Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
15041/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan esitys on hävettävän huono  ei onneksi finaaliainesta.

Voi voi, nyt saatat pettyä pahasti, yksi selvimpiä jatkoon menijöitä on hän.

Vierailija
15042/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAJ hypetys alkoi vähän liian aikaisin, ihmiset rupeavat kyllästymään.

Parempi olla vähän underdog, kyllä opin gordon ramsaylta uuden sanan.😅

Joku ehkä kyllästyy, moni ei. Onneksi tämä hössötys on ohi reilun viikon päästä. 

Ei ole saman tason hypeä, kun oli Käärijällä, minun ennustus Ruotsille tällä hetkellä kolmos sija saas nähdä mikä on todellisuus sitten.

Tuntuu että melkeinpä isompi hype kuin Käärijällä.

Kanske på österbotten. 🤣 Nehän ei suomea edes osaa. 

Käypä katsomassa virallinen livevideo eurovision song contest sweden 2025. Ykkösenä niin katselu- kuin tykkäysluvuissa olleet koko ajan ja kommentoijat monista eri maista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15043/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Maltan livepätkästä tulee mieleen hiukan Einin versioima video Madonnan Like A Virginistä... toki ihan eri vuosikymmeniltä.

Vierailija
15044/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa on hauska video Erikasta reagoimassa joidenkin kilpakumppaneidensa esityksiin. Hän löytää kaikista hyvää - KAJkin saa kehuja - ja on jotenkin tosi aito ja hurmaava. Lauleskeleekin reippaasti vaikka ei mene ihan putkeen. Vaikuttaa tosi sydämelliseltä ja positiiviselta ihmiseltä.

Niinhän ne kaikki siellä on positiivisia ja ystävällisiä, en ole nähnyt yhtään jörrikkää.

Vierailija
15045/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä, tuoreita Erikan haastattelujakin Youtubessa. Hän on aivan mahtava!!! Ja tuli ihan ylpeys, kun hän yhdessä niistä kertoo sujuvalla englanninkielellä, että on opiskellut pääkielenään saksaa. 

Vierailija
15046/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan laulaja ei juuri vaatteillaan koreile ja silti yksi hyvinkin varteenotettava voittajaehdokas. Muutenkin näyttää pitävän aika matalaa profiilia.

Vierailija
15047/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAJ hypetys alkoi vähän liian aikaisin, ihmiset rupeavat kyllästymään.

Parempi olla vähän underdog, kyllä opin gordon ramsaylta uuden sanan.😅

Joku ehkä kyllästyy, moni ei. Onneksi tämä hössötys on ohi reilun viikon päästä. 

Ei ole saman tason hypeä, kun oli Käärijällä, minun ennustus Ruotsille tällä hetkellä kolmos sija saas nähdä mikä on todellisuus sitten.

Tuntuu että melkeinpä isompi hype kuin Käärijällä.

Kanske på österbotten. 🤣 Nehän ei suomea edes osaa. 

Käypä katsomassa virallinen livevideo eurovision song contest swe

Niin? Mutta käärijään ei voi mitenkään verrata. Se oli se pointti tässä. Du förstå? 

Vierailija
15048/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJn miehet alkaa näyttää aika väsyneiltä ig kuvissa, ehkä on ollut vähän liikaakin vientiä viime päivät? Toivottavasti ehtivät vähän myös levätä ennen semiä ja finaalia! 

Vierailija
15049/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei sitten saa kauaa olla täällä. Eräät fanit eivät kestä sitä, että KAJ:sta todella pidetään, paljonkin. Lisäksi siihen liittyy vielä toinen ärsyttävä aspekti, nimittäin suomenruotsalaiset, tuo bättre folk. Eräiden on hyvin vaikeaa sulattaa suomenruotsalaisuutta jostain syystä. 

Ihan näin suomenkielisenä fiilistellyt KAJta paljonkin, enkä varmaan ole ainoa.

ruotsinkielisyydestään huolimatta KAJ:n tyypit on kyllä todella jopa huvittavuuteen asti suomalaisia muutoin, heitä ei kyllä mihinkään bättre folk -stereotypiaan saa millään ympäten sellaista muutenkaan tunnista, mulla on paljon suomenruotsalaisia tuttuja, mutta tiedän kyllä että moni näin ajattelee.

Minulle on syntynyt parin vuoden aikana jona olen paljon reissannut pitkin länsirannikkoa, ja ollut tekemisissä suomenruotsalaisten kanssa että he ovat positiivisempia ja hyvin tuttavallisia, luontevan kiinnostuneita ihmisestä heti tavatessa.

Vierailija
15050/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjanmaalla varmaan, täällä meilläpäin ei näy mitenkään, Käärijän kohdalla oli kaupoissa vihreät koristelut, leivoksia myynnissä ja muuta vastaavaa.

En ole käynyt koskaan Pohjanmaalla, joten en osaa sanoa. Tapasikos presidentti Käärijän ennen viisuja? Lukuisia lehtijuttuja KAJ'sta, Forum täyteen jne.

Käärijä sentään edusti Suomea, täs on se erikoisuus että näinkin iso hype Suomessa koskee naapurimaan edustajaa. Mä olen ihan suomenkielinen pääkaupunkiseudulta, mutta oon työssäni jonkin verran yhteyksissä Pohjanmaan ja rannikon ruotsinkielisten kanssa ja ihmettelin jo alkuvuodesta kun nää laitteli Linkkariin ja muuallekin KAJ-juttuja ja hehkuttivat mello-osallistumista. Ikinä ollut kuullutkaan mistään KAJ:sta, niinkuin varmaan ei suurin osa suomenkielisistä😅

Niinpä, kuulo

Tuputetaan? Pääkaupunkiseutu on suomenruotsalaista aluetta. Onneksi mä en joudu asumaan vihamielisten suomalaisten kanssa, kuten Sinun. Säälin lapsiasi. Heille tulee ongelmia.

Vierailija
15051/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 tunnin kuluttua keskustelu jatkuu samanlaisena ----- kroooh kroooohhh zzzzz zzzzz

Vierailija
15052/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjanmaalla varmaan, täällä meilläpäin ei näy mitenkään, Käärijän kohdalla oli kaupoissa vihreät koristelut, leivoksia myynnissä ja muuta vastaavaa.

En ole käynyt koskaan Pohjanmaalla, joten en osaa sanoa. Tapasikos presidentti Käärijän ennen viisuja? Lukuisia lehtijuttuja KAJ'sta, Forum täyteen jne.

Käärijä sentään edusti Suomea, täs on se erikoisuus että näinkin iso hype Suomessa koskee naapurimaan edustajaa. Mä olen ihan suomenkielinen pääkaupunkiseudulta, mutta oon työssäni jonkin verran yhteyksissä Pohjanmaan ja rannikon ruotsinkielisten kanssa ja ihmettelin jo alkuvuodesta kun nää laitteli Linkkariin ja muuallekin KAJ-juttuja ja hehkuttivat mello-osallistumista. Ikinä ollut kuullutkaan mistään KAJ:sta, niinkuin varmaan ei suurin osa suomenkielisistä😅

Niinpä, kuulo

Ajatella! :D

Vierailija
15053/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJn miehet alkaa näyttää aika väsyneiltä ig kuvissa, ehkä on ollut vähän liikaakin vientiä viime päivät? Toivottavasti ehtivät vähän myös levätä ennen semiä ja finaalia! 

Onhan noilla ollut melkoista pyöritystä yli  700 haastattelua takana, useita saman päivän aikana. Sitten vielä se keikka Saksan puolelle ja esiintyminen siellä televisiossa..

Vierailija
15054/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä sentään edusti Suomea, täs on se erikoisuus että näinkin iso hype Suomessa koskee naapurimaan edustajaa. Mä olen ihan suomenkielinen pääkaupunkiseudulta, mutta oon työssäni jonkin verran yhteyksissä Pohjanmaan ja rannikon ruotsinkielisten kanssa ja ihmettelin jo alkuvuodesta kun nää laitteli Linkkariin ja muuallekin KAJ-juttuja ja hehkuttivat mello-osallistumista. Ikinä ollut kuullutkaan mistään KAJ:sta, niinkuin varmaan ei suurin osa suomenkie

Eikä ne ongelmat ole lasten syytä vaan suvaitsemattomien vanhempien.

Vierailija
15055/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Kaj on ihan hauska. Kovin hype on siitä ruotsinkielisillä ihan ymmärrettävästi. Ja varsinkin rantaruotsalaisilla, jotka murrettakin osaa. Ei voi verrata käärijään kuitenkaan. Kivoja heppuja. Varmaan finaalissa kuten Erikakin. Kumpikaan ei kuitenkaan voita. 

Vierailija
15056/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noilla ollut melkoista pyöritystä yli  700 haastattelua takana, useita saman päivän aikana. Sitten vielä se keikka Saksan puolelle ja esiintyminen siellä televisiossa..

Eikö nuo tosiaankaan ymmärrä kieltäytyä haastatteluista. Tuntuu että nuo tunkee naamaansa joka väliin, mihin vaan mahtuu.

Vierailija
15057/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 tunnin kuluttua keskustelu jatkuu samanlaisena ----- kroooh kroooohhh zzzzz zzzzz

Laitapa sitten sinä tänne jotain, joka tuo palstalle pöhinää.

Vierailija
15058/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei sitten saa kauaa olla täällä. Eräät fanit eivät kestä sitä, että KAJ:sta todella pidetään, paljonkin. Lisäksi siihen liittyy vielä toinen ärsyttävä aspekti, nimittäin suomenruotsalaiset, tuo bättre folk. Eräiden on hyvin vaikeaa sulattaa suomenruotsalaisuutta jostain syystä. 

Ihan näin suomenkielisenä fiilistellyt KAJta paljonkin, enkä varmaan ole ainoa.

ruotsinkielisyydestään huolimatta KAJ:n tyypit on kyllä todella jopa huvittavuuteen asti suomalaisia muutoin, heitä ei kyllä mihinkään bättre folk -stereotypiaan saa millään ympäten sellaista muutenkaan tunnista, mulla on paljon suomenruotsalaisia tuttuja, mutta tiedän kyllä että moni näin ajattelee.

Minulle on syntynyt parin vuoden aikana jona olen paljon reissannut pitkin länsirannikkoa, ja ollut tekemisissä suomenruotsala

Länsirannikon asukkaana voin sanoa, että moni on kiva, toiset ei. Kovin kuppikuntaisia ja omassa kuplassa. Kaikki tuntee kaikki ja sillä tehdään politiikkaa, kauppoja ja kyllä siellä pieni paremmuuden tunnekin asuu. Ruotsi koetaan läheisempänä kuin Suomi, näinhän Stubbillakin on. Ja moni ei osaa suomea sanaakaan. Eikä haluakaan osata. Näin siis lähinnä Pohjanmaan pikkukunnissa. 

Vierailija
15059/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Kaj on ihan hauska. Kovin hype on siitä ruotsinkielisillä ihan ymmärrettävästi. Ja varsinkin rantaruotsalaisilla, jotka murrettakin osaa. Ei voi verrata käärijään kuitenkaan. Kivoja heppuja. Varmaan finaalissa kuten Erikakin. Kumpikaan ei kuitenkaan voita. 

Kuka voittaa sun mielestä? Mullakin on mielessä pari mustaa hevosta. KAJ'n voitto minulla on kuitenkin vahvin luotto noista kahdesta.

Vierailija
15060/26028 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskan laulaja ei juuri vaatteillaan koreile ja silti yksi hyvinkin varteenotettava voittajaehdokas. Muutenkin näyttää pitävän aika matalaa profiilia.

Louane on tosiaan Oddseissa kolmantena eikä esitys kosahda ainakaan laulutaitoon. Ranskan etu on myös siinä, ettei biisi ole loppuunkaluttu ja loppuunsoitettu kuten ruotsi ja itävalta. 

Ketju on lukittu.