Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Azerbaidzhan ei päässyt jatkoon, se oli hyvä kappale. KAJ pelkkä jankkaus saunasta.
Mäkin tykkäsin Azerbaidzhan kipaleesta. Oli sellainen poppimelodialla. Olisin itse laittanut jatkoon.
Tässä olisi ollut Ruotsin todellinen voittaja https://www.youtube.com/watch?v=IhPRo-zLuKY
Mahtava kansainvälinen biisi ja esiintyjä upean show:n kera jolla olisi voitto taas irronnut.
Kyllähän euroviisuissa pitäisi olla sääntö, että edustajan täytyy olla maansa kansalainen. Ens vuonna suomi voi ottaa esiintyjän ruotsista tai USA:sta jos mitään sääntöjä ei ole..
Vierailija kirjoitti:
Erika saa juosta lavaa ympäri kuten Tampereellakin, Kaj taas ei hyötynyt loppukävelystä juuri olleenkaan.
Joo se kävely rikkoi esityksen momentumin mielestäni. Melloissa barabadabastu-loitsinta kiukaan äärellä oli esityksen parhaita kohtia, jonka kruunasi modulaatio ja ylösalas-tanssi lauteilla. Tässä uudessa versiossa loppuhuipennus jäi laimeammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Erikan mahdollisuudet ne senkun vaan paranee!!! Toivottavasti kuvaajat onnistuvat työssään, Erikasta se ei jää kiinni. Alankomaat oli Suomen kannalta vähän pelottavan hyvä ja Tommy Cashin laulu parempaa kuin pelkäsin ja hymyt teki hyvää esitykselle. Mun suosikiksi nousi Italia. Ihana melodia kappaleessa.
Tommyn laulu oli kamalaa. Etenkin alussa. Huh.
Kuulivatko korvani väärin, mutta jotain ääni/miksausongelmaa oli mun mielestä eilisissä esityksissä, useammassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuo lavahan on kuin tehty Erikalle
Ehkä ei ollutkaan hyvä idea luopua tanssijoista. Ilman tanssijoita Erikan esitys on joukko erilaisia rivoja liikkeitä.
Täh, eihän siinä mitään tanssijoita oo ikinä ollutkaan.
Ei niin, koska ne on jätetty pois eli luovuttu :)
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki oli Puola. Se oli niin ähky ja överikorni, että resonoi mulle. Tulee tiukka korniuskilpailu Tsekin Princin kanssa. Odotan innolla!
Mäkin alkanut diggailla princciä. Sitä haukuttu tosi paljon, vaikka taitava laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan mahdollisuudet ne senkun vaan paranee!!! Toivottavasti kuvaajat onnistuvat työssään, Erikasta se ei jää kiinni. Alankomaat oli Suomen kannalta vähän pelottavan hyvä ja Tommy Cashin laulu parempaa kuin pelkäsin ja hymyt teki hyvää esitykselle. Mun suosikiksi nousi Italia. Ihana melodia kappaleessa.
No jaa, olen ollut lievä dissaaja, mutta yllätti positiivisesti, tykkäsin. Melkeinpä enemmän kuin Ruotsista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulivatko korvani väärin, mutta jotain ääni/miksausongelmaa oli mun mielestä eilisissä esityksissä, useammassakin.
Ääntä sai olla säätämässä koko ajan, kun esitysten alussa ääni oli hyvin hiljainen ja yhtäkkiä volyymi kasvoi räjähtämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei ollutkaan hyvä idea luopua tanssijoista. Ilman tanssijoita Erikan esitys on joukko erilaisia rivoja liikkeitä.
No tällä logiikalla Erikan esityksestä oli jätetty pois myös yksipyöräisellä ajava karhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi luopua mistään, jota ei ole koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi San Marino pääsi jatkoon.
Lavaesitystä oli parannettu paljon ja laulajat saatu hereille. Tuskin meni jatkoon pelkästään Italian äänillä. Gabry Ponte oli haastattelussa valtavan helpottuneen oloinen.
Gabry on tosi symppis. Se sanoi somessa, että ei usko tällaiseen win-lose-ajatteluun, vaan että joko sitä voittaa tai oppii (win or learn from mistakes).
- Belgia floppasi. Taisi kaatua yliyrittämiseen. Miksi kaikki. Siis ihan kaikki oli punaista? Jos esiintyjän nimi on Red Sebastian, niin ei se tarkoita että kaiken pitää olla kirjaimellisesti punaista.
- Cyproksen ukolla kauhee hiki. Tuliko noin kuuma, kun hyppeli niissä rakennustelineissä? Biisi oli kulahtanut eurohumppa. Outoja virnistyksiä kameralla laulajalla.
- Ruotsi yliarvostettu, niinkuin joka vuosi.
- Portugalin biisi meni täysin ohi, mutta sympaattinen porukka. Yllätysfinalisti.
- Azerbaijanin porukasta näki, että olivat jo luovuttaneet. >Eivät uskoneet itsekään finaalipaikkaan.
I- Islannista tuli m ieleen lasten euroviisut.
- Albania illan paras!
- Viro ihan hirvee
Erikan esitys huono ja nolo. Ja hän ei laula , vaan huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi mikään laulaja ole. Enkä muutenkaan oikein lämpene koko esitykselle.
Koko kisassa ei tänä vuonna ole yhtään biisiä, josta voisi sanoa, että on selkeä voittaja. Äänet tulee jakautumaan finaalissa aika lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki oli Puola. Se oli niin ähky ja överikorni, että resonoi mulle. Tulee tiukka korniuskilpailu Tsekin Princin kanssa. Odotan innolla!
Mäkin alkanut diggailla princciä. Sitä haukuttu tosi paljon, vaikka taitava laulaja.
Lattialla raahaaminen se vasta kornia onkin.
Ihan hirveästi välkkyviä epilepsiavaloja tän vuoden esityksissä. En ole edes mitenkään herkkä välkkyville valoille, mutta eilen otti koville. Alankomaat erottui edukseen rauhallisella valaistuksella.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Tsekin Adonxia vai Serbian Prinsciä? EI ole olemassa Tsekin Princiä :D
Onneksi edes Ranska ja Israel tarjoavat huomenna perinteistä, kaunista laulamista ilman temppuja.