Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Näin se pitääkin olla ettei oteta vakavasti Euroviisujen aika pitäisi olla iloinen viihdetapahtuma. Tuo hampaat irvessä, kuten sanoit. Suomen edustajan kannatus se ei ole tervettä, se on nähty, vielä vuosienkin jälkeen ulisevat. Eikö heillä ole sitten omaa elämää? Ilmeisesti ei ole. Musiikki on se pääjuttu myös mulle, mulla on kolme suosikkia joita aion myös äänestää toukokuussa. Erikaa en äänestä, vaikka en asukkaan Suomessa. En vain pidä koko kappaleesta, enkä sen puoleen tykkää Erikastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Täältä on näköjään poistettu jonkun toisen ja minun sananvaihtoni euroviisureagoitsija Jan Borsista. Onhan se totta, että hän ei ymmärtänyt Erikaa tai muutamaa muutakaan ollenkaan. Arvelin, että syynä on se, että hän on pikemminkin visuaalisen puolen asiantuntija.
Jan Bors seuraa euroviisuja enemmän tuottajan silmin. Hänellä on mielestäni huono musiikkimaku. Umk:ssa hän tykkäsi Puppysta, koska on hardcoren diggaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Väärä" ääntämys voi olla myös tehokeino tai huumoria. Ja joka tapauksessa taiteijoilla on vapautensa. Erikan tapauksessa ääntämys pehmentää ja hauskuuttaa mielestäni mukavasti kappaletta. Ich kome kuulostaisi kovemmalta ja jotenkin kylmemmältä. Tuskin kaikki muutkaan kisailijat sitä paitsi täydellisesti ääntävät vrt. vaikka Viron Tommy.
Näin on. Sanoitukset on tehty kieli poskella. Suomalaisittain lausuttu 'komme' rimmaa savon viännön kanssa.
ulkomaalaiset eivät taida tuota junttihuumoria tajuta valitettavasti
No eihän me suomalaisetkaan aina ymmärretä ulkomaalaisten lyriikoita, vaikka yrittäisivät englanniksi laulaa.
Albania noin korkealla, en pystynyt jaksanut edes kuunnella loppuun.
Jan ymmärtää enemmän musiikista kuin sinä ja muut e-fanit.
Vierailija kirjoitti:
Tuo saa varmaa hyvät juryäänet ja onnettomat yleisöäänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on näköjään poistettu jonkun toisen ja minun sananvaihtoni euroviisureagoitsija Jan Borsista. Onhan se totta, että hän ei ymmärtänyt Erikaa tai muutamaa muutakaan ollenkaan. Arvelin, että syynä on se, että hän on pikemminkin visuaalisen puolen asiantuntija.
Jan Bors seuraa euroviisuja enemmän tuottajan silmin. Hänellä on mielestäni huono musiikkimaku. Umk:ssa hän tykkäsi Puppysta, koska on hardcoren diggaaja.
Ei Puppy ollut hardcorea vaan metalcorea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Puppy ollut hardcorea vaan metalcorea.
Juu, mut Bors kuuntelee hardcorea.
Vierailija kirjoitti:
Jan on myös itse muusikko. Tuo huonosta musiikkimausta maininnut ei taida itse ymmärtää mitä on hyvä musiikki. Eihän Erika edes laula, kappale on yhtä ja samaa pötköä ja loppu töksähtää kuin seinään. Juu, tiedän kyllä, että siinä kuvataan miehen siemensyöksyä.
Höh. Enhän minä ole väittänyt tykkääväni Erikasta. Mulla on eri suosikit, mutta Bors ei tunnu ymmärtävän niitäkään. Tulin useampien reaktiovideoiden perusteella siihen tulokseen, että Borsin mielipide ei vastaa omaani. Mistä sä tiedät, etten mäkin olis joskus tehnyt musiikkia.
Hehheh, huomasin nyt vasta, että Portugalin poikakin laulaa "I'm coming".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Väärä" ääntämys voi olla myös tehokeino tai huumoria. Ja joka tapauksessa taiteijoilla on vapautensa. Erikan tapauksessa ääntämys pehmentää ja hauskuuttaa mielestäni mukavasti kappaletta. Ich kome kuulostaisi kovemmalta ja jotenkin kylmemmältä. Tuskin kaikki muutkaan kisailijat sitä paitsi täydellisesti ääntävät vrt. vaikka Viron Tommy.
Näin on. Sanoitukset on tehty kieli poskella. Suomalaisittain lausuttu 'komme' rimmaa savon viännön kanssa.
ulkomaalaiset eivät taida tuota junttihuumoria tajuta valitettavasti
No eihän me suomalaisetkaan aina ymmärretä ulkomaalaisten lyriikoita, vaikka yrittäisivät englanniksi laulaa.
Entä jos yrittävät laulaa suomeksi? Erikahan laulaa saksaa ja Keski-Euroopassa on paljon saksankielisiä jotka ihmettelevät sitä ääntämistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko hyviin juryääniinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta fanisovelluksessa tää on siis korkealla.
Ei liity tämän vuoden viisuihin, mutta viime vuoden voittaja Nemo on siirtänyt kiertueensa keikat. Helsingin keikka myös siirtyy marraskuulle. Hän selittää tarvitsevansa aikaa musiikin tekemiselle, mitä ei kiertueen lomassa olisi tarpeeksi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity tämän vuoden viisuihin, mutta viime vuoden voittaja Nemo on siirtänyt kiertueensa keikat. Helsingin keikka myös siirtyy marraskuulle. Hän selittää tarvitsevansa aikaa musiikin tekemiselle, mitä ei kiertueen lomassa olisi tarpeeksi ollut.
Niin, ilmoitettu jo aikaa sitten tämä.
Tylsimmästä päästä ovat kaiketi Luxemburgin ja Slovenian biisit. Ja pari muutakin. Niitä ei koskaan viitsi kuunnella kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta fanisovelluksessa tää on siis korkealla.
Ja silti striimaukset aika olemattomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ilmoitettu jo aikaa sitten tämä.
Mä luin vasta nyt.
Onkohan kenelläkään toisella viisuedustajalla instassa yhtä roiseja, suorastaan rivoja kuvia kuin Suomen edustajalla? Ei hyvää päivää. Ehkä Maltalla on vähän siihen suuntaan?
Minä en hampaat irvessä kannata Suomea, jos tykkään jonkun muun maan biisistä enemmän. Toki aina toivon että Suomi menestyy, mutta minulle sopii kyllä ihan hyvin sekin että joku muu oma suosikkini voittaa. Tänä vuonna varsinkin on näin, koska en yhtään tykkää Ich kommesta biisinä ja euroviisuissa minulle on tärkeää kuitenkin se musiikki.