Ilmoitin miehelle, että haluan erota
Syyksi kerroin pääasiassa miehen totaalihaluttomuuden minua kohtaan, kun hän ei ole halunnut seksiä vuosiin kanssani, en sitten tiedä, onko halunnut muita. Koen olevani niin huono ja kelpaamaton, etten luultavasti enää halua seksiä kenenkään kanssa, mutta ehkä on helpompi olla selibaatissa sinkkuna, kun ei ole pohjattoman torjuttu ja hyljeksitty olo. Mitään voimaantumista en nyt koe, pikemminkin surua.
Mies ei kommentoinut mitään, alkoi vain pakata tavaroitaan, hän ei muutenkaan keskustele ongelmista, vaan on mököttäjä. Näytti mielestäni jårkyttyneeltä. Ehkä hän kuitenkin itsekin halusi erota, kun ei alkanut puhua, että miten eron voisi välttää, oli mykkänä vaan, vaikka kysyin, mitä hän ajattelee.
Piti vaan avautua jonnekin.
T. Ruma nainen, naimisissa 10 vuotta
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Onpa ap:lla saamaton mies.
Älkää nyt hyvänen aika sentään olko suhteissa tyhmien ja avuttomien ihmisten kanssa joille suhteen päättyminenkin pitää tuoda ilmoitusasiana.
M48, guru
Naurahdin tuolle gurulle ja sille toiselle kommentoijalle, joka ehdotti toimintaterapiaa. Kiitos, vielä näköjään pystyy näkemään hauskaakin elämässä, vaikka muuten tuntuu synkältä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt hyvänen aika sentään olko suhteissa tyhmien ja avuttomien ihmisten kanssa joille suhteen päättyminenkin pitää tuoda ilmoitusasiana.
M48, guru
Naurahdin tuolle gurulle ja sille toiselle kommentoijalle, joka ehdotti toimintaterapiaa. Kiitos, vielä näköjään pystyy näkemään hauskaakin elämässä, vaikka muuten tuntuu synkältä.
Ap
Hyvä jos nauru tai edes hymähtely aika-ajoin irtoaa :)
Miten sä saat orgasmisi? - jos seksipalstan aihetta lähestyisimme.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu. Itse olen tilanteessa että haluaisin haluta vaimoani enemmän, eikä hänessä ole mitään vikaa, mutta halut ylipäätään yhtään mitään kohtaan mikä ennen aiiheutti kovasti kiksejä ovat selvästi vähentyneet muutamien vuosien aikana. Taitaa keski-ikä olla päässyt siihen vaiheeseen että testojen laskeminen alkaa vaikuttaa.
Täällä sama homma..
ei pelkkä rakkaus kanna.
Niin, toisen yksipuolinen rakkaus ei riitä, siihen tarvitaan kahden ihmisen rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu. Itse olen tilanteessa että haluaisin haluta vaimoani enemmän, eikä hänessä ole mitään vikaa, mutta halut ylipäätään yhtään mitään kohtaan mikä ennen aiiheutti kovasti kiksejä ovat selvästi vähentyneet muutamien vuosien aikana. Taitaa keski-ikä olla päässyt siihen vaiheeseen että testojen laskeminen alkaa vaikuttaa.
Täällä sama homma..
ei pelkkä rakkaus kanna.
Niin, toisen yksipuolinen rakkaus ei riitä, siihen tarvitaan kahden ihmisen rakkautta.
Tai jopa kolmen ihmisen. Mutta ei hyvä parisuhde tarvitse välttämättä kuin alkuihastuksen ja loppu on biologiaa.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Kokeile naista seuraavaksi
Yksi typerimmistä kommenteista. Miksi hel vetissä heteronainen lähtisi kokeilemaan naisia? Mä olen kyllästynyt miehiin parisuhdemielessä, mutta ei todellakaan kiinnosta naiset. Mä olen hetero ja seksisuhde on miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
niinpä. ihme hiiri äijä. kunnon mies olisi vetänyt akkaa turpaan tuossa tilanteessa
Itse olisin keskustellut tilanteesta heti ongelman ilmettyä. Miten ap aiot toimia vastausuudessa?
M48, guru
Vaikea keskustella, jos toinen ei saa suutaan auki asiaa kysyttäessä. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
niinpä. ihme hiiri äijä. kunnon mies olisi vetänyt akkaa turpaan tuossa tilanteessa
Itse olisin keskustellut tilanteesta heti ongelman ilmettyä. Miten ap aiot toimia vastausuudessa?
M48, guru
Mitä on siis tapahtunut, sillä eihän tervejärkinen ihminen aloita suhdetta ihmisen kanssa joka ei kykene dialogiin, paitsi pakotettuna vastoin omaa tahtoaan.
Meillä on nyt ongelman juurisyy selvillä.
M48, guru
Oon varma että jollekin miehelle olet seksikäs ja haluttava <3
M48, guru
Mitä on siis tapahtunut, sillä eihän tervejärkinen ihminen aloita suhdetta ihmisen kanssa joka ei kykene dialogiin, paitsi pakotettuna vastoin omaa tahtoaan.
Meillä on nyt ongelman juurisyy selvillä.
M48, guru
Kyllä aloittaa, jos oli niin nuori, ettei edes oikein tajunnut mitä se suhde on. Siihen sitten vain kasvoi. Mitä siis tehdä asialle?
Minäkin erosin viime keväänä miehestä, joka ei ollut koskenut minuun pikkusormellakaan 5 vuoteen. Mies tyrmistyi ja suuttui tietenkin. Sanoi, että minulla on nuppi sekaisin, jos kuvittelen, että seksiä olisi muillakaan tässä vaiheessa. Jatkoi myös, että kannattaako sitä erota enää tässä vaiheessa, kun ikää jo yli 50v. Piti vielä lopuksi saada sanottua, että tuskin mulla enää vientiä on, jos niin kuvittelen. Tuli todella oikea tunne eropäätöksestä noiden kommentin jälkeen. Ilmensivät miehen kärttyistä mielenlaatua oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Meillä on nyt ongelman juurisyy selvillä.M48, guru
Kyllä aloittaa, jos oli niin nuori, ettei edes oikein tajunnut mitä se suhde on. Siihen sitten vain kasvoi. Mitä siis tehdä asialle?
Yhteiskunta kouluttaa kokonajan lisää seksuaali- ja parisuhdeterapeutteja. Älä jätä heitä työttömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko nyt et syyttääisi testoja. Enimmäkseen eivät ole syynä halujen loppumiseen. Syyt löytyy parisuhteista ja elämäntavoista. Niihin pystyt vaikuttamaan jos on oikeasti haluat. Miehen on helpompi saada oma nainen halumaan, kun aoittaa alusta vieraan naisen kanssa. Pitää vain niellä ylpeytensä ja miettiä missä meni pieleen.
Kyllä testojen madaltuminen vaikuttaa voimakkaasti haluun ja kykyyn. Kun sain korvaushoidon, niin taas panettaa kuin nuorella kollilla. Ja vaimo kiittää.😉 Kannattaa tutkituttaa hormoonitasot. Apua löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko nyt et syyttääisi testoja. Enimmäkseen eivät ole syynä halujen loppumiseen. Syyt löytyy parisuhteista ja elämäntavoista. Niihin pystyt vaikuttamaan jos on oikeasti haluat. Miehen on helpompi saada oma nainen halumaan, kun aoittaa alusta vieraan naisen kanssa. Pitää vain niellä ylpeytensä ja miettiä missä meni pieleen.
Kyllä testojen madaltuminen vaikuttaa voimakkaasti haluun ja kykyyn. Kun sain korvaushoidon, niin taas panettaa kuin nuorella kollilla. Ja va
Millainen ruljassi tuon hoidon alkuun potkaiseminen oli? lääkäri, verikoe, muuta?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin erosin viime keväänä miehestä, joka ei ollut koskenut minuun pikkusormellakaan 5 vuoteen. Mies tyrmistyi ja suuttui tietenkin. Sanoi, että minulla on nuppi sekaisin, jos kuvittelen, että seksiä olisi muillakaan tässä vaiheessa. Jatkoi myös, että kannattaako sitä erota enää tässä vaiheessa, kun ikää jo yli 50v. Piti vielä lopuksi saada sanottua, että tuskin mulla enää vientiä on, jos niin kuvittelen. Tuli todella oikea tunne eropäätöksestä noiden kommentin jälkeen. Ilmensivät miehen kärttyistä mielenlaatua oikein hyvin.
Näin aidan toiselta puolelta voisin hihkaista että se on huikea hetki kun tuollaisesta aikoja sitten pystyyn kuolleesta parisuhteesta vapaaksi päässyt nainen puhkeaa kukkaan. Kerran oli onni sattua tutustumaan tällaiseen naiseen, oli mukava ja ulkonäköpotentiaaliakin oli vaikka mihin vaikka motivaation ja kehujen puutteessa ei pitänyt itseään oikein minään. Muutamia kuukausia tapailtiin ja ehdin tehdä hänelle hyvin selväksi kuinka haluttava on yhä. Naisen itsetunnon kohoamisen näki tyylin ja asenteen muutoksena elämään. Lopulta erottiin ystävinä kun muut tuulet vei erilleen, hyvät muistot jäi.
M
Oma tahto saada asiat kuntoon on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin aidan toiselta puolelta voisin hihkaista että se on huikea hetki kun tuollaisesta aikoja sitten pystyyn kuolleesta parisuhteesta vapaaksi päässyt nainen puhkeaa kukkaan. Kerran oli onni sattua tutustumaan tällaiseen naiseen, oli mukava ja ulkonäköpotentiaaliakin oli vaikka mihin vaikka motivaation ja kehujen puutteessa ei pitänyt itse
Olet tehnyt hyvän työn!
En ehkä enää uskaltaudu harrastamaan seksiä kenenkään kanssa, itsetuntoni on niin heikentynyt ja mies teki selväksi, että olen liian ruma seksiin. On silti helpompaa olla sinkkuna ilman seksiä kuin avioliitossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä testojen madaltuminen vaikuttaa voimakkaasti haluun ja kykyyn. Kun sain korvaushoidon, niin taas panettaa kuin nuorella kollilla. Ja va
Rohkaisevaa kuulla että hoito auttaa. t. puhti poissa 50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin aidan toiselta puolelta voisin hihkaista että se on huikea hetki kun tuollaisesta aikoja sitten pystyyn kuolleesta parisuhteesta vapaaksi päässyt nainen puhkeaa kukkaan. Kerran oli onni sattua tutustumaan tällaiseen naiseen, oli mukava ja ulkonäköpotentiaaliakin oli vaikka mihin vaikk
Sinkku milffi. Hanki jonotusnumerot valmiiksi.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin aidan toiselta puolelta voisin hihkaista että se on huikea hetki kun tuollaisesta aikoja sitten pystyyn kuolleesta parisuhteesta vapaaksi päässyt nainen puhkeaa kukkaan. Kerran oli onni sattua tutustumaan tällaiseen naiseen, oli mukava ja ulkonäköpotentiaaliakin oli vaikka mihin vaikk
Olet tehnyt hyvän työn!
En ehkä enää uskaltaudu harrastamaan seksiä kenenkään kanssa, itsetuntoni on niin heikentynyt ja mies teki selväksi, että olen liian ruma seksiin. On silti helpompaa olla sinkkuna ilman seksiä kuin avioliitossa.
Ap
Se ottaa aikansa, joskus pitkääkin, että psyyke tajuaa ettei sen ex-ukon mielipiteellä ole enää väliä. Mutta toki ei kannata mihinkään suinpäin syöksyä mikä ei tunnu mukavalta. Varovasti, mutta muista nyt toki että ei kaikki ole samanlaisia sikoja.
Haluatko ap koodin vapaamielisten aikuisten sivustolle jossa sinua odottaa parempi elämä :-D