Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en kannata Ruotsin edustajaa, olkoon vaikka intokiinasta.
Siksi koska on eri maiden kilpailusta kyse. Suomen edustajaa kannatan, siksi koska hänet on Suomessa valittu, luonnollista.
Ruotsin edustajat ovat eri asia he eivät edusta Suomea edes kielellisesti (300.000).
Sympaattisia ovat ruotsin edustajatkin, mutta Suomi on eri maa.
Suomi on edelleen kaksikielinen maa, vaikka sinä et suomenruotsalaisia hyväksy suomalaisiksi.
No joo, nää nyt on näitä, joilla ei tunnu olevan mitään käsitystä oman kotimaansa historiasta.
Mä muutin täysin suomalaisena Oulusta ruotsinkieliseen kylään. En ikinä muuttaisi enään Oulu. Täällä ihmiset ovat ystävällisiä.
Ne esitykset joita olen pre partyista katsonut, ovat Lontoossa parempia kuin Amsterdamissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska on eri maiden kilpailusta kyse. Suomen edustajaa kannatan, siksi koska hänet on Suomessa valittu, luonnollista.
Ruotsin edustajat ovat eri asia he eivät edusta Suomea edes kielellisesti (300.000).
Mä kannatan LAULUA, en maata. Onhan kyse laulukilpailusta, haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisukuppila uskoo vielä vahvasti Erikan voittoon.
Siellä on kaikenlaisia mielipiteitä minusta.
Sinusta? Oletko Erika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut ei mun mielestä ole maaottelu, vaan tarkoitus on valita musiikillisesti paras laulu maasta riippumatta.
Tätähän monet fanit tänä vuonna toitottaa, mutta tuskinpa sanoisitte näin jos Måns olisi voittanut Melodifestivalenin ja Ruotsi olisi vedonlyöjien ykkönen :-D
Vieläkin ottaa aivoon, ettei Måns voittan
Minulta olis jäänyt euroviisut seuraamatta, jos Måns olis voittanut. Kiinnosti pikkuisen, että kuka suomalainen on päässyt mukaan, uteliaisuuttani katsoin Mellot ja sen jälkeen asenne muuttuikin.
Juu. Minäkin äänestän nimenomaan mielestäni parasta laulua, aivan sama mikä mikä maa sen esittää. Suomalaiset nyt näyttävät menevän samaan retkuun kuin aiempina vuosina kun esim. Baltian maat jotka äänestivät kilvan toisiaan.Biisillä ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikka, Kypros ja Israel eivät osallistu ollenkaan pre partyihin ja Ranska ja Italia vain yhteen. Syistä ei ole tietoa, ehkä Israelin kohdalla ymmärtää syyt.
Israelin mukanaolo aiheuttaisi massiiviset turvatoimenpiteet ja vaarantaisi kaikkien mukanaolijoiden hengen. Semmonen ymmärrettävä syy.
Israel ei aiheuta turvatoimia eivätkä turvatoimet uhkaa henkeä. Kuka vaarantaa?
Vierailija kirjoitti:
Itävallan JJ:n ja Conchita Wurstin yhteinen STUDIO-video on todella upean kuuloinen.
Oon katsonut tän heidän dueton nyt monta kertaa. En olis etukäteen todellakaan osannu arvata että heidän äänet käy noin hyvin yhteen. Ja ihanaa katsoa sitä heidän vuorovaikutusta keskenään. JJ on sanonut jo aiemmin että tykkäsi todella paljon Conchitan euroviisukappaleesta. Mahtavaa päästä oman idolin kanssa laulamaan yhdessä ja Conchita vaikuttaa myös olevan aidosti ylpeä JJn laulutaidosta, somessa myös kannustaa ja kehuu häntä.
Se johtuu siitä, että Lontoossa on myös yleisö aktiivisempaa ja kansainvälisempää. Tuo Manchester on vähän kuin joku Suomen Lahti, junttien kaupunki. Pitää olla pää täynnä ennen kuin pystyy pitää hauskaa, tykkäävät sikäläiset. Terv. täältä UK sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta? Oletko Erika?
Minusta = minun mielestä
Viisuyleisö: nuori 'mies' mekko päällä? ou jea, voittaja.
myös viisuyleisö: karvainen mies nude-alkkareissa? hirveää irstailua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta? Oletko Erika?
Minusta = minun mielestä
Tiedän. Ihan tarpeeton tuolla lauseen lopussa oikeastaan. Ja tuossa sanajärjestyksessä kertoo, että mistä aiheesta ne mielipiteet ovat. Terveisin Kielipoliisi, joka vaan halusi kettuilla, sori siitä.
Taas on kadonnut viestejä. Kuka pöljä tällaista jaksaa tehdä.
Mä en nyt ymmärrä miksi joku ei saisi kannustaa maan perusteella? Viisut ovat kilpailu jossa Euroopan maat kisaavat toisiaan vastaan lauluesityksillä. Aivan samalla tavalla kuin esim. jalkapallon EM-kisoissa Euroopan maat kisaavat toisiaan vastaan pallopelissä. Ei silloin kukaan ihmettele, että jalkapalloa seuraavat suomalaiset kannustavat Suomea, vaikka valtaosa osallistuvista maista ovat objektiivisesti Suomea parempia jalkapallossa.
Ei tämä ole niin haudanvakavaa, kukin katsokoon ja kannustakoon ihan siitä kulmasta mikä itselle parhaiten sopii. Itse olen kannustanut yleensä suosikkikappalettani maasta riippumatta. Tänä vuonna ei kuitenkaan ole sellaista ehdotonta suosikkikappaletta joten katselen viisuja ihan vaan fiiliksen vuoksi ja toivon Suomelle mahdollisimman hyvää sijoitusta.
Mitä mieltä JJ Lontoon livestä?
Nyt omaan korvaan osui laulu kohdalleen myös alarekisterissä. Mutta, en silti vieläkään pääse sisälle tähän biisiin. Ja varsinkin tossa livessä ilman lavasteita ym. loppupuolen tekno-osa, missä ei oikeastaan mitään lauleta, jäi vähän oudoksi.
Luulen kuitenkin, että tämä on tuomarien lempibiisi ja pitävät sitä taideteoksena. Jännä nähdä, millaisen etumatkan tuomaripisteissä saavat. Vahva voittajaehdokas ilman muuta juurikin tuomariäänillä. Osa yleisöstä tykkää myös.
Kaj on esiintynyt jokaisessa haastattelussa edukseen. Miellyttävää katsoa hyvin käyttäytyviä, kohteliaita ja iloisia nuoria miehiä. Tätä samaa ovat sanoneet monen monet kommentoijat. Enkä usko, että se on ainoastaan faniporukan lätinää, vaan luulen että ihmiset oikeasti ovat tätä mieltä.
Kreikka, Kypros ja Israel eivät osallistu ollenkaan pre partyihin ja Ranska ja Italia vain yhteen. Syistä ei ole tietoa, ehkä Israelin kohdalla ymmärtää syyt.