Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmentä vaille kolme menneet lavalle, ihmeen lyhyita aikoja saavat kukin harjoitella vain puoli tuntia kerrallaan.
Nehän harjoittelee vain yhtä, kolmen minuutin pätkää. Sen ehtii vetää puolessa tunnissa monta kertaa. Jokaisella on tässä vaiheessa jo valmis ohjelma, jota harjoitellaan yhdessä viisukoneiston kanssa.
Niinhän sitä luulisi, mutta nimenomaan Käärijän viisumatkaa aikanaan tarkemmin seuratessa tuntui, että hyvä jos kerran ehtivät esityksen läpi harjoitella kun se aika kului niin nopeasti. Siinäkin ajassa keskityttiin lähinnä hiomaan kuvakulmia ja kameramiesten sijainteja, valoja ymv. tekniikkaa. Vaikka harjoituksia on useampana päivänä, niin aikaa ei siis todellakaan ole kovinkaan paljon yhtä maata kohden.
Vierailija kirjoitti:
No niin, Ruotsi voitti OGAE-pollin 2025! 🥳
https://www.facebook.com/photo/?fbid=122225310212230970&set=pcb.2830286…
Hyvä KAJ, voitto kotiin! 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku asuu Ruotsissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmentä vaille kolme menneet lavalle, ihmeen lyhyita aikoja saavat kukin harjoitella vain puoli tuntia kerrallaan.
Nehän harjoittelee vain yhtä, kolmen minuutin pätkää. Sen ehtii vetää puolessa tunnissa monta kertaa. Jokaisella on tässä vaiheessa jo valmis ohjelma, jota harjoitellaan yhdessä viisukoneiston kanssa.
Niinhän sitä luulisi, mutta nimenomaan Käärijän viisumatkaa aikanaan tarkemmin seuratessa tuntui, että hyvä jos kerran ehtivät esityksen läpi harjoitella kun se aika kului niin nopeasti. Siinäkin ajassa keskityttiin lähinnä hiomaan kuvakulmia ja kameramiesten sijainteja, valoja ymv. tekniikkaa. Vaikka harjoituksia on useampana päivänä, niin aikaa ei siis todellakaan ole kovinkaan paljon yhtä maata kohden.
Taisi olla niinkin, että siinä samassa ajassa se esitys vielä katsotaan ryhmässä läpi ja mahdolliset halutut korjaukset pitää ilmoittaa saman tien, jonka jälkeen niitä vielä harjoitellaan jos ehditään.
Vierailija kirjoitti:
Asutko Ruotsissa vai?
Mitä hittoa nyt taas? itse kannatan Itävaltaa enkä asu Itävallassa. Eikö näissä kisoissa ole ajatuksena kannattaa parasta biisiä? Ainakin ennen oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Malta voi olla noin korkealla sijalla?? Typerä biisi. Ainoa plussa on laulajan suht hyvä ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko Ruotsissa vai?
Mitä hittoa nyt taas? itse kannatan Itävaltaa enkä asu Itävallassa. Eikö näissä kisoissa ole ajatuksena kannattaa parasta biisiä? Ainakin ennen oli.
Impivaaralaisten mielestä suomalaisten tulee automaattisesti kannattaa Suomea - oli kappale sitten miten heikko tahansa.
Sivistyneet ihmiset osaavat iloita myös toisten puolesta. Sä taidat elää aika surkeaa ja ankeeta elämää, kun tuolla tavalla pitää parkua koko ajan? Onneksi ei tartte olla työssä noin happamien ja katkerien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko Ruotsissa vai?
Siinä luki voitto kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko Ruotsissa vai?
Impivaaralaisten mielestä suomalaisten tulee automaattisesti kannattaa Suomea - oli kappale sitten miten heikko tahansa.
Säälittää lähinnä nuo trollaajat, eräillä suomalaisilla on pitkä matka kasvaa ihmiseksi. En tahtoisi olla tuollasten kanssa samassa työpaikassa, vaikka siitäkin on kokemusta mulla vuosien takaa valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko Ruotsissa vai?
Siinä luki voitto kotiin?
Entä Sitten? Jokaisella on oma mielipide. Ekä sinä trolli sitä määrää ketkä kannattavat mitäkin!
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/eurovision/comments/1kdnrct/eurovision2025_reh…
Kommentteja harkoista. Virosta jotain et floppaa. Esitys on sama kuin kansallisissa.
Redditissä ei puhuta Viron floppaamisesta mitään, päinvastoin. Näyttää olevan palstamamman omaa keksintöä.
KAJn fanit siellä höpisevät Redditissä jotakin Viron floppaamisesta, vaikka eivät ole nähneet harkoista sekuntiakaan 😂
Tsekin biisi on kyllä hyvä. Vähän semmoinen mahtipontinen niinkuin hyvän viisun kuuluu ollakin. Nice.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain että yleensä maat ennättää käydä oman esityksensä läpi kolme kertaa tämän puolen tunnin aikana.
Eipä lähde Erika maanantaina minnekkään. Ei lähde lento. No saapahan levätä nyt kun ei kertomansa mukaan muuta tee kuin itkua tihrustaa kun on niin hermostunut.
Laivalla ja Ruotsin kautta pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Laivalla ja Ruotsin kautta pääsee.
No ei siitä huolimatta ehdi maanantain harkkoihin.
Olen itse heti Albanian julkaistua edustajansa pitänyt siitä kovasti. Olen ihan varma että se tulee menestymään. Siinä on etnokaikuja ja juuri siksi se erottuu muista biiseistä. Muistakaapa tämä.