Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti: "Vikman nousee lopussa kultaisen mikrofonin päällä yläilmoihin. Mikrofoni sylkee kipinöitä. Tässä vaiheessa katsomossa jo harjoituksissa monen suupielet kääntyivät hymyyn, yleisössä oli puhdasta iloa. Ja juuri tuostahan viisuissa on kysymys, ilon tuomisesta.
Miettikää nyt. 32-vuotias tamperelaisnainen keikkuu tulta syöksevän mikrofonin päällä maailman suurimmassa musiikkitapahtumassa ja laulaa panemisesta ja tulemisesta. Wunderbar!"
Onko Pudaksen kirjoittama?
Mistä vetoa että on 🤣 Pudas ei ole kovin objektiivinen ollut, vaikka toimittajan varmaan pitäisi.
Pudashan se, olipa vaikea arvata.
Luxemburg vaikuttaa 2. semin todelliselta yllättäjältä, kun se on edellä mainitussa kyselyssä arvioitu 2. parhaaksi, vaikka se on vedonlyöntitilastoissa sijalla 29.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Erika! Mutta en kestä jos Tsekki ei pääse finaaliin!! Mulla on itellä vaan työliittymä, en voi ees äänestää :(
Kyllä pääsee. Se erottuu edukseen tosta porukasta ja ei nytkään ollut viimisenä. Odotetaan vielä se yleisökysely.
Kyproksen ja Belgian tiputtua finaalista vähän kyllä huolestuttaa, mutta toisaalta 2. semissä ei taida juurikaan olla vastaavia ja odotettavissa lienee jälleen yllätystippujia.
Sergio ja se toinen suomalainen rakensi ihan turhan temppuradan rakennustelineistä kyprokselle. Ei jaksanut enää laulaa.
Lavasteilla voi myös pilata esityksen täysin.
Vierailija kirjoitti:
Tämänpäiväisessä ensimmäisessä harjoituksessa oli yleisönä vain pressi ja delegaatioiden jäsenet. Eiköhän heitä voi pitää viisujen asiantuntijoina.
Mutta suuri yleisö voi olla ihan eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tämänpäiväisessä ensimmäisessä harjoituksessa oli yleisönä vain pressi ja delegaatioiden jäsenet. Eiköhän heitä voi pitää viisujen asiantuntijoina.
Oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Luxemburg vaikuttaa 2. semin todelliselta yllättäjältä, kun se on edellä mainitussa kyselyssä arvioitu 2. parhaaksi, vaikka se on vedonlyöntitilastoissa sijalla 29.
En itse tykkää. Ei vaan uppoa yhtään. Joku juniorviisu enemmän.Kai se on hyväksyttävä,että Makuja tosiaan on erilaisia :D
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin tosi pieni otanta kuitenkin, että en lähtisi vielä tekemään mitään johtopäätöksiä. Tosin, kuten eilen näimme, yllätykset ovat mahdollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse tykkää. Ei vaan uppoa yhtään. Joku juniorviisu enemmän.Kai se on hyväksyttävä,että Makuja tosiaan on erilaisia :D
Eikun ehkä se on se Ranskan kieli?. Kaikki ranskaa laulaneet menee suoraan finaaliin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ERIKA ylivoimainen lehdistön suosikki 2. semin pukuharjoituksissa tänään!
JEEEEEEEE!! erika ansaitsee kaiken hyvän<3 en malta odottaa yleisö pollia
No en mä nyt tiedä, oliko tossa mitään varsinaista yllätystä edes. Koko ajan on Erikaa veikattu joko semi2 voittajaksi tai kakkoseksi. Luulen, että voittaa myös yleisö pollin.
Mua yllättää Itävallan sijoitus..
No silti jännittää huominen. Ei tunnu mikään 100% varmalta.
Toisaalta se on hyvä että tulee näitä yllätyspudotuksia ja mikään ei tunnu ihan varmalta. Olisi tosi tylsää jos kaikki menisi oddsien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Malta on juuri sitä, mitä juhliva viisukansa haluaa. Pikkasen hullu, mutta ah niin ihana.
Ja Miriana on hauska, ei ota itseään niin vakavasti, irrottelee ja hulluttelee.
Siitä huolimatta tippuminen ei yllättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi edes Ranska ja Israel tarjoavat huomenna perinteistä, kaunista laulamista ilman temppuja.
Israelin laulaja on sijoitettu johonkin ihme muovikristallihäkkyrään sitä laulua tarjoamaan, ja iltapuvun hihoissa on jotkut jättikokoiset mustat mopit, joita se heiluttelee. Ehkä tarkoitus on pyyhkiä kristallikruunusta pölyt? Että se siitä.
Olen jo alkanut jotenkin väsymään noihin kaikkiin sirkusesityksiin ja alkanut lämpenemään balladityyppisille lauluille, siis LAULUILLE, kuten juurikin Ranska, Sveitsi ja erityisesti Israel,
20-30 balladia olisi aika puuduttavaa seurattavaa, tai jos show-elementit poistettaisiin. Onneksi viisut kuitenkin tarjoavat jokaiselle jotakin.
Alkaako kymmeneltä semin juryshow tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Erika! Mutta en kestä jos Tsekki ei pääse finaaliin!! Mulla on itellä vaan työliittymä, en voi ees äänestää :(
Kyllä pääsee. Se erottuu edukseen tosta porukasta ja ei nytkään ollut viimisenä. Odotetaan vielä se yleisökysely.
Kyproksen ja Belgian tiputtua finaalista vähän kyllä huolestuttaa, mutta toisaalta 2. semissä ei taida juurikaan olla vastaavia ja odotettavissa lienee jälleen yllätystippujia.
Sergio ja se toinen suomalainen rakensi ihan turhan temppuradan rakennustelineistä kyprokselle. Ei jaksanut enää laulaa.
Lavasteilla voi myös pilata esityksen täysin.
Olivat varmaan inspiroituneet Madonnan Confessions Tour:in Jump-lavasteista.
Kypros oli parempi esikatseluvideona. Livelaulu ei oikein kulkenut (ainakaan TV:n välityksellä). Ja Belgian hehkutusta en ole ymmärtänyt lainkaan. Punatukka vinkuu kuin häntä laitettaisiin peräluukkuun oikein huolella. Laulu ei toimi livenä hänelläkään.
Kaikki Ruotsin oddsit nyt punaisella. Ei tainnut vakuuttaa. Nousussa Itävalta ja Alankomaat.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo alkanut jotenkin väsymään noihin kaikkiin sirkusesityksiin ja alkanut lämpenemään balladityyppisille lauluille, siis LAULUILLE, kuten juurikin Ranska, Sveitsi ja erityisesti Israel,
Minulla on ihan sama. En olisi ikinä uskonut, koska olen aina vihannut balladeja :D Mutta tänä vuonna on niin paljon kaikkea teknojumputusta, että nämä Sveitsit ja Portugalit ja Italiat kuulostavat yhtäkkiä hyviltä.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako kymmeneltä semin juryshow tänään?
Joo eli yleisökysely tulee vasta huomisen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Kyrsii Kyproksen tippuminen.
Solisti oli symppiksen oloinen, veti hienon tanssin KAJ-miestenkin kanssa. Valitettavasti hänen äänensä ei vain kantanut livenä riittävän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Ruotsin oddsit nyt punaisella. Ei tainnut vakuuttaa. Nousussa Itävalta ja Alankomaat.
Anteeksi nyt, mutta tuo Alankomaiden viisu on surkeista surkein. Taistelee viimeisestä paikasta Armenian ja Portugalin kanssa. Jäätävää kuraa. Ja vielä lauletaan enkkua ja ranskaa sekaisin :/. Zéro poids.
Ooppera (itävalta tänä vuonna) on aina ollut viisuissa enemmän huti. Siksi itävallan menestyminen ei ole selvää. Mielenkiinnolla odotan liveä kuitenkin.
Bimbot ei ymmärrä mistä on kyse, vaikka rautalangasta vääntäisi.