Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
10001/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin suurin osa kappaleista on tylsiä ja muistuttaa toisiaan. Tuutulaulua.

Vierailija
10002/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Australian kappale alkaa tosiaan ihan samalla tavalla kuin joku suomalainen vanhempi kappale. Voi olla käännös kappale. Siinä lauletaan jotain niinkuin virta vie.... Muistaako kukaan. Sattumaahan toi on. Jotenkin tulee mieleen että voisi olla ranskalainen alunperin?

Sait multa kukkaset toukokuun? Eikös se se ole?

Juu, eli juurikin se englantilainen Greensleeves :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10003/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla suosikit ovat Ruotsi ja Italia. Molemmille lähtee ääniä toukokuussa. Ruotsille enemmän ja toivon KAJ'n ja Ruotsin voittavan.

Eikös se ollu Italia, ku laulu menee huonosti livenä?

Vierailija
10004/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Australian kappale alkaa tosiaan ihan samalla tavalla kuin joku suomalainen vanhempi kappale. Voi olla käännös kappale. Siinä lauletaan jotain niinkuin virta vie.... Muistaako kukaan. Sattumaahan toi on. Jotenkin tulee mieleen että voisi olla ranskalainen alunperin?

Seuraavaksi sitten selvitätte, mitä lastenlaulua lallatellaan Kroatian Myrkkykakussa.

Ei minun mitään tarvinnut selvitellä, tunnistin kyllä melodian heti. Australian kappaleessa siis. Kroatian kappaleesta en tänä vuonna välitä. 

Vierailija
10005/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku laulaa esim. kahvista? Öö

Vierailija
10006/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tänä vuonna voisin kuvitella, että suomalaiset eivät äänestä mitään Israelia vaan Ruotsia, sillä täällä tunnutaan paljon tykkäävän siitä."

Noinhan sitä viime vuonnakin toivoi, mutta pahoin pelkään ettei äärioikeistolaisten äänimasinointia tule aliarvioida.

Vierailija
10007/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malta jotenkin samantapainen ku suomi. 

Vierailija
10008/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armenia ja Norja, niin samat ideat.

Vierailija
10009/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin, että Englanti on taas mukana. Laadukas ja hyvin tuotettu kappale. Moniäänistä, tykkään. Hyvä! Vaikka ei voittaja olisikaan. 

Vierailija
10010/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku laulaa esim. kahvista? Öö

Miksi joku tekee kokonaisen laulun pirtelöstä?

Vierailija
10011/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla suosikit ovat Ruotsi ja Italia. Molemmille lähtee ääniä toukokuussa. Ruotsille enemmän ja toivon KAJ'n ja Ruotsin voittavan.

Eiku se oliki Saksa.

Vierailija
10012/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan ikinä selvisi San Remossa toiseksi jos livelaulu ei sujunut? Ihan hyvin sujui.

Vierailija
10013/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi sitten selvitätte, mitä lastenlaulua lallatellaan Kroatian Myrkkykakussa.

Ei minun mitään tarvinnut selvitellä, tunnistin kyllä melodian heti. Australian kappaleessa siis. Kroatian kappaleesta en tänä vuonna välitä. 

Australia ei taas kiinnosta yhtään. Ihan sama, onko mukana vai ei.

Vierailija
10014/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin, että Englanti on taas mukana. Laadukas ja hyvin tuotettu kappale. Moniäänistä, tykkään. Hyvä! Vaikka ei voittaja olisikaan. 

Alku on saanut vaikutteita sanoja myöten siitä Who the Hell is Edgarista.

Vierailija
10015/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelin ihmisten suosikki listoja ja ihmettelin kun Kaj ei ollut parhaimpien joukossa. Sitten vasta ymmärsin että nää listat on julkaistu ennen Kajn ja Ruotsin voittoa. Mutta hienoa että meidän Erika oli korkealla. Erika ja Kaj pärjäävät varmaan molemmat. Ollen ruvennut arvostamaan Erikaa. Erika oli monen listalla jopa voittaja.

Vierailija
10016/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Australia ei taas kiinnosta yhtään. Ihan sama, onko mukana vai ei.

Mulla Australia on top 3 biisi, tosi paljon tullut kuunneltua etenkin kuntoillessa. Hauska ja menevä.

Vierailija
10017/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku se oliki Saksa.

Missä Tynna laulaa huonosti? Ei ainakaan Balleria. Vai tarkoitatteko sitä Adelen biisin laulamista? Se nyt ei muutenkaan monelta onnistu. 

Vierailija
10018/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tänä vuonna voisin kuvitella, että suomalaiset eivät äänestä mitään Israelia vaan Ruotsia, sillä täällä tunnutaan paljon tykkäävän siitä."

Noinhan sitä viime vuonnakin toivoi, mutta pahoin pelkään ettei äärioikeistolaisten äänimasinointia tule aliarvioida.

Ei ollut kyse masinoinnista, vaan moni piti ihan aidosti niinkuin tänkin vuoden kappaleesta.

Vierailija
10019/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Silvennoinen sanoi et suomi voittaa ja ruotsi tulee toiseksi. Arvostan euroviisu asiantuntijan mielipiteitä.

Vierailija
10020/26028 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko Silvennoinen sanoi et suomi voittaa ja ruotsi tulee toiseksi. Arvostan euroviisu asiantuntijan mielipiteitä.

Mä en arvostaisi Silvennoisen mielipiteitä paitsi siinä tapauksessa jos se kehuu Ruotsia Netherlandsia Belgiaa San Marinoa ja Serbiaa.

Ketju on lukittu.