Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mun mielestä Kaj on paras, mutta harmittaa, että se vie voiton Ruotsiin.
Niin tuttu tunne lähes joka vuosi: paras voitti, harmittaa vaan, kun voitto meni Ruotsiin.
Puhut aivan totta, mutta mä luulen kans, että täällä on yksi tai kaksi jotka ihan tahallaan tekevät vain kiusaa ovat niin pentuja, etteivät vain ymmärrä, että muustakin voi tykätä kuin läskisoosista. Näitä suomalaisia on kaikki kommenttipalstat täynnä koettavat jopa määrätä sitäkin mitä me muut syömme tai mistä ostamme.
Vierailija kirjoitti:
Laivalla ja Ruotsin kautta pääsee.
Rovaniemen junalla Kemiin, sieltä taksilla Haaparannan rautatieasemalle, josta junalla Tukholmaan, josta junalla... Kyllä ehtii hyvin Baseliin harkkoihin, jos tänään lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wiwibloggsin lukijoitten suosikki euroviisuvoittajaksi on Albania. Ruotsi sijoittui kolmanneksi. Eikös Ruotsi ollut kolmas niitten raadinkin mielestä?
Vähän outoa että tuo Albanian suosio ei näy oddseissa mitenkään... Tuntuu Albanian biisillä olevan kannatusta muuallakin kuin wiwissä.
Tiedän, että oddsit eivät ole mikään totuus, kuten eivät nämä faniäänestyksetkään. Vedonlyöjät ei kai sitten jaksa uskoa siihen, että biisi vetoaisi myös laajaan yleisöön. Eihän toi biisi mitenkään huono ole, mutta omasta mielestä ei nyt välttämättä voittaja-ainesta. Vai onko tässä kisojen musta hevonen joka vie koko potin?
Kuuntelin Albanian. Ei erotu muista, ei sytytä. Sijoitus tulee olemaan häntäpäässä.
Yleensä on häntäpäässä, mutta ei tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan harkkapätkä instassa näytti tosi hyvältä. Umk:ssa mielestäni vähän myöhästyi (tarkoituksella tai ei), kun lähti kävelemään ekaa kertaa mikin kanssa, mutta nyt siinäkin on ajoitus kohdillaan. Kaks viikko enää!
Ei vois vähempää kiinnostaa kenenkään esiintyjän kävelyt, silmäripset värähdykset tai pikkurillin asennot. En jaksaisi omaa aikaani tuhlata joidenkin harkkojen kyttäämiseen. Ehkä joitakin valmiita esityksiä tulee katsottua, todennäköisemmin jätän katsomatta. Onneksi on elämää ilman viisujakin. Nykymuodossaan aivan älytön poliittisen ym. pelaamisen pilaama sirkus, jossa tuntuu ratkaisevan kaikki muu paitsi ydinasia eli musiikki. No, jos joku tätä haluaa seurata 24/7 niin oikeushan siihenkin on.
Joo, minä jaksan ja olen ihan täpinöissäni. Meen tähän hu
Euroviisuviikko on elämän parasta aikaa! Selostaja-Silvennoista lainatakseni: "Matka laulavaan Eurooppaan alkaa"!
Vierailija kirjoitti:
Mitä *elvettiä sillä on väliä, vaikka voitto menee Ruotsiin? Oletko sä maksanut sen pystin, vai minkä tähden täällä nau'utte?
Suomalaiset ovat Aina itkemässä. Se näyttää olevan totta se vanha sanobta, että suomalainen on valmis maksamaan sata euroa siitä ettei kaverille makseta viittäkymmentä euroa.
Tuollainen kateus on sairasta!!!
Kateus, kauna ja kyräily. Siinäpä metsäsuomalaisuus tiivistettynä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyvä merkki, että Vikman on jo tässä vaiheessa hermoromahduksen partaalla. Sanompahan vaan.
Ilman miestanssijoita showssa olisin minäkin. Erikalla on hyvä ääni ja pärjää lavalla, mutta kyllä se lavashow vaan liike-energiaa tarvitsee. Ja heteronaiset ja homomiehet silmänruokaa.
Höpö höpö hermoromahdukset ja sympatiapisteiden keräilyt. Hienoa, kun kertoo avoimesti tunteistaan ja varmaan on jännä paikka kokeneellekin esiintyjälle. Miettikää, mitkä paineet. Erika on hyvillä fiiliksillä esityksensä suhteen. Sanoi, että se on parempi kuin umk:ssa enkä epäile yhtään.
Erika ei todellakaan tarvitse mitään heilujia lavalle. Ootan innolla, mitä Baselissa tapahtuu siinä kohtaa, kun Erika on kipuamassa mikille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa, millä perusteella mun kommentti isommasta makkarasta poistettiin? Ei täällä voi enää keskustella, kun joku hullu mielivaltaisesti poistattaa kaikki kommentit, jos on asiasta eri mieltä. Ei täällä taida olla enää yhtäkään fiksua keskustelija.
Oli liian iso makkara Kevinin mielestä😂. Muuten harkat oli menneet ammattitaidolla. Heija KAJ🤩.
KAJ on tyytyväinen ensimmäiseen harjoituksiin. Makkaraa kuulemma vielä hieman säädetään, mitä se sitten tarkoittaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa, millä perusteella mun kommentti isommasta makkarasta poistettiin? Ei täällä voi enää keskustella, kun joku hullu mielivaltaisesti poistattaa kaikki kommentit, jos on asiasta eri mieltä. Ei täällä taida olla enää yhtäkään fiksua keskustelija.
Oli liian iso makkara Kevinin mielestä😂. Muuten harkat oli menneet ammattitaidolla. Heija KAJ🤩.
Liian iso makkara? : )
Olen kuunnellut useamman kerran Ich komme, enkä edelleenkään lämpene. Tuskin lämpenevät tuomaristotkaan.
KAJn mikrofoni on upea. Vaikuttaa, että heidän esityksessään tosiaan kaikki on viimeistä yksityiskohtaa myöten mietitty.
"Kuuntelin Albanian. Ei erotu muista, ei sytytä. Sijoitus tulee olemaan häntäpäässä."
"Yleensä on häntäpäässä, mutta ei tänä vuonna."
Juuri näin. Vuosia sitten etnomusiikki oli viisujen vallitsevin trendi. Nyt trendi on kaikkea muuta.
Uskon, että tuo etnon käyttäminen sävellyksessä erottuu selkeästi ja erottuvat biisit jäävät mieleen paremmin kuin tasapäinen sekametelisoppa, kun sitten on se hetki jolloin äänestetään.
Vierailija kirjoitti:
KAJn mikrofoni on upea. Vaikuttaa, että heidän esityksessään tosiaan kaikki on viimeistä yksityiskohtaa myöten mietitty.
Onneksi heillä oli pokkaa ottaa tuo vastaan. Voitto silti.
Aika hössötystä alkaa olla nää jutut tässä vaiheessa kisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi heillä oli pokkaa ottaa tuo vastaan. Voitto silti.
Muistaakseni Jakob jonkin haastattelun yhteydessä kertoi, että koivupuinenmikrofoni olisi ollut heistä hieman liikaa, mutta he olivat viimein hyväksyneet ehdotuksen.
No älä pidä. Ei silti ole järkeä poistattaa viestejä bändistä josta ei itse tykkää tai alkaa muutoin haukkumaan ja arvostelemaan kirjoittajaa.