Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
13621/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon te kuvittelette artistien tai bändien harjoittelevan ennen normikeikkaa? Tai vaikka olisi tv-esityskin kyseessä? Siihen verrattuna euroviisuesityksiä harjoitellaan melkoisen paljon.

Vierailija
13622/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laivalla ja Ruotsin kautta pääsee.

No ei siitä huolimatta ehdi maanantain harkkoihin. 

Tai oikeammin Viron kautta kannattaa mennä, sehän on pikainen ylitys se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13623/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nyt varma, ettei Erikan lento lähde? Instassa esittää vaan toiveen, ettei hänen lentoa peruttaisi.

Vierailija
13624/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJn makkara tulee viisuilla olemaan isompi kuin Melloissa. Vapiskaa Erikat, KAJ ja makkara voittoon!

Ja toi koivumikki hauska idea. 😀

Vierailija
13625/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAJn makkara tulee viisuilla olemaan isompi kuin Melloissa. Vapiskaa Erikat, KAJ ja makkara voittoon!

Ja toi koivumikki hauska idea. 😀

Saako ne muuten pitää ne avotulet? Luulisi että turvallisuussyistä olisi kielletty. 

Vierailija
13626/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä näyttänyt Erikan harkkaklippi oli Suomen harkoista. En muista kenen insta, pahoittelut. Erika lähtee maanantaina Baseliin. Toivottavasti saadaan sieltä paljon materiaalia.

Tuleeko nnoista harkoista yhtään mitään materiaalia?

Vierailija
13627/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo nyt varma, ettei Erikan lento lähde? Instassa esittää vaan toiveen, ettei hänen lentoa peruttaisi.

On peruttujen lentojen listalla.

Vierailija
13628/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä näyttänyt Erikan harkkaklippi oli Suomen harkoista. En muista kenen insta, pahoittelut. Erika lähtee maanantaina Baseliin. Toivottavasti saadaan sieltä paljon materiaalia.

Ei tule.

Vierailija
13629/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku, että Ylellä ja UMKlla ei ole varasuunnitelmaa? Tuskin Vikman itse noita lentoja on tähänkään asti järjestellyt. Hyvä pitää faneja vähän jännityksessä.

Vierailija
13630/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule.

Tulee kolme kuvaa jokaisesta, huomenna ilmeisesti

Vierailija
13631/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa, millä perusteella mun kommentti isommasta makkarasta poistettiin? Ei täällä voi enää keskustella, kun joku hullu mielivaltaisesti poistattaa kaikki kommentit, jos on asiasta eri mieltä. Ei täällä taida olla enää yhtäkään fiksua keskustelijaa.

Vierailija
13632/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa, millä perusteella mun kommentti isommasta makkarasta poistettiin? Ei täällä voi enää keskustella, kun joku hullu mielivaltaisesti poistattaa kaikki kommentit, jos on asiasta eri mieltä. Ei täällä taida olla enää yhtäkään fiksua keskustelijaa.

Lainaan omaa kommenttia niin vaikeampi poistattaa.

Vierailija
13633/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erika Vikmanin viimeistelee viisuesitystään: Olen niin hermona, että itkettää joka päivä

Joku poisti tämän viestin. Miksiköhän? Toi on hänen itsensä antama haastattelu Ylelle 29.4. Kumma ettei Erikan omia tuntemuksiaan saa tuoda täällä esille.

Vierailija
13634/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto kotiin: Voitto Ruotsi : Voitto Kotiin! Et taida käydä täysillä, kun et ymmärrä kaverin kommenttia, vaan olet heti räyhäämässä.🙂

Vierailija
13635/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitto kotiin: Voitto Ruotsi : Voitto Kotiin! Et taida käydä täysillä, kun et ymmärrä kaverin kommenttia, vaan olet heti räyhäämässä.🙂

No en ymmärrä sun viestiä?

Vierailija
13636/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto Ruotsiin=voitto naapuriin.

Vierailija
13637/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko Ruotsissa vai?

Mitä hittoa nyt taas? itse kannatan Itävaltaa enkä asu Itävallassa. Eikö näissä kisoissa ole ajatuksena kannattaa parasta biisiä? Ainakin ennen oli.

Ruotsi on eräille piikkinä lihassa. Ja jotkut ajattelee ettei Ruotsi Ansaitse voittoa,taas. Ei viisuja voita se,joka sen ansaitsee vaan se, joka on paras😻.

Vierailija
13638/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mun mielestä Kaj on paras, mutta harmittaa, että se vie voiton Ruotsiin.

Vierailija
13639/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ruotsi on eräille piikkinä lihassa. Ja jotkut ajattelee ettei Ruotsi Ansaitse voittoa,taas. Ei viisuja voita se,joka sen ansaitsee vaan se, joka on paras😻."

Tuo on sinun mielipide. Ymmärrä, ettei kaikki ole samaa mieltä.

Itse en pidä Kaj:n biisistä. Ennemmin esim.Tsekin tai Albanian biisit on mun mielestä kivoja.

Vierailija
13640/26028 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mun mielestä Kaj on paras, mutta harmittaa, että se vie voiton Ruotsiin.

No vie, kun Suomi ei ymmärrä oman maansa taitavien artistien päälle yhtään mitään. Täällähän ei suomenkielisillä radiokanavillakaan soiteta kuin "tietynlaista" musiikkia, ainakaan Ylessä. 

Ketju on lukittu.