Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nå Jaaa! Enää reilu 2 tuntia 1. semifinaalin alkuun!
Ovatko kaikki muut hankkineet herkkuja semifinaalikatsomoon kotiin? Minulla tuli oikosulku ja unohdin hankkia naposteltavat. Vettä tulee hanasta ja voileivät võin toki tehdä ja hedelmiä on aina kotona. Menen sitten näillä tänään.
No mulle riittää espresso. Espresso Macchiato.
Näitä kun alan pämpätä kymmenestä eteenpäin, niin on aika hyvä fiilis pisteidenlaskussa. Harmi kun tää palsta menee jo yheltätoista kiinni.
Joku sanoi että Köörijä ja Erika olivat kuin slaavilainen pariskunta sillä videolla ja sen videon nähtyäni on pakki yhtyä tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas Erika haukkuu suomalaisia, tällä kertaa Hesarin viisuseurannassa...
Ihan kun muissa maissa eivät ihmiset esittäisi eriäviä mielipiteitä oman maansa edustajasta. Mutta kun se naisviha...
Erika siis sanoo "Suomessa jotkut ihmiset ovat päättäneet vihata minua".
Tuohan on ihan totta. Sen näkee täälläkin. Koko ajan haukutaan, irvaillaan, räävitään ja jopa keksitään juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tommy Cash on suomalaisen Juhla Mokka -kahvin fani, kertoo HS 😁
Ehkä se on hänelle eksoottinen elämys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun muissa maissa eivät ihmiset esittäisi eriäviä mielipiteitä oman maansa edustajasta. Mutta kun se naisviha...
Tuohan on ihan totta. Sen näkee täälläkin. Koko ajan haukutaan, irvaillaan, räävitään ja jopa keksitään juttuja.
Miksi hän jatkuvasti keskittyy niihin "vihaajiin"?
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi että Köörijä ja Erika olivat kuin slaavilainen pariskunta sillä videolla ja sen videon nähtyäni on pakki yhtyä tuohon.
Kaikenlaisia mielleyhtymiä siitä videon pariskunnasta tosiaan syntyi😄
Puoltoista tuntia, mitähän tässä keksis...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jatkuvan arvostelun ja haukkujen keskellä pitää vain hymyillä kauniisti ja olla positiivinen. Ei ole sallittua ilmaista tyytymättömyyttään lyttäykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis varmaan kehua haukkujia.. noiden haukkujien mielestä siis..vai?
Kovasti on kiitellyt häntä kannustaneita kyllä. Harvemmin sitä kiitellään niitä,jotka ei tykkää.
"Kiitos kaikille, jotka ette minua äänestänyt ja lähetätte vihapostia". Kelpaisiko mammoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jatkuvan arvostelun ja haukkujen keskellä pitää vain hymyillä kauniisti ja olla positiivinen. Ei ole sallittua ilmaista tyytymättömyyttään lyttäykseen.
Miksei hänen fanit sitten kannusta häntä?? Vaikea uskoa että enemmän tulisi koko ajan sitä lyttäystä. Itsekin hän sanoi umk:n jossain haastattelussa että hänellä on tiivis faniyhteisö joka tukee häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti? Sanoi juuri vähän aikaa sitten elävänsä elämän parasta aikaa. Sitten toimittaja kysyy jotain "mitä mieltä olet siitä ja tästä etc".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina vihaajat ovat olleet suulaimpia, eikä niitä saa tukittua, ei millään. Tyypillistä on haukkua ja moittia ja rääpiä omaa kansalaista ja omaa maata. Sama urheilussa, miten on oltava kestävä ihminen, jotta nuo kauheudet jaksaa kestää.
Eikö rääpiät pidä sanomisiaan loukkaavina ja ihmistä alentavana. Erikalla on raskas taival. Haluan, että hän jaksaa kantaa kaiken.
Ei sattunut Erikalle helppovuosi osallistua.. mun eläkeläisvanhemmatkin ihmetteli tänään tätä kuviota. Kyseli Eikö se Erika ole se viisuedustajamme...
Useita esiintyjiä kansainvälisellä kanavalla juuri nyt. Erika ja KAJ ja muutamia muita, kaikki olivat iloisia. Erikalla ei ole edes tanssijoita ympärillä.
Mun oma veikkaus on, että tänä vuonna piste-erot kärkikymmenikössä on aika pieniä ja kuka tahansa heistä voi live-esiintymisestä riippuen voittaa. Ei ole mitään selkeää suosikkia, vaan Kaj:n ylivoima oddseissa on osin ruotsalaisuuspisteiden tuottamaa harhaa. Itävalta voi vallan hyvin porhaltaa ohi, jos esitys osuu nappiin ja myös joku onnistunut musta hevonen voi laukata ohi. Kaj on sinänsä hauska hyvän mielen tanssibiisi, mutta siitä puuttuu euroviisuvoittajan dramatiikka.
Henkilöön menevä haukkuminen somessa on mennyt ihan överiksi, ei pelkästään Erikan kohdalla, vaan koskee kaikkia julkkiksia.
Tässä tapauksessa myös media lietsoo turhaa vastakkainasettelua Erikan ja KAJ'n välillä, mutta valitettavasti Erika itse tuo sitä koko ajan esille myös (samoin kuin EBU muka syrjii juuri Erikaa). Monessa ulkomaisille medioille (=bloggaajille) annetuissa haastatteluissa selittää juuri tuota naisvihajuttua, että naisia ei tueta ym. mikä on tosi törkeää antaa ulkolaisille sellainen kuva, että Suomi olisi joku tasa-arvon takapajula...
Wiwibloggsin tyyppi kysyi KAJ'lta haastattelussa miksei Suomalaiset kannusta Erikaa. Ihan kuin KAJ voisi mitään sille, että kaikki suomalaiset eivät välitä Erikasta tai hänen viisukappaleestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pollin mukaan semiin jäisi kypros, portugali, ukraina, croatia ja azerbaijan
Harmi jos Kypros tippuu, koska esitys ainakin lyhyen klipin perusteella on niin kiinnostava. Biisikin paranee useammalla kuuntelukerralla.
Mäkin tykkään kyproksesta, toivottavasti live menee nappiin. Heikko laulu on jättänyt monet semiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun oma veikkaus on, että tänä vuonna piste-erot kärkikymmenikössä on aika pieniä ja kuka tahansa heistä voi live-esiintymisestä riippuen voittaa. Ei ole mitään selkeää suosikkia, vaan Kaj:n ylivoima oddseissa on osin ruotsalaisuuspisteiden tuottamaa harhaa. Itävalta voi vallan hyvin porhaltaa ohi, jos esitys osuu nappiin ja myös joku onnistunut musta hevonen voi laukata ohi. Kaj on sinänsä hauska hyvän mielen tanssibiisi, mutta siitä puuttuu euroviisuvoittajan dramatiikka.
Ei se ole mitään ruotsalaisuuspisteiden harhaa, muutenhan se viime vuoden kaksikkokin olisi porhaltanut muiden ohi 🙄 Ja mitäs ihmeen voittajan dramatiikkaa sinä olet määrittämään. Erilaiset biisit voivat voittaa eri vuonna ja aikakautena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis varmaan kehua haukkujia.. noiden haukkujien mielestä siis..vai?
Kovasti on kiitellyt häntä kannustaneita kyllä. Harvemmin sitä kiitellään niitä,jotka ei tykkää.
"Kiitos kaikille, jotka ette minua äänestänyt ja lähetätte vihapostia". Kelpaisiko mammoille?
Haukkujat voisi jättää omaan arvoonsa ja tehdä vaikka rikosilmoitus jos haukkuminen on samaa tyyliä kuin jalotiinalla.
Ja kumpikaan - ei Erika eikä Kaj - erotu erityisesti joukosta.