Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geir Rönningin biisi oli ehkä tylsin ikinä. Se olisi tarvinnut todella paljon vahvemmat taustat ja pyrotekniikkaa jotta sijoitus olisi ollut parempi.
Tämä ja Nina Åströmin biisi olivat kyllä Suomen järkyttävimpiä tekeleitä... Ja Niin kaunis on taivas 😂😂😂.
Työlki elää ja luku vei tähän läjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma näkemys tähän mennessä julkaistuista biiseistä:
Suomi: ylivoimainen ykkönen tällä hetkellä, biisi erottuu edukseen ja Erika on karismaattinen esiintyjä, joka esittää kappaleen juuri sellaisella itsevarmuudella kuin tällainen kappale pitää vetää ollakseen uskottava.
Malta: Hyvä kakkonen. Vastaavantyyppinen uskalla olla oma itsesi -sanoma kuin Suomellakin. Taitava laulaja ja biisi riittävän mielenkiintoinen. Uskoisin, että raadit pitävät tästä.
Viro: Humoristinen korvamato, joka viisuissa kuuluukin olla. Nähtäväksi jää, miten hyvin liveveto onnistuu. Tommy Cash ei ole kaikista varmin livelaulaja, mutta ehkä se ei tällaisessa esityksessä niin paljon haittaa. Jos viisuissa laulu menee nappiin, voi pärjätä hyvinkin.
Belgia: Tämä voi pärjätä, mutta esitystä ja livelaulua pitää hioa paljon, muutoin saattaa jopa tippua finaalista. Biisi sinänsä on hyv
Paitsi, että Viro viidentenä oddseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geir Rönningin biisi oli ehkä tylsin ikinä. Se olisi tarvinnut todella paljon vahvemmat taustat ja pyrotekniikkaa jotta sijoitus olisi ollut parempi.
Tämä ja Nina Åströmin biisi olivat kyllä Suomen järkyttävimpiä tekeleitä... Ja Niin kaunis on taivas 😂😂😂.
Minä kyllä pistäisin joukon jatkoksi myös Sillanpään ja Edean.
Ei Edea ollut huono. Sijoittuikin sen ajan mittapuulla kohtuullisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Suomi: ylivoimainen ykkönen tällä hetkellä, biisi erottuu edukseen ja Erika on karismaattinen esiintyjä, joka esittää kappaleen juuri sellaisella itsevarmuudella kuin tällainen kappale pitää vetää ollakseen uskottava.
Malta: Hyvä kakkonen. Vastaavantyyppinen uskalla olla oma itsesi -sanoma kuin Suomellakin. Taitava laulaja ja biisi riittävän mielenkiintoinen. Uskoisin, että raadit pitävät tästä.
Viro: Humoristinen korvamato, joka viisuissa kuuluukin olla. Nähtäväksi jää, miten hyvin liveveto onnistuu. Tommy Cash ei ole kaikista varmin livelaulaja, mutta ehkä se ei tällaisessa esityksessä niin paljon haittaa. Jos viisuissa laulu menee nappiin, voi pärjätä hyvinkin.
Belgia: Tämä voi pärjätä, mutta esitystä ja livelaulua pitää hioa paljon, muutoin saattaa jopa tippua finaalista. Biisi sinänsä on hyvä tekno, joka erottuu, kun vastaavia ei ole tänä
Ukraina pääsee tänävuonna eka kertaa kokemaan mitä on NQ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vissiin joku snippetti julkaistu, oon yrittäny etsi, en löydä.
Se on feikki, se jag kommer, jag heter Måns juttu.
Kuulostaa ihan samalta kuin Suomen edustusbiisin lyriikoilta: Mä oon Erika, mä tuun
Siitä sen joku onkin kehittänyt, ei kai se oikea voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miten Erikan biisi erottuu kun koko Euroviisut on täynnä technopoppia ja ihmisiä, jotka pomppii mustissa nahka/lateksiasuissa?
Erottuuhan se, kaikki muut saavat pomppia lateksiasuissa, muttei Erika. Jostain kumman syystä😂
Älä vastaa tolle. Itse lopettanut vaikka kuinka provosoi.
Ei kannata edes alapeukuttaa, jätetään vastailemaan itselleen ja peukuttamaan omia viestejään. Ehkä se joskus kyllästyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belgia: Tämä voi pärjätä, mutta esitystä ja livelaulua pitää hioa paljon, muutoin saattaa jopa tippua finaalista. Biisi sinänsä on hyv
En mitenkään usko, ettei Ukraina menisi finaaliin. Biisi ei ole huono, joskaan ei mikään huippu. Mutta kyllähän jo pelkästään ukrainalainen diaspora eri Euroopan maissa sen finaaliin äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Nuo viisi kun kuuntelee putkeen, alkaa Yamma Yammakin kuulostaa hyvältä :D.
Voi kun kaikki öykkärit siirtyis tohon umk ketjuun, pidettäis tää asiallisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmoja finaaliin menijöitä on aina Ruotsi, Ukraina ja Israel riippumatta siitä mikä esiintyjä niillä on, mikä on tosi tylsää. Ruotsi ja Ukraina on ykkössemissä, Israel kakkossemissä missä Suomikin. Kakkossemissä on kuitenkin yksi maa enemmän kuin ykkösessä (16 vs 15). Edelleenkin monen maan kappale puuttuu. En veikkaa vielä ketään 100% varmaksi finalistiksi paitsi noita kolmea maata.
No meneehän Suomikin, se on ihan varma!
Väitän että Ukraina on NQ. Se kappale on huono.
Vierailija kirjoitti:
Tosi ikävää että jotkut on alkaneet vaatia Euroviisujen boikotoimista. Maailma ei muutu yhtään paremmaksi jos joku laulu jätetään laulamatta siellä.
Viime vuonna viisujen tunnelma oli suorastaan katastrofaalisen huono, joten ainakin monien innolla odottamat viisut olisi olleet moninkertaisesti paremmat, jos EBU ja muut osallistujamaat olisi rohjenneet tehdä selkeän päätöksen, ettei Israel saa osallistua.
Ruotsin kertoimet ainakin lähteneet alaspäin, onkohan månsin biisitä tullut jotain tietoa?
Oi tätä ihanaa viisuhuumaa, saatiinpas jännitettävää tällekin keväälle!
Uskon, että Erikan omat haaveet ja unelmat ovat toteutuneet jo moninkertaisesti, lähti hakemaan 10 parhaan sijoitusta. Olen tosi onnellinen hänen ja koko biisiriimin puolesta😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Nuo viisi kun kuuntelee putkeen, alkaa Yamma Yammakin kuulostaa hyvältä :D.
Vauvan suosituin trollausmuoto on aiheen ja asian vierestä kirjoittaminen.
Onko tämä feikkiketju? Siis ennenhän virallinen ketju on merkattu ketjun perään sanalla Official aina! Tässä lukee suomeksi. Onko jotain muuttunut? Onko tämä oikeasti ylläpidon suojelussa oleva ketju vai onko tämän vain joku luonut ja valehdellut virallisuuden?! Aika vahvat epäilykset nyt herää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi ikävää että jotkut on alkaneet vaatia Euroviisujen boikotoimista. Maailma ei muutu yhtään paremmaksi jos joku laulu jätetään laulamatta siellä.
Viime vuonna viisujen tunnelma oli suorastaan katastrofaalisen huono, joten ainakin monien innolla odottamat viisut olisi olleet moninkertaisesti paremmat, jos EBU ja muut osallistujamaat olisi rohjenneet tehdä selkeän päätöksen, ettei Israel saa osallistua.
Ei ne voi koska sitten niiden on hyllytettävä tasapuolisesti myös Ukraina.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin kertoimet ainakin lähteneet alaspäin, onkohan månsin biisitä tullut jotain tietoa?
Uskon, että Erikan omat haaveet ja unelmat ovat toteutuneet jo moninkertaisesti, lähti hakemaan 10 parhaan sijoitusta. Olen tosi onnellinen hänen ja koko biisiriimin puolesta😍
Mitähän viisut on Tamperella 2026.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään että kyllä Suomen on saatava Lordi 20v. Bileet koska Ruotsikin sai Abba50v bileet.
Pitäisköhän ruveta jo varaamaan hotellihuonetta? Onko suosituksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule tapahtumaan, mutta dream on.
Kuulostaa ihan samalta kuin Suomen edustusbiisin lyriikoilta: Mä oon Erika, mä tuun