Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Olisivat voineet äänestää myös semi ykkösen pollissa toimittajat, mutta eivät vaivautuneet. Ihan samalla tavalla olivat paikalle. Sekin kertoo jotakin :D
Vierailija kirjoitti:
Olisivat voineet äänestää myös semi ykkösen pollissa toimittajat, mutta eivät vaivautuneet. Ihan samalla tavalla olivat paikalle. Sekin kertoo jotakin :D
Suosikit on selkeesti toisessa semissä toimittajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolan eilistä esitystä on katsottu youtubessa yli miljoona kertaa! Käsittämätöntä.
Puolalaiset fanit on kyllä ihan hämmästyttävän fanaattista ja aktiivista sakkia. Samoin Puolaa koskevat instapostaukset saa aina saman tien kymmeniä tuhansia tykkäyksiä.
Oletko kokeillut kriittistä lähestymistapaa Justinan showhun? Palaute voisi olla kiinnostavaa...
Mun puolalaiset työkaverit pyysivät eilen etukäteen anteeksi kun heitä hävettää Justiinan esitys niin paljon :D. Mitä tästä opimme...
Ihan kuin sä olisit työkykyinen :D
Älä viitsi sanoa kenellekään tuolla tavalla! AIKUINEN IHMINEN!
Vierailija kirjoitti:
Niin, kertoo ammattitaidon puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoiko Käärijä oikeasti? Jos näin on niin rumaa esimerkkiä näyttää nuorille faneilleen. Käärijällä kuitenkin paljon lapsia faneina.
Kyllä. Videolla kävelee Erikan kanssa ja pistää tupakaksi.
Huoh. Miksi kaiken pitää olla nykyään "lapsille suunnattua"?
Kun tietäisitte mitä.ne kultamussukat netistä katselee ja näkee.. yksi tupakka aika lievää siinä rinnalla.
En edes tiedä tupakoiko oikeasti, vai oliko vain pätkää varten. Eikä kiinnosta.
T-Ä-M-Ä. Ihmeellistä vastuun ulkoistamista, että kaikilla on muka joku velvollisuus olla hyvänä esimerkkinä lapsille. Eihän Käärijä ole mikään lastenlauluartisti, joten aivan typerää paheksua kun hän ei käyttäydy sellaisen tavoin. On teidän vanhempien tehtävä vahtia niitä omia kersojanne ja opastaa heitä mm. siitä, että tupakointi on epäterveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Ruotsin oddsit nyt punaisella. Ei tainnut vakuuttaa. Nousussa Itävalta ja Alankomaat.
Anteeksi nyt, mutta tuo Alankomaiden viisu on surkeista surkein. Taistelee viimeisestä paikasta Armenian ja Portugalin kanssa. Jäätävää kuraa. Ja vielä lauletaan enkkua ja ranskaa sekaisin :/. Zéro poids.
Samaa mieltä. Tämän vuoden ylivoimaisesti yliarvostetuin biisi.
Tää vuosi on hyvällä tavalla jännä, sillä aiemmista vuosista poiketen en usko, että vedonlyönti on ihan oikeassa. Noissa kärkikahinoissa olevissa esityksissä on sen verran epävarmuustekijöitä, ettei voi olla varma mistä juryt tykkää, mistä yleisö tykkää ja mitennoiden yhdistelmä ratkaisee voittajan.
Vierailija kirjoitti:
Norjan biisi tuntuu nyt minusta parhaalta. Jokin rytmi siinä vie minut mukanaan.
Enkä ole sitä liikaa edes kuunnellut.
Biisi on ihan jees, mutta en ymmärrä esiintyjän "avaruuspukua" enkä ylenpalttista pyroilua. Olisi vähän rauhoittanut visuaalista settiä niin toimisi kappale paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ERIKA ylivoimainen lehdistön suosikki 2. semin pukuharjoituksissa tänään!
JEEEEEEEE!! erika ansaitsee kaiken hyvän<3 en malta odottaa yleisö pollia
No en mä nyt tiedä, oliko tossa mitään varsinaista yllätystä edes. Koko ajan on Erikaa veikattu joko semi2 voittajaksi tai kakkoseksi. Luulen, että voittaa myös yleisö pollin.
Mua yllättää Itävallan sijoitus..
No silti jännittää huominen. Ei tunnu mikään 100% varmalta.
Toisaalta se on hyvä että tulee näitä yllätyspudotuksia ja mikään ei tunnu ihan varmalta. Olisi tosi tylsää jos kaikki menisi oddsien mukaan.
Itse asiassa olisi parempi ettei olisi edes oddseja. Eli siis vedonlyöntiä.
Ne ohjaa myös alitajuisesti mielipiteitä. Ja kuka tietää paljon joku vaikka tuhansia euroja veikannut on valmis sitten myös äänestämään.
Mutta ei sekään,että putoaa tarkoita välttämättä että olis huonoin. Voi olla ettei ole sopivia naapureita semissä tai muuta diasporaa. Tai on vaikka 4 paras monen mielestä,mutta porukka ei ala niin montaa äänestää. (Itselle maksimi 3).
Viime vuonna äänestin luktelkia semis.
Finaalissa Nemoa, Norjaa ja Saksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti: "Vikman nousee lopussa kultaisen mikrofonin päällä yläilmoihin. Mikrofoni sylkee kipinöitä. Tässä vaiheessa katsomossa jo harjoituksissa monen suupielet kääntyivät hymyyn, yleisössä oli puhdasta iloa. Ja juuri tuostahan viisuissa on kysymys, ilon tuomisesta.
Miettikää nyt. 32-vuotias tamperelaisnainen keikkuu tulta syöksevän mikrofonin päällä maailman suurimmassa musiikkitapahtumassa ja laulaa panemisesta ja tulemisesta. Wunderbar!"
Onpahan artikkeli. En pidä itseäni kukkahattutätinä, mutta oikeasti kyllästyttää tänä päivänä tämä yliseksualisointi ja panemisen ja tulemisen huutaminen ihmisten silmille valtakunnallisessa mediassa. Niiiiiiin kyllästynyt!
Samainen täti haukkui ykkössemin tylsäksi lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolan eilistä esitystä on katsottu youtubessa yli miljoona kertaa! Käsittämätöntä.
Puolalaiset fanit on kyllä ihan hämmästyttävän fanaattista ja aktiivista sakkia. Samoin Puolaa koskevat instapostaukset saa aina saman tien kymmeniä tuhansia tykkäyksiä.
Oletko kokeillut kriittistä lähestymistapaa Justinan showhun? Palaute voisi olla kiinnostavaa...
Mun puolalaiset työkaverit pyysivät eilen etukäteen anteeksi kun heitä hävettää Justiinan esitys niin paljon :D. Mitä tästä opimme...
Ihan kuin sä olisit työkykyinen :D
Älä viitsi sanoa kenellekään tuolla
No jollakulla nyt ottaa kovasti tunteisiin se että mulla on useita puolalaisia työkavereita :D.
Vierailija kirjoitti:
Tää vuosi on hyvällä tavalla jännä, sillä aiemmista vuosista poiketen en usko, että vedonlyönti on ihan oikeassa. Noissa kärkikahinoissa olevissa esityksissä on sen verran epävarmuustekijöitä, ettei voi olla varma mistä juryt tykkää, mistä yleisö tykkää ja mitennoiden yhdistelmä ratkaisee voittajan.
Tää vuosi on todnäk toka putkeen kun vedonlyönti sakkaa ja samaan asiaan. Ei huomioida juryja.
En ole vielä tänään seurannut ketjua joten kysyn oletteko jo onnitelleet Mikko Silvennoista 50v johdosta.
Mun mielestä Mikko on loistava euroviisujuontaja. Supliikki mutta lämmin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Ruotsin oddsit nyt punaisella. Ei tainnut vakuuttaa. Nousussa Itävalta ja Alankomaat.
Anteeksi nyt, mutta tuo Alankomaiden viisu on surkeista surkein. Taistelee viimeisestä paikasta Armenian ja Portugalin kanssa. Jäätävää kuraa. Ja vielä lauletaan enkkua ja ranskaa sekaisin :/. Zéro poids.
Ei ainakaan vedonlyönnin mukaan ole lähestulkoonkaan viimeiseksi jäämässä siis Netherlands.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi nyt oli täysin odotettua, että tilanne tasoittuu oddseissa kun kakkossemi lähestyy. Ei yllätä mitenkään. Alankomaat voi ihan hyvin myös pärjätä, napsia tasaisesti pisteitä ja nousta korkealle kilpailussa.
Vierailija kirjoitti:
Ooppera (itävalta tänä vuonna) on aina ollut viisuissa enemmän huti. Siksi itävallan menestyminen ei ole selvää. Mielenkiinnolla odotan liveä kuitenkin.
Hyvässä muistissa on Malena "Gretan äiti" vai mikä hänen nimensä olikaan. Huh ne korkeat äänet ja se maaninen tuijotus. Ruotsikaan ei siis aina osu maaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ERIKA ylivoimainen lehdistön suosikki 2. semin pukuharjoituksissa tänään!
JEEEEEEEE!! erika ansaitsee kaiken hyvän<3 en malta odottaa yleisö pollia
No en mä nyt tiedä, oliko tossa mitään varsinaista yllätystä edes. Koko ajan on Erikaa veikattu joko semi2 voittajaksi tai kakkoseksi. Luulen, että voittaa myös yleisö pollin.
Mua yllättää Itävallan sijoitus..
No silti jännittää huominen. Ei tunnu mikään 100% varmalta.
Toisaalta se on hyvä että tulee näitä yllätyspudotuksia ja mikään ei tunnu ihan varmalta. Olisi tosi tylsää jos kaikki menisi o
Juu parasta olisi kun ei olisi oddseja lainkaan. _Ärsyttää se miten ne ohjailevat mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjan biisi tuntuu nyt minusta parhaalta. Jokin rytmi siinä vie minut mukanaan.
Enkä ole sitä liikaa edes kuunnellut.
Biisi on ihan jees, mutta en ymmärrä esiintyjän "avaruuspukua" enkä ylenpalttista pyroilua. Olisi vähän rauhoittanut visuaalista settiä niin toimisi kappale paremmin.
Mä luulin,että oli ritarinpuku?
Mulla on koko päivän soinut Alankomaiden biisi päässä eilisen semin jälkeen.
Tykkäsin siitä biisistä tosi paljon ja solisti oli jotenkin symppis. Mielestäni lauloikin paremmin livenä kuin vaikka Norjan poika, mutta silti Norja meni jatkoon.