Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomijunttien taidetta.
Mites se juntti saunabiisi, heh?!
Mikä siinä on junttia?
Keisarin uudet vaatteet koko saunabiisi, ovelaa Ruotsilta kieltämättä.
Olen kuullut radiosta useita kertoja.
Mäkin olen kuullut Ich Kommen radiosta. Ja mun mielestä kappale on taideteos. Persoonallinen spektaakkeli. Ja Erikahan on ihan rokkitähti lavalla. Ja promoaa ahkerasti. Aikoo myös osallistua kolmiin prepartyihin. Oddsit lupaa hyvää, youtuben reaktiovideot ja rankkaukset lupaa hyvää, Erikalle povataan semi kakkosen lopetuspaikkaa, mikä sekin lupaa toteutuessaan hyvää. Olen uskonut tammikuusta alkaen voittoon ja uskon edelleen. Tykkään myös Kajsta ja toivon heitäkin mitaleille.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ainakaan haittaisi vaikka Ruotsi voittaisi koko viisut.
Ei minuakaan, kerrankin 😄
Ei minuakaan haittaisi, jos Ruotsi voittaisi. Toivon kuitenkin Suomen voittavan, niinkuin muissakin kansainvälisissä mittelöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maan petturit, hyi.
"Väärä" ääntämys voi olla myös tehokeino tai huumoria. Ja joka tapauksessa taiteijoilla on vapautensa. Erikan tapauksessa ääntämys pehmentää ja hauskuuttaa mielestäni mukavasti kappaletta. Ich kome kuulostaisi kovemmalta ja jotenkin kylmemmältä. Tuskin kaikki muutkaan kisailijat sitä paitsi täydellisesti ääntävät vrt. vaikka Viron Tommy.
Osaa laulaa, mutta karisma puuttuu. Epäaitous tekee olemuksesta epävarman ja nössön. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Osaa laulaa, mutta karisma puuttuu. Epäaitous tekee olemuksesta epävarman ja nössön. Harmi.
Erika on aito, mutta en tiedä kenestä sinä oikein puhut.
Jaha, kommenttini poistettiin. No kirjoitetaanpa uudelleen.
Eli minua ei ainakaan haittaisi, vaikka Ruotsi voittaisi koko viisut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo epäaitous juuri pilaa. Karismaa joko on tai ei ole. Hänellä ei ole. Hyvä laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maan petturit, hyi.
Miten niin. Haittaako sinua sitten joka vuosi kun joku muu kuin Suomi voittaa? Onko maanpetturi jos oli tyytyväinen esimerkiksi Nemon voittoon?
Itse olet maanpetturi jos et kannata suomalaisia Kaj'n jäseniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika ja aito ei kyllä mahdu samaan lauseeseen :D
Vierailija kirjoitti:
"Väärä" ääntämys voi olla myös tehokeino tai huumoria. Ja joka tapauksessa taiteijoilla on vapautensa. Erikan tapauksessa ääntämys pehmentää ja hauskuuttaa mielestäni mukavasti kappaletta. Ich kome kuulostaisi kovemmalta ja jotenkin kylmemmältä. Tuskin kaikki muutkaan kisailijat sitä paitsi täydellisesti ääntävät vrt. vaikka Viron Tommy.
Näin on. Sanoitukset on tehty kieli poskella. Suomalaisittain lausuttu 'komme' rimmaa savon viännön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Sanoitukset on tehty kieli poskella. Suomalaisittain lausuttu 'komme' rimmaa savon viännön kanssa.
Onko Erikalla muka jotain yhteyttä savolaisuuteen?
Voi herran jestas näitä kommentteja taas! Ryhdistäytykää!
Seuraako täällä jotkut enemmänkin noita euroviisujen eri vaiheita ennen semifinaaleja eli mitä tässä välillä on aikataulussa odotettavissa? Jostain prepartyistä olen sivusilmällä nähnyt mainittavan. Siis missä niitä pidetään ja ketä kaikkia niihin osallistuu? Onko eri osallistujille omat paikkansa, joissa käyvät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ulkomaalaiset eivät taida tuota junttihuumoria tajuta valitettavasti
Olis ehkä syytä opetella biisin nimi oikein?