Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homma paljastui. Erikaa haukkuu lihavat naiset. 😆 Mirianan voimaantuminen on ok. Erikan ei. No mut ei siinä mitään. Nyt tuli tämä selväksi. Haukkuiko samat ainoinaan Portion boysin Tiinaa?
Tuokin vielä. On niin hauskaa kun täällä kivenkovaan väitetään, että ei ole naisvihaa, sukupuolella ei mitään tekemistä... miten sitten joka ikinen vuosi täällä otetaan joku UMK:hon osallistuva nainen hampaisiin? Pakkohan se on olla joku sukupuoleen liittyvä asia, joka palstalaisten ihon alle menee aivan selvästi.
Tietysti on. Sama Sara Siepin kohdalla. Inkkelit ja lihavat mammat haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saamme siis kuulla, että on ok olla rivo, jos on lihava. Erika on siis liian nätti korsettiin? Eikö se ollutkaan ruma? Ja voimaantuminen on ok maltalaiselle, mutta ei suomalaiselle. Logiikka kukkii. Ja kukaanhan ei haukkunut Mirianaa lihavaksi, se näkyi selkeästi videolla että näin on.
Lopeta vääristely. Mirianan ulkonäköä haukuttiin ja sinä jatkat toistamalla, että hän on lihava. Hänhän ei laula rivouksia, vaan itsensä hyväksymisestä ja rohkeudesta olla oma itsensä muiden mielipiteistä välittämättä, ja juuri se on voimaannuttavaa, että hän myös kaltaistesi lihavia kammoksuvien paheksunnasta huolimatta näyttää rohkeasti hyväksyvän itsensä juuri sellaisena kuin on.
Erika ei ole ulkonäköään muokkaamatta hyväksynyt ja yrittää nyt selittää, miten kaikkien pitäisi voimaantua siitä, että hän laulaa rivouksia ja uskaltaa esitellä silikonejaan.
Niin. Hän on lihava. Hän tietää sen itse, sinä näet sen myös. En kammoksu lihavia. Kysyin vain miksi hän on korsetissa hienompi kuin Erika. Mutta siis siksi, että on lihava ja laulaa, että tarjoilee tusaa, koska pn rohkea. Erika taas laulaa, miten ansaitset kaiken hyvä ja rakasta itseäsi. Mitä eroa näillä on muu kuin, että vihaat Erikaa jostain ihmeen syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homma paljastui. Erikaa haukkuu lihavat naiset. 😆 Mirianan voimaantuminen on ok. Erikan ei. No mut ei siinä mitään. Nyt tuli tämä selväksi. Haukkuiko samat ainoinaan Portion boysin Tiinaa?
No minä olen pienitissinen muunsukupuolinen perusho(i)kka (oli ihan pakko) jolla on kausittaista turvotusta. En ole ikinä haukkunut Tiinaa. On mulla tosin isommat tissit kuin Sannilla.
Ja haukut Erikaa koska?
Vierailija kirjoitti:
Seli seli, kunnia tulee Ruotsille.
Niinhän sinä haluat uskotella, että tämä KAJ-huuma laantuisi. Ei laannu, sori siitä!
Vierailija kirjoitti:
Niin. Hän on lihava. Hän tietää sen itse, sinä näet sen myös. En kammoksu lihavia. Kysyin vain miksi hän on korsetissa hienompi kuin Erika. Mutta siis siksi, että on lihava ja laulaa, että tarjoilee tusaa, koska pn rohkea. Erika taas laulaa, miten ansaitset kaiken hyvä ja rakasta itseäsi. Mitä eroa näillä on muu kuin, että vihaat Erikaa jostain ihmeen syystä.
Taas vääristelet. Missä olen sanonut, että Miriana on korsetissa hienompi kuin Erika, en missään. Entä missä Miriana laulaa sanojesi mukaisesti tusan tarjoilemisesta, ei missään. Yrität myös vääntää Erikan biisin sanomaa, joka on juurikin ihan rehellisesti sitä tusan tarjoilemista mitä itsekin kammoaa, toisin kuin Mirianan biisi. Ilmeisesti siis itsekin toivoisit, että Erika olisi valinnut Mirianan itsensä hyväksymisen teeman ja Miriana Erikan rivon tusan tarjoiluteeman. Olemme siis loppujen lopuksi samaa mieltä, joten turha jatkaa väittelyä.
Serving kant? Erika laulaa: Let go anna sen tapahtuu, voit vaik itseesi rakastuu. Ansaitset kaiken hyvän tääl Eli hyväksy itsesi ja nauti. Eli heillä molemmilla on ihan sama teema, mutta Erika ei laula kantista (tussu). Ja sanoit että Miriana kantaa itsensä paremmin. Miten paremmin? Miksi? Koska on lihava? Eikä niin laitettu? Kyllä mä sanon, että Mirianin esitys on himpun verran rivompi, mutta molemmat naiset ovat upeita, eivätkä ansaitse haukkuja keltään.
Tuosta Maltan esiintyjästä tulee mieleen se 2021 feministiesiintyjä
Vierailija kirjoitti:
Näin juurikin. Erika on heikko. Eikä vahva. Jo tuo, että pelkää vanhenemista. Koettaa epätoivoisesti pitää kiinni julkisuudesta keinolla hyvänsä jopa alapää paljaana esiintymällä. Se ei ole vahvan naisen merkki. Se on Heikon, sanon sanon suoran, että sairaan henkilön merkki. Vahvuutta ei ole Erikassa millään. Hakeutunut julkisuuteen vanhan ukon rahojen avulla sen sijaan, että olisi kouluttautunut ja vaikka sitten harjoittanut omaehtoisesti laulua. En voi voi arvostaa tuollaista ihmistä vain sääliä.
Sääli on sairautta. Hän voitto tangomarkkinat ilman vanhan miehen rahoja. Hön on luonut uransa tyhjästä. Hän tekee just sitä mitä tahtoo ja omilla ehdoillaa, eikä pyytele anteeksi. Hänen alapäänsä ei ole yhtään paljaampi kuin muidenkaaan edustajien, monen on paljaampi. Ja se joka on sairas, on se joka toisia alentaa ja vieläpä päivästä toiseen. Ja vieläpä niitä, joita ei edes tunne. Anonyymilla palstalla. Pelkuri.
Vierailija kirjoitti:
Miriana hyväksyy itsensä. Erika ei. minä pidän vahvoista naisista joihin tuo hutsu Erika ei kuulu.
Tulihan se sieltä sheimaus. Tietysti. Totta kai. Erika hyväksyy itsensä ja sehän se harmittaa. Kaunis nainen. Vahva ihminen ei muuten hauku muita.
Mirian ja Erika on molemmat upeita, vahvoja ja kauniita. Se joka heitä haukkuu, on säälittävä, heikko ja ruma.
1. Alankomaat
2. Itävalta
3. Malta
Huomenna selviää, iskeekö Ranskan biisi
Yhtään ei kiinnosta Kaj tai Erika tai edes Malta. Itävalta voittaa, Alankomaat on toinen ja kolmanneksi kipuaa Tsekki. Perässä roikkuvat Israel, Ukraina ja Kreikka.
Vierailija kirjoitti:
Mirianan biisistä ei mitä ilmeisimmin ole olevinaan ymmärretty mitää muuta kuin otsikko.
Tässä sanoitusta englanniksi:
People say: "don't be so loud"
Watch the words coming out your mouth
Hands crossed, don't dare stand out
(Follow the crowd - follow the crowd)Why should we let other people decide
When we could be having the time of our lives
Let down your walls, come and dance to my vibe
I do it all the time
Yeah, I do it all the timeThey say no, do the opposite
That's it
Give up, give up, this girl don't quit
Follow me now
No eihän tuosta esityksestä jää mieleen muuta kuin Kant ja hyllyvä jumppapallo.
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
No onneksi huomenna saadaan Ranskan biisi niin on muutakin puhuttavaa kuin naisartistien ulkonäön haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään ei kiinnosta Kaj tai Erika tai edes Malta. Itävalta voittaa, Alankomaat on toinen ja kolmanneksi kipuaa Tsekki. Perässä roikkuvat Israel, Ukraina ja Kreikka.
Itävalta, Hollanti, Israel, Ukraina ja Kreikka on kaikki mun inhokkeja tänä vuonna 😅. Noista vain Tsekki on hyvä, mutta ei missään nimessä sijoitu noin korkealle mun veikkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Mulle tulee Netta ja Toy vuodelta 2018.
Vierailija kirjoitti:
Mirian ja Erika on molemmat upeita, vahvoja ja kauniita. Se joka heitä haukkuu, on säälittävä, heikko ja ruma.
Ai välittömästi on säälittävä heikko ja ruma kun omaa mielipiteet? Edelleenkin jokaisella on oikeus pitää tai olla pitämättä. Suomessa on sananvapaus. Ja mielipiteen saa sanoa ilman että joutuu pelkäämään olevansa ruma yms. Ei keneltäkään voi kieltää mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi huomenna saadaan Ranskan biisi niin on muutakin puhuttavaa kuin naisartistien ulkonäön haukkuminen.
Vihdoinkin, sitten on kaikki biisit koossa.
Kysyin kyllä, että mikä on viimeisin tilannetieto enkä esittänyt mitään mielipidettä. Entiset viisut on olleet ja menneet, mutta mikä on tämän vuoden käytäntö, se kai on vielä epäselvää.