Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin kertoimet ainakin lähteneet alaspäin, onkohan månsin biisitä tullut jotain tietoa?
Oi tätä ihanaa viisuhuumaa, saatiinpas jännitettävää tällekin keväälle!
Uskon, että Erikan omat haaveet ja unelmat ovat toteutuneet jo moninkertaisesti, lähti hakemaan 10 parhaan sijoitusta. Olen tosi onnellinen hänen ja koko biisiriimin puolesta😍
Mitähän viisut on Tamperella 2026.
Ei tule tapahtumaan, mutta dream on.
Joo, elämä on niin paljon kivempaa, kun on positiivinen ja unelmoi, suosittelen kaikille!
Saadaankohan joku hologrammi Lordi Tampereelle, vai tuleekohan itse Putaansuo paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan sija 1?
Minulle riittää jo finaalipaikka, pessimisti ei pety. Ja Ruotsihan se on, joka taas saattaa voittaa, näin se vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Meni huutamiseksi laulu 👉😐👈
Sori, mutta näin se on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmoja finaaliin menijöitä on aina Ruotsi, Ukraina ja Israel riippumatta siitä mikä esiintyjä niillä on, mikä on tosi tylsää. Ruotsi ja Ukraina on ykkössemissä, Israel kakkossemissä missä Suomikin. Kakkossemissä on kuitenkin yksi maa enemmän kuin ykkösessä (16 vs 15). Edelleenkin monen maan kappale puuttuu. En veikkaa vielä ketään 100% varmaksi finalistiksi paitsi noita kolmea maata.
No meneehän Suomikin, se on ihan varma!
Väitän että Ukraina on NQ. Se kappale on huono.
Nämä on niin makuasioita. Ukraina on tähän asti julkaistuista kappaleista yksi omista suosikeistani, jonka myötä olen kuunnellut pitkin viikkoa kyseistä bändiä enemmänkin. Toki viisukappaleeksi voi olla kaikessa progemaisuudessaan liian "vaikea", mutta uskon pelkästään Ukraina-sympatioilla finaalipaikan olevan taattu biisistä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geir Rönningin biisi oli ehkä tylsin ikinä. Se olisi tarvinnut todella paljon vahvemmat taustat ja pyrotekniikkaa jotta sijoitus olisi ollut parempi.
Tämä ja Nina Åströmin biisi olivat kyllä Suomen järkyttävimpiä tekeleitä... Ja Niin kaunis on taivas 😂😂😂.
Työlki elää ja luku vei tähän läjään.
Myös krisse ja pkn. Paradise Oskar ei koska asuin silloin ulkomailla ja se sai sentään radiosoittoa. Pernillaa, Softenginea, Sanhdjaa, Norma Johnia ja Aaltoa ei voi musiikillisten avujen takia laskea mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan sija 1?
Minulle riittää jo finaalipaikka, pessimisti ei pety. Ja Ruotsihan se on, joka taas saattaa voittaa, näin se vain menee.
Ei pety, mutta optimistilla on kivempaa😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geir Rönningin biisi oli ehkä tylsin ikinä. Se olisi tarvinnut todella paljon vahvemmat taustat ja pyrotekniikkaa jotta sijoitus olisi ollut parempi.
Tämä ja Nina Åströmin biisi olivat kyllä Suomen järkyttävimpiä tekeleitä... Ja Niin kaunis on taivas 😂😂😂.
Minä kyllä pistäisin joukon jatkoksi myös Sillanpään ja Edean.
Jep. Nuo viisi kun kuuntelee putkeen, alkaa Yamma Yammakin kuulostaa hyvältä :D.
Vauvan suosituin trollausmuoto on aiheen ja asian vierestä kirjoittaminen.
Joo, kommentit on näennäisesti täysin asiallisia, mutta todellisuudessa tarkoitus on vain sekoittaa ja ärsyttää. Harmi, ettei Vauvalla moderointi toimi. Vrt. vaikkapa Youtube.
Kauhuskenario: Jos Måns tulee valituksi. Niin edessä on taas Suomi Ruotsi mittelö. Minkä Suomi tulee häviämään taas Jury äänillä. Erika saa yleisöstä kaataen ääniä ja voiton mutta Jyryt menee Månsin tusina popin taakse koska Ruotsi viisut ja Ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Kauhuskenario: Jos Måns tulee valituksi. Niin edessä on taas Suomi Ruotsi mittelö. Minkä Suomi tulee häviämään taas Jury äänillä. Erika saa yleisöstä kaataen ääniä ja voiton mutta Jyryt menee Månsin tusina popin taakse koska Ruotsi viisut ja Ruotsi.
Oi miten freesi ajatus!! Itekö keksit??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pistäisin joukon jatkoksi myös Sillanpään ja Edean.
Jep. Nuo viisi kun kuuntelee putkeen, alkaa Yamma Yammakin kuulostaa hyvältä :D.
Vauvan suosituin trollausmuoto on aiheen ja asian vierestä kirjoittaminen.
Joo, kommentit on näennäisesti täysin asiallisia, mu
Mitähän ihmettä selitätte? Minä kirjoitin tuon Yamma Yamma kommentin ja olen ihan aidosti sitä mieltä ettei se ole Suomen huonoin euroviisu kun vertaa noihin vielä hirveämpiin. Miksi ihmeessä tämä olisi trollausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työlki elää ja luku vei tähän läjään.
Myös krisse ja pkn. Paradise Oskar ei koska asuin silloin ulkomailla ja se sai sentään radiosoittoa. Pernillaa, Softenginea, Sanhdjaa, Norma Johnia ja Aaltoa ei voi musiikillisten avujen takia laskea mukaan.
Krisse ja Pertti Kurikan Nimipäivät olivat molemmat loistavia! Pernilla ja Norma John tylsiä.
Suomi on uusi Ruotsi, mitä viisuihin tulee👍
Harmi ettei euroviisuja järjestetty jo 1800-luvulla, trollille olisi materiaalia vieläkin enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmoja finaaliin menijöitä on aina Ruotsi, Ukraina ja Israel riippumatta siitä mikä esiintyjä niillä on, mikä on tosi tylsää. Ruotsi ja Ukraina on ykkössemissä, Israel kakkossemissä missä Suomikin. Kakkossemissä on kuitenkin yksi maa enemmän kuin ykkösessä (16 vs 15). Edelleenkin monen maan kappale puuttuu. En veikkaa vielä ketään 100% varmaksi finalistiksi paitsi noita kolmea maata.
Suomelle ennustetaan voittoa, vaikka se kappale on huono.
Vierailija kirjoitti:
Saadaankohan joku hologrammi Lordi Tampereelle, vai tuleekohan itse Putaansuo paikalle?
Käärijä ja Verka duetto ois kyllä poikaa 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomelle ennustetaan voittoa, vaikka se kappale on huono.
Suomen kappale on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei euroviisuja järjestetty jo 1800-luvulla, trollille olisi materiaalia vieläkin enemmän
Ei toi ole trollausta, haukkumiset ja sellaiset on.
Ei ainakaan sija 1?