Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Joka toinen viesti on Erikasta, joka toinen viesti Kajsta, Ja tätä on jatkunut taas aamusta asti monta tuntia. 35 muutakin artistia mukana :)
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen viesti on Erikasta, joka toinen viesti Kajsta, Ja tätä on jatkunut taas aamusta asti monta tuntia. 35 muutakin artistia mukana :)
No jep. Varsinkin kun kumpikaan ei noista edes voita.
Silvester Beltkin näköjään esiintyy Euroviisuissa ainakin jossain muodossa!
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä näkyy täällä etelämmässäkin. Ainakin suomenruotsalaisissa piireissä näkyy erittäin vahvasti, KAJlle on perustettu kaikki someryhmät ja sitä hypetetään joka puolella. Kouluissa lauletaan Bara bada bastua musiikintunneilla. Ainakin suomenruotsalaisten keskuudessa KAJ on esillä erittäin vahvasti ihan jopa päivittäisessä elämässä, eikä sitä pääse edes karkuun mitenkään. Joka päivä tulee jonkinlainen annos bastua jossain muodossa, jopa niin paljon, että välillä tarvitsee breikkiä koko biisistä, että jaksaa sitten finaalissa kannustaa voittoon."
Tämä ei sitten saa kauaa olla täällä. Eräät fanit eivät kestä sitä, että KAJ:sta todella pidetään, paljonkin. Lisäksi siihen liittyy vielä toinen ärsyttävä aspekti, nimittäin suomenruotsalaiset, tuo bättre folk. Eräiden on hyvin vaikeaa sulattaa suomenruotsalaisuutta jostain syystä.
Ihan näin suomenkielisenä fiilistellyt KAJta paljonkin, enkä varmaan ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Melody onnistuu näyttämään tyylikkäältä jopa pikkuruisessa bodyssa. Kuinka tuo vaate pysyy hänen yllään vai onko yläosassa ihonväristä kangasta?
Itse en tykkää asustaan, aika pliisu. Ja onko siis joku musta rimpsumekko tuossa alkuun päällä.
"Nå jaa. Suomenruotsalaisia on suomessa joku 4 prossaa. Antaa niiden juhlia. Ruotsin tv:kin on se mitä katsovat ja mellot ei yle tai umk. Mutta ei voi käärijään verrata, se oli jopa kansainvälinen hype."
Ei todellakaan katsota mitään Ruotsin tv:tä. Ja mitä, yleltähän tulee kaikista kanavista eniten ruotsinkielistä ohjelmaa? Ihme juttuja teillä.
Tämä ei sitten saa kauaa olla täällä. Eräät fanit eivät kestä sitä, että KAJ:sta todella pidetään, paljonkin. Lisäksi siihen liittyy vielä toinen ärsyttävä aspekti, nimittäin suomenruotsalaiset, tuo bättre folk. Eräiden on hyvin vaikeaa sulattaa suomenruotsalaisuutta jostain syystä.
Ihan näin suomenkielisenä fiilistellyt KAJta paljonkin, enkä varmaan ole ainoa.
ruotsinkielisyydestään huolimatta KAJ:n tyypit on kyllä todella jopa huvittavuuteen asti suomalaisia muutoin, heitä ei kyllä mihinkään bättre folk -stereotypiaan saa millään ympättyä. Itse en sellaista muutenkaan tunnista, mulla on paljon suomenruotsalaisia tuttuja, mutta tiedän kyllä että moni näin ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Pohjanmaalla varmaan, täällä meilläpäin ei näy mitenkään, Käärijän kohdalla oli kaupoissa vihreät koristelut, leivoksia myynnissä ja muuta vastaavaa.
En ole käynyt koskaan Pohjanmaalla, joten en osaa sanoa. Tapasikos presidentti Käärijän ennen viisuja? Lukuisia lehtijuttuja KAJ'sta, Forum täyteen jne.
Käärijä sentään edusti Suomea, täs on se erikoisuus että näinkin iso hype Suomessa koskee naapurimaan edustajaa. Mä olen ihan suomenkielinen pääkaupunkiseudulta, mutta oon työssäni jonkin verran yhteyksissä Pohjanmaan ja rannikon ruotsinkielisten kanssa ja ihmettelin jo alkuvuodesta kun nää laitteli Linkkariin ja muuallekin KAJ-juttuja ja hehkuttivat mello-osallistumista. Ikinä ollut kuullutkaan mistään KAJ:sta, niinkuin varmaan ei suurin osa suomenkielisistä😅
Niinpä, kuulostaa oudolta, jos siis lapsille Etelä-Suomessakin tuputetaan Ruotsin edustajaa kouluissa, onneksi emme asu tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Pohjanmaalla varmaan, täällä meilläpäin ei näy mitenkään, Käärijän kohdalla oli kaupoissa vihreät koristelut, leivoksia myynnissä ja muuta vastaavaa.
En ole käynyt koskaan Pohjanmaalla, joten en osaa sanoa. Tapasikos presidentti Käärijän ennen viisuja? Lukuisia lehtijuttuja KAJ'sta, Forum täyteen jne.
Käärijä sentään edusti Suomea, täs on se erikoisuus että näinkin iso hype Suomessa koskee naapurimaan edustajaa. Mä olen ihan suomenkielinen pääkaupunkiseudulta, mutta oon työssäni jonkin verran yhteyksissä Pohjanmaan ja rannikon ruotsinkielisten kanssa ja ihmettelin jo alkuvuodesta kun nää laitteli Linkkariin ja muuallekin KAJ-juttuja ja hehkuttivat mello-osallistumista. Ikinä ollut kuullutkaan mistään KAJ:sta, niinkuin varmaan ei suurin osa suomenkielisistä😅
No nyt olet, ja niin on moni muukin!
Vierailija kirjoitti:
KAJn lavashow alkaa näyttää kaikkien hienojen ja monimutkaisten lavastusten rinnalla vähän arkipäiväiseltä, etenkin kun se on se sama mitä on katseltu jo monta viikkoa.
Ei ne lavasteet vaikuta itse lauluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko puhua Tsekin komeasta miehestä 🤩. Mä ootan hänen harkkaklippiään kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko puhua Tsekin komeasta miehestä 🤩. Mä ootan hänen harkkaklippiään kovasti.
Tänäänkö se julkaistaan. Hänen tanssiaan katsoo suorastaan lumoutuneena. Häneltähän julkaistiin erikseen lyhyt tanssivideo. Baselissa nytkin esiintyvä Luca Hänni oli myös hyvä tanssija, mutta ei näin hyvä.
Youtubessa on hauska video Erikasta reagoimassa joidenkin kilpakumppaneidensa esityksiin. Hän löytää kaikista hyvää - KAJkin saa kehuja - ja on jotenkin tosi aito ja hurmaava. Lauleskeleekin reippaasti vaikka ei mene ihan putkeen. Vaikuttaa tosi sydämelliseltä ja positiiviselta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Erikan esitys tulee olemaan todella hyvä. Jo umk-esitys oli mahtava, mutta nyt on upgreidattu asu, hiukset, meikki, esitys dynaamisemmaksi ja mikrofoni korkeammalle. En usko, että värejä/ savujakaan on vähennetty. Ja laulaminenkin sujuu luultavasti entistäkin paremmin, kun korvanapeissa on ääni. Tänään tulee harkkaklippi. Go Erika!!!
Huomenta, edelleenkin Suomen sijoitus 8-12. Ollaan tyytyväisiä.
Voittoahan sieltä on lähdetty hakemaan.
Siis sellaisella biisillä ja esityksellä?
Aivan... siis seksin avulla, se kun kiinnostaa kohtuullisen isoa porukkaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJn lavashow alkaa näyttää kaikkien hienojen ja monimutkaisten lavastusten rinnalla vähän arkipäiväiseltä, etenkin kun se on se sama mitä on katseltu jo monta viikkoa.
Ei ne lavasteet vaikuta itse lauluun.
Esimerkiksi Kreikan esityksessä vaikuttaa paljonkin. Luo tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa on hauska video Erikasta reagoimassa joidenkin kilpakumppaneidensa esityksiin. Hän löytää kaikista hyvää - KAJkin saa kehuja - ja on jotenkin tosi aito ja hurmaava. Lauleskeleekin reippaasti vaikka ei mene ihan putkeen. Vaikuttaa tosi sydämelliseltä ja positiiviselta ihmiseltä.
Siksihän se video on tehtykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Erikan esitys tulee olemaan todella hyvä. Jo umk-esitys oli mahtava, mutta nyt on upgreidattu asu, hiukset, meikki, esitys dynaamisemmaksi ja mikrofoni korkeammalle. En usko, että värejä/ savujakaan on vähennetty. Ja laulaminenkin sujuu luultavasti entistäkin paremmin, kun korvanapeissa on ääni. Tänään tulee harkkaklippi. Go Erika!!!
Huomenta, edelleenkin Suomen sijoitus 8-12. Ollaan tyytyväisiä.
Voittoahan sieltä on lähdetty hakemaan.
Siis sellaisella biisillä ja esityksellä?
Aivan... siis seksin avulla, se kun kiinnostaa kohtuullisen isoa porukkaa aina.
Niin no moni näkee sen laajemminkin kuin vain seksin, sävellyksenäkin mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, kuulo
On se kyllä paha, jos eteläisen Suomen kouluissa lauletaan Bara bada bastua. Parempi olisi vetää lateksikorsetti päälle ja huutaa ich kommea haaruksiaan mikrofoniin hinkaten. Toisaalta tuo jälkimmäinenhän tuntuu olevan Ramadan-julisteiden ohella nouseva trendi nyky-Suomen opetusmaailmassa. Ikävä kyllä.
Erikan esitys on hävettävän huono ei onneksi finaaliainesta.
Nå jaa. Suomenruotsalaisia on suomessa joku 4 prossaa. Antaa niiden juhlia. Ruotsin tv:kin on se mitä katsovat ja mellot ei yle tai umk. Mutta ei voi käärijään verrata, se oli jopa kansainvälinen hype.