Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko sellainen arka ja ujo ihminen päästä asiakaspalvelutehtävään?

Vierailija
13.12.2023 |

vai katsotaanko työhaasttelussa heti, että tuopa ei olekaan ekstrovertti pölöttäjä, että ei tule onnistumaan? 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päästäkin mutta eikö se olisi henkisesti liian raskas työ sille ihmiselle.

Vierailija
2/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki, mutta miksi sellainen sinne hakeutuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toki, mutta miksi sellainen sinne hakeutuisi?

Jos ei saa muuta työtä tai ei ole mahdollista hakea muuta? Jouduin juuri hakemaan sellaisia työpaikkoja mitkä tiedän jos niihin pääsen että koville kyllä tulee ottamaan 

Vierailija
4/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin, että aloitin arkana ja ujona asiakaspalvelussa, mutta muutuin siinä työn mukana paljon avoimemmaksi. Huomasin, että ei tämä niin kamalaa olekaan. En mikään hölöttäjä ole edelleenkään, mutta ihmiset ei enää pelota. 

Vierailija
5/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi päästäkin mutta eikö se olisi henkisesti liian raskas työ sille ihmiselle.

Olisi varmaan , mutta tuntuu että vain noihin töihin voisi päästä

Vierailija
6/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päästä. Jos ei asiakaspalvelussa karaistu, niin ei sitten missään.

Vierailija
7/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päästä, minäkin pääsin. Ahdistaa ja hävettää vieläkin vaikka aikaa on kulunut kohta 20 vuotta. Ei todellakaan vahvistanut tai karaissut.

Vierailija
8/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi päästä. Muttei kannata mennä, koska hyvin todennäköisesti se on liian kuormittavaa.

Vierailija
9/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päästä. Ainakin minä olen päässyt viimeset 25 vuotta, vaikka olen ihan täysintrovertti. Onneksi ne työt ovat olleet sellaisia, ettei se ole koostunut pelkästään asiakaspalvelusta, vaan on sisältänyt muutakin. En tiedä jaksaisinko ihan puhdasta asialaspalvelutyötä. Ehkä joku BtoB homma voisi toimia.

Vierailija
10/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten arka on. Kyllä aspassa pitää suunsa auki saada ja osata kohdata myös haastavia tilanteita. Mutta mikään jatkuva pälättäminen ei ole tarpeen. 

Vierailija
11/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemallahan se selviää. Turha ennakkoon on panikoida ja lietsoa "en mä kuitenkaan pääse" ajatuksia. 

Vierailija
12/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole mikään taukotilassa kälättäjä joten jotkut puheliaat työkaverit voivat saada minusta ujon vaikutelman. En ole kovin puhelias isommassa porukassa, varsinkaan jos aihe on sellainen ettei minulla ole siitä omakohtaista puhuttavaa. Asiakaspalvelutyö ei kuitenkaan ole minulle ongelma. 

Vierailija
13/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnollinen sosiaalisuus riittää stressaa jos on ujo

Vierailija
14/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan tosiaan myös millaisesta asiakaspalvelusta on kyse. Myyntityö voi olla hankalaa, jos tarkoitus on puhua asiakas ostamaan jotain. Joku missä pitää vaikka ottaa vihaisia palautteita vastaan päivät pitkät ei varmaan myöskään sovi... ei kyllä varmaan kenellekkään varsinaisesti sovi. Jonkun putiikin myyjänä/kassana olo missä pitää välillä auttaa asiakasta löytämään haluamansa ja rahastaa ei vaadi suuria puheenlahjoja. 

Vierailija
15/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä mene asiakaspalveluun. Nykyajan ihmiset on todella ilkeitä ja veemäisiä. Ja sit ku joka paikassa on liian vähän henkilökuntaa niin sekin on sinun syysi.;) Mieluummin vaikka paskakuskiksi.

Vierailija
16/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen henkilö on monesti parempi aspa kuin kälättäjä. Etenkin hommissa, joissa pitää neuvoa asiakasta. Rauhallinen malttaa kuunnella paremmin kuin kälättäjä. Asiakas saattaa myös hermostua, jos aspa vain kälättää menemään eikä homma etene. 

Vierailija
17/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä missään nimessä mene asiakaspalveluun. Nykyajan ihmiset on todella ilkeitä ja veemäisiä. Ja sit ku joka paikassa on liian vähän henkilökuntaa niin sekin on sinun syysi.;) Mieluummin vaikka paskakuskiksi.

Tämä. Siivoaminenkin on mukavampaa kuin asiakaspalvelu. Siivojaa kukaan ei edes noteeraa millään tavalla, joten saa olla ihan rauhassa.

Vierailija
18/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut asiakaspalvelutöissä ja olen sulkeutunut ja arka. jotenkin niistä selvisi. Kuitenkin työporukkaan en koskaan "kuulunut" ja olin aina omissa oloissani. jotkut asiakkaat jopa kutsui minua herttaiseksi. "Missä se ihana herttainen kassa on?". Vaikka en edes puhunut paljon. Tuo lämmitti mieltä. 

Vierailija
19/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Siivoaminenkin on mukavampaa kuin asiakaspalvelu. Siivojaa kukaan ei edes noteeraa millään tavalla, joten saa olla ihan rauhassa.

Tuokin riippuu paikasta. Itse olen työssä, jossa aspa on melkein vain koriste. Harva puhuu minulle enemmän kuin 5min. Ja noin 6v urani aikana olen kohdannut alle 10 mlkkua asiakkaana. Valtaosa on neutraaleja tai mukavia. Siivotessakin joissain paikoissa olet käytännössä aspa. 

Vierailija
20/37 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuolla aralla henkilöllä onkin ihanat tissit niin eipä saakaan siivota rauhassa!