Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
18581/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan pidä Tsekin biisistä??

Minä minä !!

Vierailija
18582/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaj on hyvä mutta ehkä siihen hieman kyllästyy. Hieman tylsä semifinaali. Missä katsojien hurraukset?

Ne on vaimennettu jo senkin vuoksi, ettei tarvi vaivata päätä poliittisilla protesteilla, buuauksilla, vihellyksillä ja muulla, joka ei periaatteessa kuulu viisuaatteen piiriin.

Viisuaatteen piiriin ei myöskään kuuluu päästää aktiivista kansanmurhaa suorittavaa valtiota osallistumaan kilpailuun.

Niinpä, on se hyvä ettei hamaslaisia päästetä mukaan, voisi päitä putoilla, ihan konkreettisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18583/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamat ovat suorastaan pöyristyneet Odetten haastatteluista, mutta ilmeisesti ovat jo kokonaan unohtaneet ne daamit, jotka tekivät haastatteluja Malmössä. :D

Ei apua mä olin unohtanut tämän!

Raiven selittää kuinka Veronika murhattiin ja juontaja vaan siihen kiekaisee jotain "onpa mahtavaa" :DD

Vierailija
18584/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kajn muista biiseistä ei taideta tietää suomenkielisten parissa mitään, kun luullaan, että bastubiisi on heidän ainoa. He ovat esiintyneet jo noin 16 vuotta ja esiintymisiä, ohjelmia ja hauskasti sanoitettuja kappaleita on runsaasti. Heitä vain ei ole tunnettu meillä aiemmin, mutta nyt on. Erikaa paljon kauemmin ovat esiintyneet jo teini pojista asti, vaikka ikää heillä on saman verran.

Eipä tuo ruotsin kielinen katalogi oikein uppoa Suomessa pitemmän päälle. Suuri osa ei ymmärrä sanaakaan niin ei sitä kauaa jaksa kuunnella. Veikkaan että heidän tulevaisuus on Ruotsissa ja Suomen ruotsia puhuvien keskuudessa edelleen. Ei tule Käärijän kaltaista koko kansan suosikkia heistä.

Elleivät sitten vaihda kieltä. Toimisikohan heidän huumorinsa suomeksi? Olen kuullut BBB:stä pari versiota suomeksi, eivät tietenkään KAJ:n esittäminä, mutta ei toimi, ovat ehkä kiireessä kyhättyjä sanoituksia.

Vierailija
18585/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä minä !!

Kiva!!😊 Minusta tuo on hyvä biisi.

Vierailija
18586/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kajn muista biiseistä ei taideta tietää suomenkielisten parissa mitään, kun luullaan, että bastubiisi on heidän ainoa. He ovat esiintyneet jo noin 16 vuotta ja esiintymisiä, ohjelmia ja hauskasti sanoitettuja kappaleita on runsaasti. Heitä vain ei ole tunnettu meillä aiemmin, mutta nyt on. Erikaa paljon kauemmin ovat esiintyneet jo teini pojista asti, vaikka ikää heillä on saman verran.

Eipä tuo ruotsin kielinen katalogi oikein uppoa Suomessa pitemmän päälle. Suuri osa ei ymmärrä sanaakaan niin ei sitä kauaa jaksa kuunnella. Veikkaan että heidän tulevaisuus on Ruotsissa ja Suomen ruotsia puhuvien keskuudessa edelleen. Ei tule Käärijän kaltaista koko kansan suosikkia heistä.

Elleivät sitten vaihda kieltä. Toimisikohan heidän huumorinsa suomeksi? Olen kuullut BBB:stä pari versiota suomeksi, eivät tieten

En tiedä, kannattaako kieltä mennä sen takia vaihtamaan. Hienoa jos KAJ onnistuu laajentamaan fanipohjaa kuitenkin Ruotsiin päin vaikka ei suomenkielisten suosiksi pääsisikään, ihan luonnollista että ruotsinkielisellä musiikilla on siellä enemmän kysyntää.

Vierailija
18587/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nyt jakavat huomenna yleisölle kiikarit ennen Erikan esitystä. On nimittäin niin kaukana yleisöstä, etenkin biisin loppuosassa  että tihrustaa saa jos haluaa Erikan näkeä. Se iso mikrofonikin näyttää tulitikulta. 

Jos haluaa Erikan näkeä. 😳

Vierailija
18588/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elleivät sitten vaihda kieltä. Toimisikohan heidän huumorinsa suomeksi? Olen kuullut BBB:stä pari versiota suomeksi, eivät tieten

Osalle uppoaa. Mutta jos ei ruotsia yhtään ymmärrä, niin ei taatusti jaksa kuunnella. Ja valitettavan iso tästä kansasta ei osaa ruotsia pätkääkään. Kieltä KAJ tuskin vaihtaa. En usko että heillä edes on tavoitteena mikään kansansuosikin asemaan pääsy Suomessa Käärijän tapaan. Ovat omien haastattelujensa mukaan tietysti erittäin iloisia, että ovat nyt tulleet myös suomenkielisten tietoisuuteen ja saaneet sieltäkin uusia faneja. 

Vierailija
18589/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nyt jakavat huomenna yleisölle kiikarit ennen Erikan esitystä. On nimittäin niin kaukana yleisöstä, etenkin biisin loppuosassa  että tihrustaa saa jos haluaa Erikan näkeä. Se iso mikrofonikin näyttää tulitikulta. 

Jos haluaa Erikan näkeä. 😳

Onko mikään KOSKAAN hyvin?

Vierailija
18590/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, mutta oon vähän puolueellinen kun Tsekis kerta asun. Toki Adonxs on slovakialainen hehheh. On se vaan niin pitkä ja komea, toivon nappisuoritusta ja hienoa liitoa suoraan finaaliin 🥰.

Vierailija
18591/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Mikko kysyi viron tommysta, että soittaako moskovaan vai Washingtoniin? 

Vierailija
18592/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAJn esitys ja heidän muutkin esityksensä ovat tässä ajassa tavallaan ennen näkkemättömiä.

Ne muistuttavat kabaree -esityksiä, myös BBB. Kun esityksiä katsoo tuntuu kuin lipuisi esitysten suhteen 100 vuotta taaksepäin. Nerokas trio!

Viisuissa ei ole aiemmin laulettu saunomisesta. Nyt on!

Ei myöskään naisen tulemisesta. Nyt on!

No lavalla on kyllä tultu aiemminkin, ainakin ääntelyn puolesta :D :

Kuunnelkaa muuten noita buuauksia :o!

Okei tuolloin EI vaimennettu yleisön ääniä selkeästikään. Huh! 

Vierailija
18593/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAJn esitys ja heidän muutkin esityksensä ovat tässä ajassa tavallaan ennen näkkemättömiä.

Ne muistuttavat kabaree -esityksiä, myös BBB. Kun esityksiä katsoo tuntuu kuin lipuisi esitysten suhteen 100 vuotta taaksepäin. Nerokas trio!

No miks hänelle buuattiin, eihän tossa mitään kovin ihmeellistä edes ole?

Vierailija
18594/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elleivät sitten vaihda kieltä. Toimisikohan heidän huumorinsa suomeksi? Olen ku

Hieman ohis, mutta miksi se on valitettavaa, etteivät suomalaiset osaa ruotsia? Suurimmalla osalla ei vain tule käytettyä kieltä eikä altistuttua sille niin, että taito pysyisi yllä koulun jälkeen. Ruotsissa ja muissa pohjoimaissa puhutaan niin sujuvasti englantia, että siinäkään mielessä ruotsin taito ei ole kovin välttämätön.

Vierailija
18595/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän Joost ja Tommykin ovat kalastelleet Käärijän kautta suosiota, ja moni muukin pienemmässä mittakaavassa. Erika ja Käärijä ovat ystäviä.

Baby Lasagnekin haluaa esiintyä Käärijän kanssa, olisiko jo huomenna vaiko vasta lauantaina.

Tommy C on ollut kansanvälinen tähti jo yli 10 vuotta, paljon ennen Käärijä.

Vierailija
18596/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänelle buuattiin koska hän veti viisut kokonaan tuossa ärsyttävässä naristisessa ja itserakkaassa bimboroolissaan. Vähän kuin Tommy nyt. Aika ei ollut Silvialle valmis, moni otti hänen sekoilunsa tosissaan.

Vierailija
18597/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, mutta oon vähän puolueellinen kun Tsekis kerta asun. Toki Adonxs on slovakialainen hehheh. On se vaan niin pitkä ja komea, toivon nappisuoritusta ja hienoa liitoa suoraan finaaliin 🥰.

Täällä näköjään alapeukutetaan ihan kaikkia positiivisia viestejä. T. Eri 

Vierailija
18598/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä näköjään alapeukutetaan ihan kaikkia positiivisia viestejä. T. Eri 

No kaikki ei varmaan sit pidä Tsekin kappaleesta, oiskohan se.

Vierailija
18599/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kaikkea.

Mutta joko täällä olo maininta, että vain yksi (norja) enkun kielinen biisi meni eilen jatkoon?

Sitten yleisön äänien valmentamisesta... siellähän liehui kaikenmaailman palelippuja. Ties mitä huutelivat?

Lisäksi katsoin livenä (eurovoxx) tulosten jälkeen ja joku kysyi onko pressikonfetenssia niin ne sanoi ettei ole. Ja sanoivat, että kaikki tietää syyn siihen. Mutta sitten se yksi jankkasu,että olisi kiva,jos olisi niin joku niistä sanoi jotain tyyliin :" tiedät mitä eilen tapahtui. Ei puhuta siitä tms".

Eli oliko pressit peruttu ja etukäteen, että vältetään viime vuoden tapahtumat? Vai oliko jotain erikoista juuri äsken tapahtunut..?

Ei sillä,että kaipaisin viisuihin yhtään draamaa. Viime vuosi oli kamala kaikkinensa. 

Vierailija
18600/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän asian vierestä, mutta nyt kun siellä asut, niin voit kertoa, eroavatko slovakit paljonkin tsekkiläisistä, paitsi että ovat heitä päätä pitempiä? Aika pitkään olivat kuitenkin tavallaan samaa kansaa, kun oli Tsekkoslovakia. Ymmärtääkseni Slovakiassa on iso unkarilaisvähemmistö.

Ketju on lukittu.