Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea 923 sivua läpi jos joku muu on ihmetellyt samaa. Mutta mistä Islannin biisi on tuttu? Alussa/kertsissä jotain samaa johonkin tuttuun biisiin? Meillä koko perhe ihmetteli miten on niin tutun kuuloinen muttei saatu päähän?
Pitbull - International Love. Niin suora kopio että huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siviilien, naisten ja lasten pommittajat laittaa tosissaan rahaa poliittiseen propagandaansa saada maa menestymään Euroviisuissa. Joku sanoi nähneensä mainoksen jopa Seiskan sivuilla, nyt tuli vastaan YouTube-mainos. Ällöttävää, mutta eiköhän tuo taas moniin tehoa.
Kyllä naamat taas eräillä venähtävät, kun Israelin saamat yleisöäänet kerrotaan. Viime vuonna niitä tuli toiseksi eniten, vain Kroatia meni nipin napin ohi. Merkille pantavaa oli, että eniten niitä yleisöääniä tuli Pohjoismaista ja Irlannista, joissa Israelia eniten kritisoidaan.
Kyllähän nämä "paremmin oikeutetut tappajat" saavat uskonnon varjolla kannatusta.
Viime vuonna persuilla ja kravattipersuilla oli oikein kampanja Israelin puolesta twitterissä. Tänä vuonna, siviilien tappamisen jatkuessa eivät ole kehdanneet samaan tapaan öyhöttää.
Se on osa jotain "pääasia, että vihervassareita v*tuttaa"-kampanjaa, vaikka kokoomuksen oma ministeri peräänkuuluttaa Gazan tilanteeseen puuttumista
Mä en edes kirjoita täällä paljon ja tänäänkin olin asiallinen mutta se ei teille kelvannut. Spekuloin esim tänään eilistä semiä. Teille ei kelvannut asiallisuus joten syyttäkää itseänne. Jos teitä ei saa solvata miksi minua saa.
Tässä on nyt jo ihan liikaa faktaa näille muutamille, menee pasmat sekaisin... Pitää keksiä jotain muuta omasta päästä.
Voitte työntää botnianne vaikka perseisiinne. Olikos se edes myyty loppuun? Oliko koko halli käytössä? Niitä faktoja nyt ja sassiin. Muuten voitte mennä vaikka kiikkuun.
Muutamat ovat suorastaan pöyristyneet Odetten haastatteluista, mutta ilmeisesti ovat jo kokonaan unohtaneet ne daamit, jotka tekivät haastatteluja Malmössä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea 923 sivua läpi jos joku muu on ihmetellyt samaa. Mutta mistä Islannin biisi on tuttu? Alussa/kertsissä jotain samaa johonkin tuttuun biisiin? Meillä koko perhe ihmetteli miten on niin tutun kuuloinen muttei saatu päähän?
Pitbull - International Love. Niin suora kopio että huh huh.
Tulee mieleen portio boys biisi pumppaa 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolan eilistä esitystä on katsottu youtubessa yli miljoona kertaa! Käsittämätöntä.
Puolalaiset fanit on kyllä ihan hämmästyttävän fanaattista ja aktiivista sakkia. Samoin Puolaa koskevat instapostaukset saa aina saman tien kymmeniä tuhansia tykkäyksiä.
Oletko kokeillut kriittistä lähestymistapaa Justinan showhun? Palaute voisi olla kiinnostavaa...
Mun puolalaiset työkaverit pyysivät eilen etukäteen anteeksi kun heitä hävettää Justiinan esitys niin paljon :D. Mitä tästä opimme...
En kyllä usko!
Mitä uskomista siinä on? Näin he mulle sanoivat eilen. Kuulemma häpeävät sitä hirveää hösellystä ja toivovat että show olisi hillitympi.
Vierailija kirjoitti:
Häpeän Espanjan emännän rivoa asua. Kaula-aukko napaan.
Mutta mitään ei näkynyt, vaikka kuinka yritin katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, mitä naismaisia "miehiä" on aina Portugalista esiintymässä? Oksettavia tyyppejä. Kammottavin oli yks vuosi se mulkosilmäinen, sydänvikainen nutturapää. YÖK.
Portugalilla oli vähiten naismaiset näistä miehistä, Albanian partakörmyn ohella. Tavallisia perusjanttereita, joita ei oman ulkonäön viilaaminen jaksa kiinnostaa.
Olin ihan järkyttynyt, kun näin millaiseksi Ukrainan solisti oli stailattu, pahasti pieleen meni. Äänestin heitä silti.
Belgia oli hyvä, mutta Ukraina pääsi finaaliin. Sääli on sairautta.
En minäkään jaksa olla jatkuvasti asiallinen tällä palstalla kun saan siitäkin p*skaa niskaan. Saatte syyttää itseänne.
Kaj ei voita. Suurin osa ei ole kuullutkaan esityksiä ennen finaalia ja tuo esitys ei vaan erotu sieltä. Jää kaiken tykityksen keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, mitä naismaisia "miehiä" on aina Portugalista esiintymässä? Oksettavia tyyppejä. Kammottavin oli yks vuosi se mulkosilmäinen, sydänvikainen nutturapää. YÖK.
Portugalilla oli vähiten naismaiset näistä miehistä, Albanian partakörmyn ohella. Tavallisia perusjanttereita, joita ei oman ulkonäön viilaaminen jaksa kiinnostaa.
Olin ihan järkyttynyt, kun näin millaiseksi Ukrainan solisti oli stailattu, pahasti pieleen meni. Äänestin heitä silti.
Mun mielestä heillä oli upeat asut! Mistä maasta äänestit? Mä aion äänestää finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt jo ihan liikaa faktaa näille muutamille, menee pasmat sekaisin... Pitää keksiä jotain muuta omasta päästä.
Voitte työntää botnianne vaikka perseisiinne. Olikos se edes myyty loppuun? Oliko koko halli käytössä? Niitä faktoja nyt ja sassiin. Muuten voitte mennä vaikka kiikkuun.
Tolla tyylillä kysyvälle ei kerrota mitään. Että itte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisin vaan hetken tuota Belgian esitystä ja vieläkin silmissä välkkyy. Kärsin lisäksi kroonisista suolistovaivoista, jotka taas iskivät ja joudun katsomaan tätä tabletin kanssa ihan vessasta.
No kun biisin nimi on Strobe Lights, niin eikö siinä kuulukin välkkyä?
Belgian "UMK:ssa" oli tämän biisin edellä ruudussa varoitus kirkkaista valoista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islanti-norja- ruotsi... Varmaan äänesti toisiaan?
San Marinoa italia.
Mitäs muita komboja tuolla oli...
Albania saa ääniä Italiasta ja Sveitsistä. Kummassakin maassa on niin paljon albanialaissiirtolaisia.
Oli se niitten esitys kyllä hyvä muutenkin ja ansaitsi mennä jatkoon.
Antaisin ääneni Albanialle, mutta kun ne on jo varattu Israelille.
Eikö kukaan pidä Tsekin biisistä??
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisiahan Kaj'n pojat ovat ja halusivat tuoda esitykseensä jotain todella suomalaista ja sitähän saunominen on. Kaverit tietävät saunomisesta kaiken vaikka ovatkin suomenruotsalaisia. Onhan se uutta, että Ruotsissa tykkäsivät tästä supisuomalaisesta saunameiningistä noin paljon, että hyväksyivät kilpailuunsa mukaan ja valitsivat vieläpä voittajakseen.
Haastattelusta luin, että jopa Kaj:n laulajat olivat olleet itse ihmeissään, että voittivat Ruotsissa.
Kyllä. Videolla kävelee Erikan kanssa ja pistää tupakaksi.