Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
17681/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki oli Puola. Se oli niin ähky ja överikorni, että resonoi mulle. Tulee tiukka korniuskilpailu Tsekin Princin kanssa. Odotan innolla!

Vierailija
17682/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Azerbaidzhan ei päässyt jatkoon, se oli hyvä kappale. KAJ pelkkä jankkaus saunasta.

Mäkin tykkäsin Azerbaidzhan kipaleesta. Oli sellainen poppimelodialla. Olisin itse laittanut jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17683/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi ollut Ruotsin todellinen voittaja https://www.youtube.com/watch?v=IhPRo-zLuKY

Mahtava kansainvälinen biisi ja esiintyjä upean show:n kera jolla olisi voitto taas irronnut. 

Kyllähän euroviisuissa pitäisi olla sääntö, että edustajan täytyy olla maansa kansalainen. Ens vuonna suomi voi ottaa esiintyjän ruotsista tai USA:sta jos mitään sääntöjä ei ole..

Vierailija
17684/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika saa juosta lavaa ympäri kuten Tampereellakin, Kaj taas ei hyötynyt loppukävelystä juuri olleenkaan.

Joo se kävely rikkoi esityksen momentumin mielestäni. Melloissa barabadabastu-loitsinta kiukaan äärellä oli esityksen parhaita kohtia, jonka kruunasi modulaatio ja ylösalas-tanssi lauteilla. Tässä uudessa versiossa loppuhuipennus jäi laimeammaksi. 

Vierailija
17685/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan mahdollisuudet ne senkun vaan paranee!!! Toivottavasti kuvaajat onnistuvat työssään, Erikasta se ei jää kiinni. Alankomaat oli Suomen kannalta vähän pelottavan hyvä ja Tommy Cashin laulu parempaa kuin pelkäsin ja hymyt teki hyvää esitykselle. Mun suosikiksi nousi Italia. Ihana melodia kappaleessa.

Tommyn laulu oli kamalaa. Etenkin alussa. Huh.

Vierailija
17686/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulivatko korvani väärin, mutta jotain ääni/miksausongelmaa oli mun mielestä eilisissä esityksissä, useammassakin. 

Vierailija
17687/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuo lavahan on kuin tehty Erikalle

Ehkä ei ollutkaan hyvä idea luopua tanssijoista. Ilman tanssijoita Erikan esitys on joukko erilaisia rivoja liikkeitä.

Täh, eihän siinä mitään tanssijoita oo ikinä ollutkaan.

Ei niin, koska ne on jätetty pois eli luovuttu :)

Vierailija
17688/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikki oli Puola. Se oli niin ähky ja överikorni, että resonoi mulle. Tulee tiukka korniuskilpailu Tsekin Princin kanssa. Odotan innolla!

Mäkin alkanut diggailla princciä. Sitä haukuttu tosi paljon, vaikka taitava laulaja.

Vierailija
17689/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan mahdollisuudet ne senkun vaan paranee!!! Toivottavasti kuvaajat onnistuvat työssään, Erikasta se ei jää kiinni. Alankomaat oli Suomen kannalta vähän pelottavan hyvä ja Tommy Cashin laulu parempaa kuin pelkäsin ja hymyt teki hyvää esitykselle. Mun suosikiksi nousi Italia. Ihana melodia kappaleessa.

No jaa, olen ollut lievä dissaaja, mutta yllätti positiivisesti, tykkäsin. Melkeinpä enemmän kuin Ruotsista.

Vierailija
17690/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulivatko korvani väärin, mutta jotain ääni/miksausongelmaa oli mun mielestä eilisissä esityksissä, useammassakin. 

Ääntä sai olla säätämässä koko ajan, kun esitysten alussa ääni oli hyvin hiljainen ja yhtäkkiä volyymi kasvoi räjähtämällä.

Vierailija
17691/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei ollutkaan hyvä idea luopua tanssijoista. Ilman tanssijoita Erikan esitys on joukko erilaisia rivoja liikkeitä.

No tällä logiikalla Erikan esityksestä oli jätetty pois myös yksipyöräisellä ajava karhu.

Vierailija
17692/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi luopua mistään, jota ei ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
17693/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi San Marino pääsi jatkoon. 

Lavaesitystä oli parannettu paljon ja laulajat saatu hereille. Tuskin meni jatkoon pelkästään Italian äänillä. Gabry Ponte oli haastattelussa valtavan helpottuneen oloinen.

Gabry on tosi symppis. Se sanoi somessa, että ei usko tällaiseen win-lose-ajatteluun, vaan että joko sitä voittaa tai oppii (win or learn from mistakes).

Vierailija
17694/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Belgia floppasi. Taisi kaatua yliyrittämiseen. Miksi kaikki. Siis ihan kaikki oli punaista? Jos esiintyjän nimi on Red Sebastian, niin ei se tarkoita että kaiken pitää olla kirjaimellisesti punaista.

- Cyproksen ukolla kauhee hiki. Tuliko noin kuuma, kun hyppeli niissä rakennustelineissä? Biisi oli kulahtanut eurohumppa. Outoja virnistyksiä kameralla laulajalla.

- Ruotsi yliarvostettu, niinkuin joka vuosi. 

- Portugalin biisi meni täysin ohi, mutta sympaattinen porukka. Yllätysfinalisti.

- Azerbaijanin porukasta näki, että olivat jo luovuttaneet. >Eivät uskoneet itsekään finaalipaikkaan.

I- Islannista tuli m ieleen lasten euroviisut.

- Albania illan paras! 

- Viro ihan hirvee

Vierailija
17695/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan esitys huono ja nolo. Ja hän ei laula , vaan huutaa.

Vierailija
17696/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi mikään laulaja ole. Enkä muutenkaan oikein lämpene koko esitykselle. 

Koko kisassa ei tänä vuonna ole yhtään biisiä, josta voisi sanoa, että on selkeä voittaja. Äänet tulee jakautumaan finaalissa aika lailla. 

Vierailija
17697/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin alkanut diggailla princciä. Sitä haukuttu tosi paljon, vaikka taitava laulaja.

Lattialla raahaaminen se vasta kornia onkin.

Vierailija
17698/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveästi välkkyviä epilepsiavaloja tän vuoden esityksissä. En ole edes mitenkään herkkä välkkyville valoille, mutta eilen otti koville. Alankomaat erottui edukseen rauhallisella valaistuksella.

Vierailija
17699/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko Tsekin Adonxia vai Serbian Prinsciä? EI ole olemassa Tsekin Princiä :D

Vierailija
17700/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi edes Ranska ja Israel tarjoavat huomenna perinteistä, kaunista laulamista ilman temppuja.

Ketju on lukittu.