Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Ai että. Tää herkkukeskustelu sai mut keittään kahvit vielä näin myöhään. Mi amore, nyt jaksaa valvoa.
Vierailija kirjoitti:
Henkilöön menevä haukkuminen somessa on mennyt ihan överiksi, ei pelkästään Erikan kohdalla, vaan koskee kaikkia julkkiksia.
Tässä tapauksessa myös media lietsoo turhaa vastakkainasettelua Erikan ja KAJ'n välillä, mutta valitettavasti Erika itse tuo sitä koko ajan esille myös (samoin kuin EBU muka syrjii juuri Erikaa). Monessa ulkomaisille medioille (=bloggaajille) annetuissa haastatteluissa selittää juuri tuota naisvihajuttua, että naisia ei tueta ym. mikä on tosi törkeää antaa ulkolaisille sellainen kuva, että Suomi olisi joku tasa-arvon takapajula...
Wiwibloggsin tyyppi kysyi KAJ'lta haastattelussa miksei Suomalaiset kannusta Erikaa. Ihan kuin KAJ voisi mitään sille, että kaikki suomalaiset eivät välitä Erikasta tai hänen viisukappaleestaan.
Ei mene kyllä ihan noinkaan, tosi hyvin on Erika minusta nämä haastattelut hoitanut, kannustaa toisia kisaajia, enkä ole kokenut mitään suomalaisten haukkumista mitä täällä koitetaan väittää, asiallisesti hän ne asiat kertoo ja aina kiittelee kannustajiaan ja niin pois päin, kaikki olen katsonut mitä vastaan on tullut. Myös ton Wiwibloggsin.
Vierailija kirjoitti:
Turha sitä nyt on Erikan valittaa vihaajista.
Kuinka monta kertaa onkin itse sanonut tietävänsä, häntä koko rakastetaan tai vihataan ja sen on ok. Että hän ei halua olla "kädenlämpöinen". Muistatteko vielä nämä lausunnot? Löytyy kyllä mediasta.
Miten vatun köyhää pitää olla elämän, että vihaa jotain itselle tuntematonta artistia,joka ei ole koskaan tehnyt itselleen mitään pahaa..?
Kysynpä vaan.
Ja jos kalikka kolahtaa niin jostain se kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Ai että. Tää herkkukeskustelu sai mut keittään kahvit vielä näin myöhään. Mi amore, nyt jaksaa valvoa.
Etkö muuten sitten jaksais valvoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun oma veikkaus on, että tänä vuonna piste-erot kärkikymmenikössä on aika pieniä ja kuka tahansa heistä voi live-esiintymisestä riippuen voittaa. Ei ole mitään selkeää suosikkia, vaan Kaj:n ylivoima oddseissa on osin ruotsalaisuuspisteiden tuottamaa harhaa. Itävalta voi vallan hyvin porhaltaa ohi, jos esitys osuu nappiin ja myös joku onnistunut musta hevonen voi laukata ohi. Kaj on sinänsä hauska hyvän mielen tanssibiisi, mutta siitä puuttuu euroviisuvoittajan dramatiikka.
Ei se ole mitään ruotsalaisuuspisteiden harhaa, muutenhan se viime vuoden kaksikkokin olisi porhaltanut muiden ohi 🙄 Ja mitäs ihmeen voittajan dramatiikkaa sinä olet määrittämään. Erilaiset biisit voivat voittaa eri vuonna ja aikakautena.
Dramatiikka on ehkä huono sana, mutta mun mielestä voittajia on aina yhdistänyt joku korkea energialataus, joka jää kajlla vajaaksi. Mutta tämä on vain minun arvioni ja tällä viikolla selviää, miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun oma veikkaus on, että tänä vuonna piste-erot kärkikymmenikössä on aika pieniä ja kuka tahansa heistä voi live-esiintymisestä riippuen voittaa. Ei ole mitään selkeää suosikkia, vaan Kaj:n ylivoima oddseissa on osin ruotsalaisuuspisteiden tuottamaa harhaa. Itävalta voi vallan hyvin porhaltaa ohi, jos esitys osuu nappiin ja myös joku onnistunut musta hevonen voi laukata ohi. Kaj on sinänsä hauska hyvän mielen tanssibiisi, mutta siitä puuttuu euroviisuvoittajan dramatiikka.
Ei se ole mitään ruotsalaisuuspisteiden harhaa, muutenhan se viime vuoden kaksikkokin olisi porhaltanut muiden ohi 🙄 Ja mitäs ihmeen voittajan dramatiikkaa sinä olet määrittämään. Erilaiset biisit voivat voittaa eri vuonna ja aikakautena.
Dramatiikka on ehkä huono sana, mutta mun mielestä voittajia on aina yhdistänyt joku korkea
Oliko esimerkiksi Netassa jotain dramatiikkaa? Jonka Toy-biisissä kotkotettiin.
Awwwww. Katsoin juuri Erikan tän päivän kelat. Tulin hyvällä tuulelle!
Go Erika! Ainakin mä ja mun perhe tuetaan sua täysillä!
Vierailija kirjoitti:
Voihan tässä tietysti käydä niinkin, ettei Erika eikä KAJ pääse edes finaaliin. Loppuis tuo niitten haukkuminen ja kehuminen.
Eipä näin tule käymään, kannatusta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umk instassa on joku Käärijän ja Erikan yhteisvideo Baselista Ruoska-biisin esityksestä ja voi jestas kun alkoi naurattaa. Toinen maha paljaana ja toinen perse paljaana 😂😂
Käärijän siivellä Erika saa lisää kannatusta. :) Miksei muut ole älynneet käyttää jotain kuuluisaa avustajaa Baselissa?
Kadehdi nyt vielä totakin, lapsellista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umk instassa on joku Käärijän ja Erikan yhteisvideo Baselista Ruoska-biisin esityksestä ja voi jestas kun alkoi naurattaa. Toinen maha paljaana ja toinen perse paljaana 😂😂
Käärijän siivellä Erika saa lisää kannatusta. :) Miksei muut ole älynneet käyttää jotain kuuluisaa avustajaa Baselissa?
Ja toisaalta Käärijä saa Erikan siivellä taas mainosta ja muistutusta. Eiköhän toi toimi molempiin suuntiin.
Sitäpaitsi. Se oli kärtsä,joka raahasi sen saunan sinne viisuihin ensin; vaikkakin sitten pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dramatiikka on ehkä huono sana, mutta mun
Netan biisi ja artisti itse oli ihan hirveitä, mutta niin vaan voittivat.
Vierailija kirjoitti:
Hollanti oli minusta edukseen siinä klipissä missä näkyi kaikista pätkät. Yllättävän moni lauloi nuotin vierestä :/
Claude? Oliko se se nimi.. hänhän sanoi,että Erika on viisuissa paras kaveri. Awwww. Hieno kuva niistä instassa siinä kuvasarjassa.
Hauska iso mikrofoni siellä Suomi- alueella. Sen päällä voi seisoa ja kuvauttaa itsensä vaikka Erikan hienossa loppuasennossa. Kyllä tekee hyvää työtä Suomen viisujengi ihan joka saralla!
Vierailija kirjoitti:
Hauska iso mikrofoni siellä Suomi- alueella. Sen päällä voi seisoa ja kuvauttaa itsensä vaikka Erikan hienossa loppuasennossa. Kyllä tekee hyvää työtä Suomen viisujengi ihan joka saralla!
Suomi on 2021 alkaen ollut tosi hyvä myös tässä lavan ulkopuolisessa toiminnassa. Hieno suunta kyllä on tehty, ei sitä aina muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dramatiikka on ehkä huono sana, mutta mun
Netan voittoon poliittiset syyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on 2021 alkaen ollut tosi hyvä myös tässä lavan ulkopuolisessa toiminnassa. Hieno suunta kyllä on tehty, ei sitä aina muista.
Ei siitä montaa vuotta ole kun piti jännittää päästäänkö finaaliin! Ja oikeestaan finaaliin pääseminen olisi ollut ihme.
Vierailija kirjoitti:
Awwwww. Katsoin juuri Erikan tän päivän kelat. Tulin hyvällä tuulelle!
Go Erika! Ainakin mä ja mun perhe tuetaan sua täysillä!
Tätäkin joku alapeukuttaa. :D Ei yhtään negatiivista porukkaa täällä joo, ei.
Alku sun tekstistä hyvä.
Mutta Huom! Toimittajat kysyy siitä! Sitten Erika vastaa siihen.
Onhan sitä haukuttu.
H3sarissakin kirjoitetaan koko ajan kaj ja Erika. Miksi ne mainitaan koko ajan yhdessä? Ja kirjoittavat vielä ensin Kaj'n? Miksi. Ei se tule edes aakkosissa ensin.