Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Australian kappale alkaa tosiaan ihan samalla tavalla kuin joku suomalainen vanhempi kappale. Voi olla käännös kappale. Siinä lauletaan jotain niinkuin virta vie.... Muistaako kukaan. Sattumaahan toi on. Jotenkin tulee mieleen että voisi olla ranskalainen alunperin?
Sait multa kukkaset toukokuun? Eikös se se ole?
Juu, eli juurikin se englantilainen Greensleeves :).
Vierailija kirjoitti:
Mulla suosikit ovat Ruotsi ja Italia. Molemmille lähtee ääniä toukokuussa. Ruotsille enemmän ja toivon KAJ'n ja Ruotsin voittavan.
Eikös se ollu Italia, ku laulu menee huonosti livenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Australian kappale alkaa tosiaan ihan samalla tavalla kuin joku suomalainen vanhempi kappale. Voi olla käännös kappale. Siinä lauletaan jotain niinkuin virta vie.... Muistaako kukaan. Sattumaahan toi on. Jotenkin tulee mieleen että voisi olla ranskalainen alunperin?
Seuraavaksi sitten selvitätte, mitä lastenlaulua lallatellaan Kroatian Myrkkykakussa.
Ei minun mitään tarvinnut selvitellä, tunnistin kyllä melodian heti. Australian kappaleessa siis. Kroatian kappaleesta en tänä vuonna välitä.
Miksi joku laulaa esim. kahvista? Öö
"Tänä vuonna voisin kuvitella, että suomalaiset eivät äänestä mitään Israelia vaan Ruotsia, sillä täällä tunnutaan paljon tykkäävän siitä."
Noinhan sitä viime vuonnakin toivoi, mutta pahoin pelkään ettei äärioikeistolaisten äänimasinointia tule aliarvioida.
Malta jotenkin samantapainen ku suomi.
Armenia ja Norja, niin samat ideat.
Yllätyin, että Englanti on taas mukana. Laadukas ja hyvin tuotettu kappale. Moniäänistä, tykkään. Hyvä! Vaikka ei voittaja olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku laulaa esim. kahvista? Öö
Miksi joku tekee kokonaisen laulun pirtelöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla suosikit ovat Ruotsi ja Italia. Molemmille lähtee ääniä toukokuussa. Ruotsille enemmän ja toivon KAJ'n ja Ruotsin voittavan.
Eiku se oliki Saksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan ikinä selvisi San Remossa toiseksi jos livelaulu ei sujunut? Ihan hyvin sujui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi sitten selvitätte, mitä lastenlaulua lallatellaan Kroatian Myrkkykakussa.
Ei minun mitään tarvinnut selvitellä, tunnistin kyllä melodian heti. Australian kappaleessa siis. Kroatian kappaleesta en tänä vuonna välitä.
Australia ei taas kiinnosta yhtään. Ihan sama, onko mukana vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin, että Englanti on taas mukana. Laadukas ja hyvin tuotettu kappale. Moniäänistä, tykkään. Hyvä! Vaikka ei voittaja olisikaan.
Alku on saanut vaikutteita sanoja myöten siitä Who the Hell is Edgarista.
Mä kuuntelin ihmisten suosikki listoja ja ihmettelin kun Kaj ei ollut parhaimpien joukossa. Sitten vasta ymmärsin että nää listat on julkaistu ennen Kajn ja Ruotsin voittoa. Mutta hienoa että meidän Erika oli korkealla. Erika ja Kaj pärjäävät varmaan molemmat. Ollen ruvennut arvostamaan Erikaa. Erika oli monen listalla jopa voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Australia ei taas kiinnosta yhtään. Ihan sama, onko mukana vai ei.
Mulla Australia on top 3 biisi, tosi paljon tullut kuunneltua etenkin kuntoillessa. Hauska ja menevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku se oliki Saksa.
Missä Tynna laulaa huonosti? Ei ainakaan Balleria. Vai tarkoitatteko sitä Adelen biisin laulamista? Se nyt ei muutenkaan monelta onnistu.
Vierailija kirjoitti:
"Tänä vuonna voisin kuvitella, että suomalaiset eivät äänestä mitään Israelia vaan Ruotsia, sillä täällä tunnutaan paljon tykkäävän siitä."
Noinhan sitä viime vuonnakin toivoi, mutta pahoin pelkään ettei äärioikeistolaisten äänimasinointia tule aliarvioida.
Ei ollut kyse masinoinnista, vaan moni piti ihan aidosti niinkuin tänkin vuoden kappaleesta.
Mikko Silvennoinen sanoi et suomi voittaa ja ruotsi tulee toiseksi. Arvostan euroviisu asiantuntijan mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Silvennoinen sanoi et suomi voittaa ja ruotsi tulee toiseksi. Arvostan euroviisu asiantuntijan mielipiteitä.
Mä en arvostaisi Silvennoisen mielipiteitä paitsi siinä tapauksessa jos se kehuu Ruotsia Netherlandsia Belgiaa San Marinoa ja Serbiaa.
Jotenkin suurin osa kappaleista on tylsiä ja muistuttaa toisiaan. Tuutulaulua.