Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppuu aika. Harmi. Ei päästä kommentoimaan Erikan esitystä. Tsemppiä Erika!! Hyvin sä vedät!
Plussalla jatkot
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/euroviisut-yoeketju.2687715/
joo ei jaksa kun siellä(kin) pitäisi sallia evästeet, että saa edes kommentoida...
No, Erika menee jatkoon.
-winner-
Näytti tosiaan siltä, että muut vaan lämppäs Erikaa!! Kova mimmi!
Israel on ihan paras. Viisumaisin biisi. Voittoon!!!
Latvia jatkoon. Tämä oli hieno yllätys!!
Saksan biisihän on hyvä. Jes.
Vierailija kirjoitti:
Latvia jatkoon. Tämä oli hieno yllätys!!
Jep! Tämä oli itselleni illan iloisin yllätys. Siitä en jaksanut yllätyä, että Erika veti loistavasti ja pääsi jatkoon, se kun oli niin itsestään selvää.
Vai ei Erika päässyt finaaliin?
Itse olin tosi tyytyväinen, että Liettua pääsi jatkoon.
Ainoastaan Armenia ja Kreikka olivat sellaisia joille en ehkä olisi jatkopaikkaa suonut. Tosin, nyt ei tippunut ketään yllätysnimiä (ehkä vähän Australia), eli ei kenenkään putoaminenkaan jäänyt harmittamaan.
Voi itku Australia ja Tsekki Kaks mun suosikkia pois pelistä.
Yllätyin vähän et Armenia ja Tanska meni jatkoon, mut Australia ja Tsekki ei.
Voittovibat tuli vain Suomesta ja Itävallasta. Muita lemppareita seuraaville sijoille nyt, kun kaikki nähty: Saksa, Ruotsi, Puola ja Alankomaat.
Voi ei, Princ tippui :(
No, jäi minulle ja muille korniuden ystäville onneksi vielä Puola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malta on illan toinen ylipainoinen lady liian tiukissa alusvaatteissa, törkeässä meikissä ja tekotukassa.
Kuten myös illan viimeinen leidi.
Molemmat ladyt on upeita.
Kiroilu suorassa lähetyksessä tai humalatilalla kehuskelu eivät anna henkilöstä kovin kummoista kuvaa. Tätä harrastavat sekä tämänvuotinen että kahden vuoden takainen Suomen viisuedustaja. Aina pitää muistaa, että nuoriso katsoo idoleita ylöspäin ja mielellään jäljittelee heidän tapaansa toimia.
Luvassa sunnuntai-iltaan asti Erika-vihaajien kiihtyvää ulinaa, mahdollista kiehuntaa ja kevyitä sekoamiskuuroja.
Nyt se "V*tun" euroviisujuontaja vaihtoon ja vähän äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Luvassa sunnuntai-iltaan asti Erika-vihaajien kiihtyvää ulinaa, mahdollista kiehuntaa ja kevyitä sekoamiskuuroja.
😂 juuri näin. Vttaahan se jos Suomi pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Olipa pohjanoteeraus tuoda greenroomiin fondueta, jonka kanssa sitten porsasteltiin. Eikö mitään parempaa oikeasti keksitty?
Se kohta oli ihan paras! 😆 Ja Erika oli huippu! ich habe deutsch neun jahre in schule gelernt. Erika, ich auch, ich auch! 🤣
Viro on ollut pienenä maana aika hyvä monena vuotena. Luulen että me naapurukset tsemppaamme toisiamme.