitoa ja ymmärtää hävetä loukkavaa käytöstäni,koska kuulemma mikään ei voi olla naiselle alentavampaa kuin torjua hänen halunsa harrastaa seksiä.

Tietysti joku voi sanoa, että kokemukseni oli niin tavallinen, ettei siinä ollut mitään eritysien uutta. - Olsin tulloin kaivannut tai toivonut, että joku olisi silloin tämän  "normaaliuden" jollain tavoin maininnut. Sen sijaan.

Vierailija
15/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokainen ei-aromanttinen ihminen toivo että vastaan tulee se täydellinen unelmien täyttymys? Ei se sitä tarkoita että mies tai nainen harrastaa juuri yhdenyön juttuja altiivisesti löytääkseen sellaista. Eihän siitä toisesta tiedä mitään, hädintuskin miltä näyttää. Mahikset myös huonommat kun se toinen tullut paikalle myös pelkkä yhdenyön juttu mielessä.

Ihme aivopieru.

Vierailija
16/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli aina taustalla toive parisuhteesta. Mutta olenkin jo vanha.

Vierailija
17/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan etsisi vakituista juuri sillä hetkellä aktiivisesti yhdenyön juttuja harrastavasta? Eiköhän tuo harrastus ole merkki siitä että juuri sillä hetkellä ei etsi ketään.

Vierailija
18/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani sinkku, en harrastanut yhden yön juttuja, mutta mulla oli jotain panokavereita joiden kanssa ei ollut puhettakaan, että olisin halunnut parisuhteen. 

Toi onkin mun mielestä eri asia että on fwb eikä ihan tuntemattomia partnereita. Tietenkin joku voi harrastaa yhtä yötä erilaisten tuttujen kuten työkavereiden tai kavereiden kavereiden kanssa jolloin se on ehkä vähän sama asia kuin fwb? On jonkinlainen laatu- ja turvallisuustakuu sekä narratiivi miten päädyttiin panemaan.

Vierailija
19/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on juuri eronnut pitkäaikaisesta parisuhteesta eikä halua tai pysty heti uuteen, mutta haluaa kuitenkin seksiä

Vierailija
20/49 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan etsisi vakituista juuri sillä hetkellä aktiivisesti yhdenyön juttuja harrastavasta? Eiköhän tuo harrastus ole merkki siitä että juuri sillä hetkellä ei etsi ketään.

Veikkaan että valtaosalle tuo ei ole mikään "harrastus". Monen yhden illan juttu voi tarkoittaa jotain yksittäistä kertaa henkilön kanssa, jonka kanssa on seksuaalista kemiaa, mutta ei toiveita sen kummemmasta, tai esim. vaikka työpaikalta tutun kanssa vietettyä yhteistä yötä, vaikka muuta ei ole suunnitteilla. Ja joskushan joku juttu vaan jää yhteen yöhön ilman, että etukäteen mietittiin, mitä siitä haetaan. Ihmisten on niin vaikea saada matcheja, jotka johtavat mihinkään, että kovin harvalle yhden illan jutut olisivat mahdollisia ihan "harrastuksena".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi