Ilmoitin miehelle, että haluan erota
Syyksi kerroin pääasiassa miehen totaalihaluttomuuden minua kohtaan, kun hän ei ole halunnut seksiä vuosiin kanssani, en sitten tiedä, onko halunnut muita. Koen olevani niin huono ja kelpaamaton, etten luultavasti enää halua seksiä kenenkään kanssa, mutta ehkä on helpompi olla selibaatissa sinkkuna, kun ei ole pohjattoman torjuttu ja hyljeksitty olo. Mitään voimaantumista en nyt koe, pikemminkin surua.
Mies ei kommentoinut mitään, alkoi vain pakata tavaroitaan, hän ei muutenkaan keskustele ongelmista, vaan on mököttäjä. Näytti mielestäni jårkyttyneeltä. Ehkä hän kuitenkin itsekin halusi erota, kun ei alkanut puhua, että miten eron voisi välttää, oli mykkänä vaan, vaikka kysyin, mitä hän ajattelee.
Piti vaan avautua jonnekin.
T. Ruma nainen, naimisissa 10 vuotta
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku milffi. Hanki jonotusnumerot valmiiksi.
M48, guru
Oisko enemmän gilffi kuitenkin. 20v sitten milffi.
10 vuotta naimisissa, joten mielestään seksiin krlpasmaton ja liian ruma ap voi olla alle myös kolmekymppinen nuori nainen.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku milffi. Hanki jonotusnumerot valmiiksi.
M48, guru
Mistä sä ap iän tiedät?
Mä olen 45v eikä musta ainakaan olisi voinut sanoa milf 30 vuotta sitten vaikka äiti olinkin. Milfillä tarkoitetaan vanhempaa äitiä kuin 25v. Milfillä tarkoitetaan keski-ikäistä äitiä. Gilf on sitten jo vanhempi.
Hyvä. Heterosuhde on naiselle pelkkä rasite.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Heterosuhde on naiselle pelkkä rasite.
Niin totta! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Ehdottomasti oikea päätös.
Itse en ymmärrä miksi te roikutte kuolleissa suhteissa vuosia. Jos ei ole seksiä ei ole rakkauttakaan, enkä minä ainakaan kämppistä halua, vaan puolison.
Samaa mieltä. Vuosia ilman seksiä tuntuu ihan järkyttävältä kun olisi edes kuukausia ilman. Ekan 2vkon jälkeen jo kysyisin, että missä mättää ja mitä voidaan tehdä. Jos ei mitään, niin joko sopisin käyväni vieraissa tai todennäköisesti valmistelisin eroa. Seksi, rakkaus ja halutuksi itsensä tunteminen on asioita, joissa en elämässäni tingi eikä ole tarvinnut.
Mun mieskin haluaa mua vähemmän ja ku saa nii taso on heikkoa. Se on inhottavaa kun itsellä haluat kasvaa vuosi vuodelta. On avoimesti puhunut aina sille näistä, kuin myös viime aikoina noista kahdesta vaihtoehdosta mutta sekään ei tuo nähtävästi muutosta. Se ei haluis erota. Luulisi sitten että toi vaihtoehto alkaisi käymään että mä kävisin myös muualla jos ei halua erota. Ei jaksaisi elää niin kuin kämppikset aina ja se senkin tietää. Toki samalla silläkin olisi lupa käydä muualla mä oon sille sitä ehdottanutkin ja sanonut että jos sillä sitten alkaisi enemmän innostamaan kotonakin seksi. Ei se varmaan mikään muu auta lopulta kun se eroaminen. Se on vaan niin iso ja tympeä prosessi vaikka on senkin miettinyt jo mahdollisimman helpoksi ja myöskin infonut niistä asioista miestä et se tietäisi et mä oon oikeasti miettinyt hyvin kaikkia vaihtoehtoja. Silti ei muutosta kyllä on tympeää ja sama puutteessa olo aina vaan jatkuu.
Suhteen avaaminen olisi teille parasta mitä voisi tapahtua. Sehän on vaan kommunikaatiokysymys.
Olin aika haluton ja vaimo myös. Meillä meno piristyi, kun vaimo alkoi nuolla esleikkinä kassejani ja imeä kaluani. Tämä viritti mua mukavasti ja olin paljon kovempi ja kestävämpi yhdynnässä. Myös suudelmat panon aikana lisäsivät kiihkoa. Outoa ylipäätään että olimme lopettaneet suutelemisen. Olen myös alkanut nuolla vaimolle orkkuja ja ostanut hänelle klittakiihottimen.
Mieti, mikä miehesi sytytti ennen vanhaan. Mun eksä oli aika taitava huomaamaan, mistä tykkäsin. Niinpä kiihotuin aina aika helposti. Suhde kestikin yli 15 v.
- kehuin aina pimpin ulkonäköä, joten hän trimmasi usein karvoitustaan, jotta häppärit pääsivät oikeuksiinsa
- kehuin kapeaa vyötäröä, joka korosti hyvin periaattessa pientä peffaa. Niinpä hän piti huolen, että muodot eivät kadonneet
- kehuin mustia pikkareita, joten hän käytti lähes pelkästään niitä
- sama juttu mustien sukkahousujen suhteen
- kerroin, että kiihotun, jos kuulen hänen käyttävän klittavibraa, joten hän käytti sitä vierelläni maatessaan. Seurauksena oli usein pano.
- kehuin hänen isoja nännejään, joten hän pyöri iltaisin usein rinnat paljaina makkarissa
- kerroin rakastavani suikkaria esileikkinä, joten hän saattoi alkaa imeä spontaanisti.
jne.
Niin. Jos mies haluton niin onko nainen menettänyt muotonsa, liian karvainen, huono hygiena, mummotyylinen, passiivinen?