Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, melkein punastuin kun näin Jakobin lantion liikkeet siinä Nordic partyssa.
Niinpä. He ovat seksikkäitä, vaikka eivät korosta sitä mitenkään. Aika jännä juttu oikeastaan..olemusko sen tekee vai mikä?
Ehkä juuri sen hillitty tyylikkyys ripauksella seksikkäitä lantionliikkeitä :D
Jakob on itse asiassa todella kuuma istuvissa suorissa housuissa. Korostuu juuri sopivasti pakarat, reidet ja you-know-what ;).
Ihanaa, täältä löytyy muitakin Jakob kuumistelijoita! Hänellä just sopivasti pilkettä silmäkulmassa, kyky heittäytyä ja kröhöm erityisen notkeat lanteet. 😍
Pakko sanoa että makuja on näköjään TODELLA monenlaisia... o.O Täysin käsittämättömiä asioita kirjoitatte mutta yritän ymmärtää :D.
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään yleisö mukana molemmissa harjoituksissa? Mikäli kyllä, niin eiköhän esityksistä aleta katsojien kuvaamana saamaan kokonaiskuvaa jo päivän ensimmäisten harjoitusten jälkeen?
Ei tietoa. Viimeistään huiomenna luulisi olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, eikö suomenruotsalaiset osaa suomea myöskin, eikö se ole pakollinen ihan kouluissakin, silloin myös Kaj tyypit osaavat.
Eivät kaikki osaa. Tapasin hiljattain ulkomailla asuessani Pietarsaaresta kotoisin olevan nuoren naisen joka ei osannut sanaakaan suomea. Ei siis pystytty mitään kohteliaisuuksia edes heittämään suomeksi, vain ruotsi ja englanti sujuivat.
Hyvin tavallista. Siksi nousi hirveä haloo terveyspalveluista pohjanmaalla. Moni ei kerta kaikkiaan osaa sanaakaan suomea. Katsovat ruotsin tv:tä, kuuntelevat ruotsalaista musiikkia, lukevat ruotsalaisia kirjoja ja lehtiä. Puhuvat keskenään vain ruotsia ja opiskelevat ruotsiksi. Suomen asioista ei mitään käryä. Ei edes uutisista. Ei sitä turhaan ankdammeniksi sanota. Se on oma kupla.
Kajn miehet nyt kumminkin osaavat suomea. Eivät edes asu tuolla Vöyrillä enää vaan kaksi Helsingissä ja yksi Vaasassa.
"Mitä tekemistä kielipolitiikalla ja euroviisuilla on? Huomenna on jo eka semi."
Niinpä. Joittenkin pitää väen vängällä etsiä mitä tahansa negatiivista sanomista, tuntuu olevan pakkomielle. Ja ei koske pelkästään yhtä leiriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, eikö suomenruotsalaiset osaa suomea myöskin, eikö se ole pakollinen ihan kouluissakin, silloin myös Kaj tyypit osaavat.
Yhtä hyvin kuin savossa ruotsia. Eli en kehuis. Pakkosuomi ei ole in pohjanmaan ruotsipiireissä. Moni osaa sanaakaan.
ÄLÄ VALEHTELE. Terveisin suomenruotsalaisella alueella asuva suomenkielinen.
Ootko Närpeksessä käynyt tai Maalaxessa tai Vörålla? Heikkoa on suomen kieli.
Olen käynyt ja olen tullut ymmärretyksi suomenkielellä. Ja meen ens lauantainakin :)
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään yleisö mukana molemmissa harjoituksissa? Mikäli kyllä, niin eiköhän esityksistä aleta katsojien kuvaamana saamaan kokonaiskuvaa jo päivän ensimmäisten harjoitusten jälkeen?
Jännää, jospa sieltä tihkuisi jo tänään jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, melkein punastuin kun näin Jakobin lantion liikkeet siinä Nordic partyssa.
Niinpä. He ovat seksikkäitä, vaikka eivät korosta sitä mitenkään. Aika jännä juttu oikeastaan..olemusko sen tekee vai mikä?
Ehkä juuri sen hillitty tyylikkyys ripauksella seksikkäitä lantionliikkeitä :D
Jakob on itse asiassa todella kuuma istuvissa suorissa housuissa. Korostuu juuri sopivasti pakarat, reidet ja you-know-what ;).
Ihanaa, täältä löytyy muitakin Jakob kuumistelijoita! Hänellä just sopivasti pilkettä silmäkulmassa, kyky heittäytyä ja kröhöm erityisen notkeat lanteet. 😍
Jep,
Vierailija kirjoitti:
"Mitä tekemistä kielipolitiikalla ja euroviisuilla on? Huomenna on jo eka semi."
Niinpä. Joittenkin pitää väen vängällä etsiä mitä tahansa negatiivista sanomista, tuntuu olevan pakkomielle. Ja ei koske pelkästään yhtä leiriä.
Mitä negatiivista faktoissa nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Damianon kaltaisesta ryvettyneestä rokkikukosta ja KAJ-miehistä ei voi puhua samana päivänä. Damiano ei kiinnosta puupennin vertaa.
Damiano oli vielä Euroviisuissa kuuma, mutta nykyään alkaa olla vähän elähtänyt. Varmaan röökiä ja viinaa menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Redditissä viisukeskustelujen moderointia on tehostettu toukokuussa ja sama systeemi sopisi tännekin.
Täällähän on ollut ongelmana se, että joku hullu poistattaa asiallisiakin viestejä.
Asiattomia ne on olleet.
No kun ei ole. Tai tietty se on jonkun mielestä asiatonta, jos täällä kehuu jotakuta muuta kuin Erikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki osaa. Tapasin hiljattain ulkomailla asuessani Pietarsaaresta kotoisin olevan nuoren naisen joka ei osannut sanaakaan suomea. Ei siis pystytty mitään kohteliaisuuksia edes heittämään suomeksi, vain ruotsi ja englanti sujuivat.
KAJt kuitenkin osaa ihan riittävän hyvin suomea, että haastatteluja voi tehdä suomeksikin. Ainakin paremmin osaavat, kuin moni "pakkoruotsia" koulussa lukenut suomenkielinen. Itseltä ei kovin hyvin suju ilman useiden sanojen tarkistamista, vaikka aikanaan sitä oli yläasteella ja lukiossa. Semmoinen unohtuu, mitä ei tarvitse arkielämässä käyttää. Ja nythän KAJ tarvitseekin enemmän englantia, mikä heiltä taittuu hyvin.
No oman kokemuksen mukaan iso osa suomenkielisistä ei osaa ruotsia yhtään. Joku pienempi osa ehkä ymmärtää jonkun verran, ja erittäin pieni osa puhuu edes jollain tasolla. Että siihen nähden KAJ puhuu hyvin suomea, etenkin Kevin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin kuin savossa ruotsia. Eli en kehuis. Pakkosuomi ei ole in pohjanmaan ruotsipiireissä. Moni osaa sanaakaan.
ÄLÄ VALEHTELE. Terveisin suomenruotsalaisella alueella asuva suomenkielinen.
Ootko Närpeksessä käynyt tai Maalaxessa tai Vörålla? Heikkoa on suomen kieli.
Olen käynyt ja olen tullut ymmärretyksi suomenkielellä. Ja meen ens lauantainakin :)
Sama täällä, Närpiössä pärjäsin ihan hyvin suomen kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damianon kaltaisesta ryvettyneestä rokkikukosta ja KAJ-miehistä ei voi puhua samana päivänä. Damiano ei kiinnosta puupennin vertaa.
Damiano oli vielä Euroviisuissa kuuma, mutta nykyään alkaa olla vähän elähtänyt. Varmaan röökiä ja viinaa menee.
Mun mielestä oli aika vetäneen näköinen jo viisuissa. Koko bändi itse asiassa paitsi ehkä se söpö inkkaripoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä oli aika vetäneen näköinen jo viisuissa. Koko bändi itse asiassa paitsi ehkä se söpö inkkaripoika.
Vierailija kirjoitti:
Oliko viime vuonna yksi ääni 1e ja nyt 1.50?? Oon aivan varma et oon lukenut redditistä että joillakin on tyyliin 0.45
Mun asuinmaassa yksi ääni on 50 senttiä.
En maksaisi penniäkään viisuäänestämisestä. Äänestämisen pitäisi olla maksutonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas tämä on ollut tylsin viisukevät naismuistiin. Erika kiertänyt ympäri Eurooppaa haukkumassa suomalaisia joka lehdessä. Täällä muka häntä vihataan.
Niinhän esim tällä palstalla on julistettu jo helmikuusta asti. Kaikki keinot ja ala-arvoisuudet on lyöty tiskiin: Erikan ulkonäkö haukutaan päivittän, kaikki hänen elämänsä vaiheet ja sanomisensa räävitään mitä törkeimmin ja aina tietysti liioitellen ja loukkaavia sanoja käyttäen, heti voiton jälkeen täällä julistettiin totuutena että Erika ei oikeasti voittanut vaan levy-yhtiö maksoi työntekijöille tuhansia ja tuhansia ääniä, haukutaan kuinka kansa ei todellakaan halunnut Erikaa vaan Yle sen vaan puski väkisin ja äänestysvilpillä jne. Ja joka päivä muistetaan muistuttaa että suomalaiset rakastavat KAJta ja vain ihan pieni joukko ihmisiä äänesti Erikaa UMK:ssa jne jne jne.
Toi yksi Kaj fanittaja harrastelee sitä viisukuppilasta asioiden tuontia vääristeltynä ja jopa nimimerkkejä tuonut tänne haukuttavaksi, ne viestit on sitten ilmiannettu poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Erika näytti persettään siellä Nordic partyssa? Minua nauratti tuollainen viimeksi päiväkodissa.
Vuonna 52
Öö no ei. Ja mikä ikärasisti se sinä olet? Luuletko että se olisi jotenkin loukkaus olla vanha? :D
Ei suinkaan, ainoastaan jos vuosien varrella ei ole tullut yhtään käytöstapoja ja viisautta.
Asiattomia ne on olleet.