Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
17581/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Ruotsi voittaa tuolla humpalla, niin hohhoijakkaa. 

Olisko se voitto kuitenkin Itävallan. Tai Suomen? Ranska? Yllättäen isäntämaa Sveitsi noussut vedonlyönnissä jo sijalle 7. 

Sveitsi ei tossa niin onnistunut jotain ääni- tai kameraongelmaa, en usko saman maan toiseen peräkkäiseen voittoon.

Vierailija
17582/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viro ja Hollanti, ihanaa🌹🤗

En ole kovin tykännyt Virosta, mutta nythän sekin vaikutti ihan ok ja erottui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17583/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisestä jäi mieleen upeat Sveitsi ja Italia.  Espanja on kova, samoin Hollanti. Ruotsi oli edelleen hyvä, mutta oon ehkä kuullut kappaletta liikaa. Minua harmitti Belgian putoaminen, olisin laittanut sen San Marinon tilalle.

Juu. Ei sitä toivo montaa vuotta,että sama maa tippuu. Ei se mustiikan huono ollut viime vuonna.

Tykkään viisuista,mutta jää aina vähän huono mieli pudotuksista :( vieläkin siten Aijaa ja Irua. Iru vielä itki..

Vierailija
17584/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan Kroatian esitys oli pakko mutettaa, joten ihan hyvä setti. Yleensä niitä on useita. 

Vierailija
17585/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva biisi jäi muistiin, aika vaatimaton taso oli kokonaisuutena. Belgian tippuminen oli yllätys, mutta itse en siitä juuri pitänyt - hyvä soundi, mutta laulu ei mennyt ihan putkeen ja ei se sävellyksenäkään kovin vahva ollut. Kaj'n lavashow ei toiminut isolle lavalle skaalattuna yhtä hyvin kuin Melloissa. Espanja on oma suosikki, vaikka se onkin tyylillisesti monta kertaa kuultu espanjalainen pop-viisu.

Vierailija
17586/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko se voitto kuitenkin Itävallan. Tai Suomen? Ranska? Yllättäen isäntämaa Sveitsi noussut vedonlyönnissä jo sijalle 7. 

Tokaa semiähän ei olla vielä nähty, joten arvailen vaan. Itävalta on yksi omista suosikeistani, mutta pelkään ettei live-esitys lavastuksen ja sen itse esityksen osalta tue laulua. Se mustavalkoisuus näyttää kuvissa tosi rakeiselta ja on kuin huonolaatuista tv-kuvaa.

Vierailija
17587/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini Portugal, Italia ja Ukraina jatkossa.

Vierailija
17588/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain häikkää kaikkien esityksen kohdalla kameramiesten työskentelyssä, valoissa ja taisi olla äänentoistossakin tms.

Nyt kun nuo on tiedossa niin alan jo epäillä miten Erika selviää jatkoon. Esityksen ja äänen täytyy olla toooodella vahva.

Vierailija
17589/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastin niin Tanska ollut viimeksi finaalissa 2019????

Öööh. Mitenköhän käy Sissalin torstaina. Osaa kyllä laulaa ja biisi toimii ihan viisubiisinä.

Vierailija
17590/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokaa semiähän ei olla vielä nähty, joten arvailen vaan. Itävalta on yksi omista suosikeistani, mutta pelkään ettei live-esitys lavastuksen ja sen itse esityksen osalta tue laulua. Se mustavalkoisuus näyttää kuvissa tosi rakeiselta ja on kuin huonolaatuista tv-kuvaa.

Luulen, että se on tarkoituksella tehty näyttämään vanhalta mustavalkofilmiltä.

Vierailija
17591/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgian putoaminen oli yhtä suuri shokki kuin Portugalin pääsy jatkoon. Monelle taisi tulla migreeni Belgian välkkyvistä valoista?

Vierailija
17592/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yllätyin kun yleisön reaktio Kajhin tuntui olevan jotenkin vaisu. Olin odottanut sen hypen perusteella samanlaista reaktiota mitä Käärijä sai aikoinaan.

Luulen, että äänitys sellainen että yleisön äänet ei kotisohville kuulu. Kyllä ne mylvi, mutta mikit ei ehkä ollut yleisön suuntaan ja siitä tuli tunne että yleisö vaisu.

Vierailija
17593/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisin ja kuulisin eka kertaa Kaj'n biisin, kuten suurin osa miljoonista katsojista finaalissa, niin, anteeksi nyt vaan, eipä tuo esitys säväyttänyt yhtään. Jotenkin kuitenkin hukkui kaiken muun sekaan. Ei jäisi mieleen.

Vierailija
17594/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon edelleen Kajn voittoon mutta saattaa myös käydä niin että tulee joku musta tai valkoinen hevonen ja vie voiton. Esim Netherlands. Koska viime vuonnakin BL piti olla varma voittaja mutta tulikin toiseksi. Mutta uskon kyllä silti että Kaj voittaa. Toivottavasti Netherlands on toinen. 

Vierailija
17595/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin huolestuin kun näin pätkän mustavalkoisesta lavasteesta. En ole fani. Toivottavasti lavastus ei pilasi sitä biisin taikaa.

En ole ikinä katsonut schindlerin listaakaan,kun se on mustavalkoinen...

Värit on keksitty ja ääni. Ei enää vuonna 2025 jaksa chaplinin mykkäelokuviakaan katsoa ;)

Vierailija
17596/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkastin niin Tanska ollut viimeksi finaalissa 2019????

Öööh. Mitenköhän käy Sissalin torstaina. Osaa kyllä laulaa ja biisi toimii ihan viisubiisinä.

Tanskalla on ollut mitäänsanomattomia biisejä. Tänä vuonna uskon, että finaalipaikkaan on mahdollisuus. Tiukempi semi vaan tuo toka.

Vierailija
17597/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon edelleen Kajn voittoon mutta saattaa myös käydä niin että tulee joku musta tai valkoinen hevonen ja vie voiton. Esim Netherlands. Koska viime vuonnakin BL piti olla varma voittaja mutta tulikin toiseksi. Mutta uskon kyllä silti että Kaj voittaa. Toivottavasti Netherlands on toinen. 

En usko että Kaj on niin vahvoilla kuin vedonlyönti näyttää. Se ei ole välttämättä jury-suosikki, enkä tiedä olisiko se niin ylivoimainen yleisöäänissä, että yltäisi voittoon.

Vierailija
17598/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yllätyin kun yleisön reaktio Kajhin tuntui olevan jotenkin vaisu. Olin odottanut sen hypen perusteella samanlaista reaktiota mitä Käärijä sai aikoinaan.

Luulen, että äänitys sellainen että yleisön äänet ei kotisohville kuulu. Kyllä ne mylvi, mutta mikit ei ehkä ollut yleisön suuntaan ja siitä tuli tunne että yleisö vaisu.

No ei niillä nyt Käärijän tasoista suosiota olekaan, itse en usko voittoon ton esityksen nähtyäni, ei niin spessu kuitenkaan.

Vierailija
17599/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän pastaa masuun Italian pojat! 

Laulaja on vasta 31vuotias. Luulin vanhaksi rokkikukoksi 🤭

Vierailija
17600/26028 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Belgian putoaminen oli yhtä suuri shokki kuin Portugalin pääsy jatkoon. Monelle taisi tulla migreeni Belgian välkkyvistä valoista?

Ei. Vaan sille yhdelle,joka valitti täällä koko illan joka biisin kohdalla. Ja kertoili vessareissuistaan.

Hänelle suosittelisin,että jättää suosiolla katsomatta ettei tartte tänne erikseen joka biisin kohdalla itkeä. 

Mekun täällä ei voida asialle mitään.

Ketju on lukittu.