Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
10021/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Silvennoinen sanoi et suomi voittaa ja ruotsi tulee toiseksi. Arvostan euroviisu asiantuntijan mielipiteitä.

Mä en arvostaisi Silvennoisen mielipiteitä paitsi siinä tapauksessa jos se kehuu Ruotsia Netherlandsia Belgiaa San Marinoa ja Serbiaa.

Netherlandsia -:)

Vierailija
10022/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko Silvennoinen sanoi et suomi voittaa ja ruotsi tulee toiseksi. Arvostan euroviisu asiantuntijan mielipiteitä.

No hän nyt vain taisi hehkuttaa oman maan edustajaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10023/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en arvostaisi Silvennoisen mielipiteitä paitsi siinä tapauksessa jos se kehuu Ruotsia Netherlandsia Belgiaa San Marinoa ja Serbiaa.

Netherlandsia -:)

Niin sitä alankomaiden darkskini miestä.

Vierailija
10024/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän nyt vain taisi hehkuttaa oman maan edustajaa. 

Kuten aina.

Vierailija
10025/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Cashin uusi video taitaa ylittää tänään miljoonan katselun rajan!

Vierailija
10026/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy Cashin uusi video taitaa ylittää tänään miljoonan katselun rajan!

Uskallan epäillä.

Vierailija
10027/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku laulaa esim. kahvista? Öö

Miksi joku tekee kokonaisen laulun pirtelöstä?

Se pirtelölauluhan on tosi hyvä. 

Vierailija
10028/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannin biisi on ihan hyvä mutta sieltä ei oikeen erotu mikään kappale mikä ois melko varma voittaja?

Vierailija
10029/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siemeniään ympäri maata levottävä mies parempi kuin Erikan soft biisi?

Mikä vaan on parempi kuin Erika.

Vierailija
10030/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hollannin biisi on ihan hyvä mutta sieltä ei oikeen erotu mikään kappale mikä ois melko varma voittaja?

Eikä tarvikaan erottua. Voittaja on selvillä toukokuussa. Harmi, että nykyään voittajia aletaan veikkailla ja arvuutella sillä sekunnilla kun osanottajien nimiä aletaan julkistaa.

Vierailija
10031/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siemeniään ympäri maata levottävä mies parempi kuin Erikan soft biisi?

Se biisi on tehty hauskasti mutta laadukkaasti ja hyvin tuotettu. Ja jopa lapset voivat sitä katsoa/kuunnella kun eivät ymmärrä tarpeeksi. Siis mainiosti Euroviisuihin sopiva.

Vierailija
10032/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajlle povataan 77 prosenttisesti voittoa.Itävalta on melko lähellä mutta ei ihan kintereillä. Mä kirjoitin tänne joskus että voitto käydään Ruotsin ja Itävallan kesken. Tietenkin toivon Ruotsin voittavan kun samalla mekin voitetaan.

Vierailija
10033/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein on niin että kuunnellaan vaan tiettyjä kappaleita jotka ovat tehneet vaikutuksen. Ei jakseta kaikkiin keskittyä. En minäkään ole kuunnellut kuin Israelia ja vähän Ruotsia.

Minun kohdalla kyse on ainakin siitä, että haluan säästää suurimman osan kappaleista yllätykseksi toukokuuhun. En varmaan jaksaisi innostua viisuista yhtä paljon, jos kaikki biisit olisi kuunneltu ja kulutettu loppuun jo etukäteen. Nyt kuuntelen lähinnä vain Suomen ja naapurimaiden kappaleet etukäteen, sekä joitain satunnaisia muita jotka ovat sattuneet tulemaan vastaan.

Minä aiemmin tein juuri noin, että kuulin suurimman osan kappaleista vasta semeissä. Tänä vuonna olen seurannut tarkemmin ja kuunnellut, ja tämä on paljon mielenkiintoisempaa, tämä on eräänlainen viisumatka. 

Joo sama mulla että ensimmäistä kertaa koskaan olen seuraillut tiiviisti jo tammikuun lopulta lähtien. Tuli katsottua karsintojen finaaleitakin Puolasta, Islannista, Virosta, Norjasta ja toki Suomi ja Ruotsi :D Etenkin Puolasta löytyi useampi kappale mistä pidin ja menivät omalle soittolistalle. Italian Sanremoa myös katsoin kolmena iltana kun oli sillä viikolla hyvin aikaa. Ja kaikki viisuihin valitut kappaleet olen kuunnellut julkaisujärjestyksessä.

Tiedän, ettei ainakaan Ukraina ja Albania olisi auennut mulle jos olisin nähnyt ne ekan kerran vasta semissä. Nyt kun useamman kerran kuunnellut ja katsonut niiden esityksiä, niin ovatkin nousseet mun top10 listalle. En ole silti kuunnellut mitään kappaleita "puhki" enkä usko että kyllästyn ennen toukokuuta mun suosikkeihin. 

Mielenkiintoista nähdä miten livet toteutetaan ja toivon että siellä tulee yllätyksiä. Somessa on muuten myös kiva seurata omia suosikkiartisteja ja eri maiden artistien viisumatkoja :)

Vierailija
10034/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kajlle povataan 77 prosenttisesti voittoa.Itävalta on melko lähellä mutta ei ihan kintereillä. Mä kirjoitin tänne joskus että voitto käydään Ruotsin ja Itävallan kesken. Tietenkin toivon Ruotsin voittavan kun samalla mekin voitetaan.

Jos Ruotsi voittaa niin se on Suomelle kaikkien aikojen nöyryytys, voitto huumoribiisillä aiheesta sauna!!

Vierailija
10035/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kumpikaan näistä ei, ois kyllä pohjanoteeraus viisuissa, varsinkin jos nyt yhtäkkiä vitsibiisi voittaisi vain kun edustavat Ruotsiq.

Vierailija
10036/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aivan ymmärrä miten se on nöyryytys suomalaisille jos Kaj voittaa. Se on yhdessä tehty kappale. Tietysti toivon että Erika voittaa. Molemmat tulevat menestymään hyvin.

Vierailija
10037/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannatan myös Viron viisua koska siinäkin suomalaisia tekijöitä. Voi siis toivoa Virolle ja Ruotsille menestystä  Suomen ohella.

Vierailija
10038/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävalta tulee voittamaan euroviisut sillä oopperalla. Se on hieno kappale mut ei niin hyvä kuin Consita 11v.sitten.

Vierailija
10039/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävalta käy korviin. Liian korkea ääni joka ei ole puhdas. Ei voita.

Vierailija
10040/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla suosikit ovat Ruotsi ja Italia. Molemmille lähtee ääniä toukokuussa. Ruotsille enemmän ja toivon KAJ'n ja Ruotsin voittavan.

Eikös se ollu Italia, ku laulu menee huonosti livenä?

Eiku se oliki Saksa.

Missä Tynna laulaa huonosti? Ei ainakaan Balleria. Vai tarkoitatteko sitä Adelen biisin laulamista? Se nyt ei muutenkaan monelta onnistu. 

No nimenomaan sen Ballerin live-esitys oli aivan luokaton. Yhtäkään nuottia ei tullut voimalla, jatkuvasti vireongelmaa ja energiataso oli 0. Joo joo oli kuulemma kipeä, mutta tuo oli yleistäkin heikkoutta, ei vain jotain flunssaa. Esitys pitää saada kahdessa kuukaudessa todella kovaan kuosiin jos meinaavat hyvin pärjätä. Toivon toki onnistumista.

Ketju on lukittu.