Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Ensi vuonna lähden paikan päälle finaaliin. Sen olen päättänyt. Siksipä toivon ettei Ruotsi voita, koska viime vuoden kisat oli katastrofi järjestelyjen suhteen. Ja jos voittaa , niin kovasti on toivottava, että Ruotsi petraa kisojen järjestelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Redditissä viisukeskustelujen moderointia on tehostettu toukokuussa ja sama systeemi sopisi tännekin.
Tehostettu sallimaan vain Erikan ylistys ja tukahduttamaan kritiikki?
Suoraan menee poistoon vihapuhe tätä nykyä.
Vihapuhe = kritiikkiä eikä pelkkää ylistystä.
Ei vaan jatkuvaa solvaamista ja valheiden viljelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna mies ilman housuja ja sitä edellisellä kerralla mies ilman paitaa. Sitä edellisellä kerralla miljoona kertaa nähty wuhuu rockia.Ei näkynyt itkua miten on nähty tämä jo sata kertaa ja pitääkö itseään jatkuvasti esitellä.
Ehkä ongelma onkin väkinäisen oloisessa Erikassa?
Ehkä vika onkin teissä, joilla pn ruuvi löysällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas samaa toistoa. Riittää.
Kyllä viime vuonna espanjalaiset miehet näyttelivät liikaa. Ei se ollut kaunista. Nainen on kaunis takapuolensa kanssa.
Erika laihtunut ja valkoisessa puvissaan oli oikein kaunis.
Moi Erika, kiva että ehdit vauvailemaan siellä Baselissa!
Ei taida Erika tänne sontaläjään alentua. Eikä pian moni muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna mies ilman housuja ja sitä edellisellä kerralla mies ilman paitaa. Sitä edellisellä kerralla miljoona kertaa nähty wuhuu rockia.Ei näkynyt itkua miten on nähty tämä jo sata kertaa ja pitääkö itseään jatkuvasti esitellä.
Ehkä ongelma onkin väkinäisen oloisessa Erikassa?
Ehkä vika onkin teissä, joilla pn ruuvi löysällä?
Miten sun psyykelle käy, jos Erikan tie lässähtää semifinaaliin.
Ei mitään. Mun suosikki on itävalta. Sun psyyke ei estänyt edes Erikan umk voittoa.
Mari Pudas, toimittaja vapaaehtoispohjalta?
Vierailija kirjoitti:
Ketjun perusteella joidenkin mielenterveys on viisujen takia kovalla koetuksella. Johtuuko yleisestä euroviisujännityksestä vai tämän vuoden edustajamme provosoivasta tyylistä, vaikea tietää. Kuulin tyypistä, joka sekosi presidentinvaalista niin että hänet jouduttiin lopuksi viemään hoitoon muutamaksi viikoksi rauhoittumaan.
Juu, ei ole kaukana lataamo Erika-vihaajilla. 😆
On hyvä että BBB sai lyriikoissa perkeleen pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJlle sataa tykkäyksiä virallisella euroviisusivulla nyt tosi paljon, eilisaamusta tullut 12 000 lisää ja nyt on se 150 000 täynnä. Hyvältä näyttää.
Tuon perusteella on tosi vaikea edes arvata, mitä sivua tässä tarkoitetaan.
Oli tosiaan epäselvä ilmaisu, mutta ainakin YouTubessa virallisella euroviisukanavalla Bastulla on jo 150 000 tykkäystä.
Mä toivon että Itävalta voittaa, mikäli laulaa livenä hyvin. Tämä Erika ja KAJ -vääntö on naurettavaa ja suorastaan myrkyllistä. Tulkoon joku muu voittajaksi ja tuokoon rauhan tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että Itävalta voittaa, mikäli laulaa livenä hyvin. Tämä Erika ja KAJ -vääntö on naurettavaa ja suorastaan myrkyllistä. Tulkoon joku muu voittajaksi ja tuokoon rauhan tullessaan.
Tätä mäkin toivon. Ja myrkyllisille kiusaajille oikein ikävää kesää. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi myös ihanaa jos joku ihan uusi maa voittaisi! Mutta kyllä Itävallankin viisut olisivat mielenkiintoisemmat kuin taas Ruotsin, ja Suomen voittoon en usko.
Itsehän kannustan täysillä Albaniaa, vaikka en voittoon uskokaan. Go Albania!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka perhana laittaa KAJsta kirjoittaessaan pilkun tuonne ylös ja n sen jälkeen. Toimittajat opetelkoot kirjoittamisen.
Se nimenomaan ON OIKEA kirjoitustapa kielitoimiston mukaan.
Haha!! "Pilkku tuonne ylös" on suomeksi heittomerkki. 😂
Ottakaapa tolvanat suomen kielioppi esiin (jos edes olette koskaan sellaista käsissänne pitäneet - puhumattakaan lukemisesta..) ja etsikää sääntö kyseisenlaisten sanojen/nimien taivutuksesta. 🥴🤭🤕
Oikea taivutusmuoto on KAJn, KAJlle, KAJta jne.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä kannustan Tsekkiä, asunhan täällä :D. Mun lemppariviisu Tsekiltä tähän mennessä oli Lake Malawin Friend of a Friend enkä vieläkään tajua miten se sai niin katastrofaalisen vähän yleisöpisteitä! Tänä vuonna on pakko ropista enemmän, sen verran hyvältä Adonxs näyttää ja kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrkky Erikalle toivomme häntäpään sijoitusta, paskin edustajamme ikinä.
Hui, kylläpä nyt oikein sivalsit sieltä, ihanko paskin edustaja ikinä :D :D :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun perusteella joidenkin mielenterveys on viisujen takia kovalla koetuksella. Johtuuko yleisestä euroviisujännityksestä vai tämän vuoden edustajamme provosoivasta tyylistä, vaikea tietää. Kuulin tyypistä, joka sekosi presidentinvaalista niin että hänet jouduttiin lopuksi viemään hoitoon muutamaksi viikoksi rauhoittumaan.
Juu, ei ole kaukana lataamo Erika-vihaajilla. 😆
Sama pätee Tähdet tähdet -ketjussa kirjoittelevaan Fathi-vihaajaan. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä kannustan Tsekkiä, asunhan täällä :D. Mun lemppariviisu Tsekiltä tähän mennessä oli Lake Malawin Friend of a Friend enkä vieläkään tajua miten se sai niin katastrofaalisen vähän yleisöpisteitä! Tänä vuonna on pakko ropista enemmän, sen verran hyvältä Adonxs näyttää ja kuulostaa.
Tsekki ei ihan hetkeen tajuasi mitä on tapahtunut jos viisut voittaisivat!
Vierailija kirjoitti:
Kaj noussut oddseissa 40% :Iin.
Tiedän tiedän, ei tarkoita sitä että voitto on tulossa... Huomasin vaan.
Tarkoittaa myös sitä, että on 60% mahdollisuus, ettei KAJ voita.
Lataamo taitaa odottaa tätä yhtä sekopää spämmääjää.