Haluavatko naiset ihan oikeastikin vain yhden yön juttuja vai onko taustalla kuitenkin toive parisuhteesta
tai jostakin muusta enemmästä?
Tietenkin jos mies on ollut huono niin sitten haluaa sen jäävän siihen yhteen yöhön, ja vielä parempi olisi jos ei olisi tullut tehtyä sitä ollenkaan.
Ei moralisointia!!!
Kommentit (49)
"Tietenkin jos mies on ollut huono niin sitten haluaa sen jäävän siihen yhteen yöhön, ja vielä parempi olisi jos ei olisi tullut tehtyä sitä ollenkaan."
Paljon useammin on niinpäin että nsinen on huono, ei saa millään ilveellä, ei osaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole sukupuolikysymys mitenkään.
Olen joskus kuullut nuoren kivan naisen itkevän kuinka mies halusikin vaan seksiä.
Ehkä miehillekin käy noin, en vain ole nähnyt sellaista?Kaipa moni mieskin on kokenut sen, että kiinnostava nainen ilmoittaa tapailun tai suhteen alkuvaiheessa, että ei haluakaan jatkaa. Jos mies on ollut kiinnostunut ja/tai ihastunut, niin kyllä se ikävältä ja pahalta tuntuu, saattaa itkettääkin. Vai väittääkö joku tosissaan, että kukaan mies ei koskaan välitä mistään eikä kenestäkään?
En väitä että mies ei välittäisi mistään, mutta sen väitän, ihan omasta kokemuksestani, että _koskaan_ ei ole käynyt niin että joku nainen olisi halunnut seksiä mutta ei suhdetta. V
Minulle taas on käynyt monta kertaa niin, että mies on halunnut suhdetta ja itse olen halunnut vain pelkkää seksiä ja satunnaista hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollessani sinkku, en harrastanut yhden yön juttuja, mutta mulla oli jotain panokavereita joiden kanssa ei ollut puhettakaan, että olisin halunnut parisuhteen.
Toi onkin mun mielestä eri asia että on fwb eikä ihan tuntemattomia partnereita. Tietenkin joku voi harrastaa yhtä yötä erilaisten tuttujen kuten työkavereiden tai kavereiden kavereiden kanssa jolloin se on ehkä vähän sama asia kuin fwb? On jonkinlainen laatu- ja turvallisuustakuu sekä narratiivi miten päädyttiin panemaan.
No mulla oli ulkonäöltään 5/5 panokavereita, mutta olivat sen verran tyhmiä muuten, etten olisi kestänyt parisuhteessa heidän kanssaan.
Viimeisin asui kymmenen minuutin kävelymatkan päässä, ja oli ihan hauskaa seuraa muutenkin, mutta ei nyt muuten ollut kauhean fiksu.
Yhden yön jutut ovat yleensä huonoja. Parisuhdetta en kaipaa, mutta ehdottomasti mielummin vakkari panokaveri kuin aina uusi mies. Miehillä mielestäni enemmän sitä, että keräilevät kokemuksia mahdollisimman monen naisen kanssa.
Kaipa siitäkin saa jännitystä jos sitä on vailla
Joskus haluaa yhden illan juttua ja joskus parisuhdetta. Riippuu tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyiseen elämäni tilanteeseen en kaipaa mitään vakkaria, mutta nykyisin miehet pelkää esim baarista lähtee mukaan. Tältäosin on tapahtunut melkoinen muutos.
Pelkäävätkö aktiivisuuttasi?
Tauteja? Vihaista exääsi?
Lähinnä liian pientä munaansa. Vertailua. Kortsun käyttöä. Tunarointiaan. Huonouttaan.
Niistä erittäin komeista ja suosituista miehistä pidetään senkin vuoksi, että ne eivät jää roikkumaan vaan niille riittää pelkkä seksi ja jatkavat sitten matkaansa. Se on naiselle helpompaa silloin, kun ei muuta hae.
Minulla on läheisyys- ja sitoutumiskammo eli en halua parisuhdetta, yhdenyönsuhteita on ollut.
T. Nainen