Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Mun mielestä ne taas on sanoneet, että olis huonompi. Sellainen joka voittaa mellon, muttei viisuja.
Saksan Stefan Raab järjestää Saksan kilpailut ja on kovin sitä mieltä, että Saksa voittaa tänä vuonna.
Måns on vaan komistunut ensimmäisen voittonsa jälkeen.
Erikan lavaesiintymistä häiritsi liian suuri määrä savua ja huonot kuvakulmat, niitä pitää harkita uudestaan. Kuvauksen oltava myös rohkea.
Kun kerran Erika esittää rohkean biisin, niin kaiken on oltava kaikin puolin rohkeaa.
Mun mielestä ne kamerakulmat oli ihan huiput. Ei tarttis juuri mitään muuttaa, no ehkä Erikan meikki, ei mitään valkoista luomiväriä.
Måmssiin on kasattu niin hirveet paineet, että sen biisin on paras olla hyvä!
Mutta Kaj n bada bastua kehutaan kyllä myös paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ja siinä lauletaan sentään suomeksikin! Ainakin tärkeimmät sanat: sauna ja perkele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siinä lauletaan sentään suomeksikin! Ainakin tärkeimmät sanat: sauna ja perkele.
Se olisikin siistiä, jos viisujen kärkikahinoissa olisi kaksi suomenkielistä biisiä! Siinä vaiheessa olisi aivan sama kumpi voittaa.
Parasta Månsissa on se, että hän on tavallisiin vaatteisiin pukeutunut, tavallisen näköinen, tavallinen heteromies.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutustua vertailun vuoksi Kajn aiempaan tuotantoon 😂
Mä kuulin äskön sattumalta sen suomen vuonna 2012 valitun när jag blundar ja voisin kysyä että mitä ihmettä on aateltu?? mitä ne muut biisit oikein oli?
Bastu-Kaj on kaiken kukkuraksi suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulin äskön sattumalta sen suomen vuonna 2012 valitun när jag blundar ja voisin kysyä että mitä ihmettä on aateltu?? mitä ne muut biisit oikein oli?
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Uuden_Musiikin_Kilpailu_2012
Tuolta löytyy ne muutkin - oli eka UMK ikinä 😁.
Armenian kappale kanssa samantyylinen Erikan biisin kanssa. Kanssa musta nahka-asu ja punasta välehtelee.
Erikan pitää vaihtaa koko asu ja esiintymisidea jos tahtoo erottua
Vierailija kirjoitti:
Parasta Månsissa on se, että hän on tavallisiin vaatteisiin pukeutunut, tavallisen näköinen, tavallinen heteromies.
Mistä sä tiedät mitä Måns puuhailee vapaa-ajallaan?
KAJ on kotoisin Vöyriltä ja perustettu yli 10 vuotta sitten. Vaikuttaa täysin tuntemattomalta yhtyeeltä kotimaassaan. Vai asuuko ne jo Ruotsissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Uuden_Musiikin_Kilpailu_2012
Tuolta löytyy ne muutkin - oli eka UMK ikinä 😁.
oho ai se oli eka! :D ehkä sittenkin oikea voitti. Ainakin voidaan sanoa, että ollaan lähetetty ruotsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät mitä Måns puuhailee vapaa-ajallaan?
Vaimo ja kaksi lasta nyt ainakin. Muuta mun ei tartte tietää hänen vapaa-ajastaan tai yksityiselämästään.
Vierailija kirjoitti:
KAJ on kotoisin Vöyriltä ja perustettu yli 10 vuotta sitten. Vaikuttaa täysin tuntemattomalta yhtyeeltä kotimaassaan. Vai asuuko ne jo Ruotsissa?
Kyllä ne täällä meilläpäin on ihan kuuluisia.
Älä unta nää..