Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
8401/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, KAJ sai finaalissa 4,3 miljoonaa ääntä! Måns sai miljoona vähemmän ja Loreenkin sai Tattoolla 'vain' 3,8 miljoona.

Ruotsi OSAA markkinoida ja saa jopa ihmiset äänestämään hullun lailla!

Suomi ja vpn, toivottavasti tutkivat ton ja Ruotsin systeemissä äänimäärällä ei juurikaan merkitystä, miten menee pisteissä, erohan oli pieni.

Onko sinusta miljoona ääntä tosiaan PIENI ero? 

Osaatko lukea? Ruotsin pistesysteemissä sitä ei huomioida.

Sinä et nyt taida itse tajuta. Ne äänet muutetaan pisteiksi.&nbsp

Väännä sinä meille rautalangasta. Miten se Kajn MILJOONA ääntä enemmän kuin Månsilla yhtäkkiä häviää johonkin, oli pistesysteemi millainen hyvänsä? 

Vierailija
8402/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

San Marino on todellakin Italian ympäröimä  lilliputti valtio. Silti itsenäinen.Liechtenstein on isompi valtio muttei ole ollut vissiin euroviisuissa. Siellä on hieman yli 40 000 väkiluku. Siis samaa luokkaa kuin Rauman kaupungissa. Olen ihmetellyt miksei Turkki tai Unkari ole enää muutamiin vuosiin ollut mukana? Unkarilla oli tosi hyvä euroviisu jokunen vuosi sitten. Mieslaulaja esitti. Muistaako kukaan?

Venäjän takia. Ne symppaa Venäjää. Erdo ja Orban. Tiedätte toki ketkä fanittaa Erdoa ja Orbaa. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8403/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Muu maailma -osastossa äänestää kaikista maista, jotka eivät osallistu viisuihin, vai onko maat nimetty erikseen?

Vierailija
8404/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin pistesysteemistä voit lukea viisukuppilasta, selvästi et nyt itse tajua.

Taasko siellä kuppilassa yritetään saada musta valkoiseksi? Jankkasivat ennen mellofinaalia että pistesysteemin takia KAJ ei voi millään voittaa. No miten kävi?  KAJ sai miljoona ääntä enemmän kuin Måns. 

Niin, mutta tämä ei näy isona erona pisteissä, siitä oli nyt kyse.

Vierailija
8405/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

San Marino on todellakin Italian ympäröimä  lilliputti valtio. Silti itsenäinen.Liechtenstein on isompi valtio muttei ole ollut vissiin euroviisuissa. Siellä on hieman yli 40 000 väkiluku. Siis samaa luokkaa kuin Rauman kaupungissa. Olen ihmetellyt miksei Turkki tai Unkari ole enää muutamiin vuosiin ollut mukana? Unkarilla oli tosi hyvä euroviisu jokunen vuosi sitten. Mieslaulaja esitti. Muistaako kukaan?

Unkarin ja Turkin diktaattorit kieltää osallistumisen. Kärjistettynä näin. Etenkin Turkkia on ikävä!

Vierailija
8406/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännä sinä meille rautalangasta. Miten se Kajn MILJOONA ääntä enemmän kuin Månsilla yhtäkkiä häviää johonkin, oli pistesysteemi millainen hyvänsä? 

Eikös KAJ saanut 90 pistettä ja Måns 81, vaikka äänien varsinainen ero on ollut miljoona ääntä? Siinä ensimmäinen vinkkisi Ruotsin äänestyssysteemin ymmärtämiseen.

Vierailija
8407/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiäkös sä itteäs täällä kiussat. Tässä ketjussa ei keskustella sun mielenterveydestä. Varmaan monilla muillakin kirjoittajilla on vaikeeta, mutta ymmärtävät, että nyt puhutaan viisuista.

Vierailija
8408/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Muu maailma -osastossa äänestää kaikista maista, jotka eivät osallistu viisuihin, vai onko maat nimetty erikseen?

Eurovision appin kautta joo kaikki katsojat ilmeisesti voi äänestää. Näin ainakin viime vuonna kerrottiin. Kai äppi sitten kertoo jos jostain maasta ei voikaan.

Vierailija
8409/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju kuvastaa kyllä avohuollon tilaa. Lääkkeet jääneet ottamatta ja lääkäriinkään ei pääse. Tälle yhdelle autistille on kyllä sanottu, että jos kokee muiden mielipiteet kiusaamisena ja kilpailijoiden rienaamisen vain omana mielipiteenä, voisi olla mielenterveydelle hyväksi ottaa vaikka pari viikkoa breikkiä palstasta ja tutustua vaikka keväiseen ulkoilmaan. 

Tein susta ilmoituksen syy kiusaaminen autistiksi solvaaminen toisen ihmisen diagnosointi tietämättä p*skaakaan toisen ihmisen elämästä.

Olet rasittava.

Vierailija
8410/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ei sun elämä kiinnosta. Meitä kiinnostaa viisut, onko vaikeeta ymmärtää?

Vierailija
8411/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju kuvastaa kyllä avohuollon tilaa. Lääkkeet jääneet ottamatta ja lääkäriinkään ei pääse. Tälle yhdelle autistille on kyllä sanottu, että jos kokee muiden mielipiteet kiusaamisena ja kilpailijoiden rienaamisen vain omana mielipiteenä, voisi olla mielenterveydelle hyväksi ottaa vaikka pari viikkoa breikkiä palstasta ja tutustua vaikka keväiseen ulkoilmaan. 

Edelleenkään ei kuulu tapoihin muuttaa persoonaa lääkkeillä.

Toiseksi mun pitää siis pitää taukoa täältä mielipiteiden takia? Kaikki muut täällä saa sanoa mielipiteet mutta minä en?

Perustele miksen saa sanoa mielipiteitä ja puhua euroviisuista?

Koska et pysy edes aiheessa ja olet aggressiivinen ja haukut. Kannattaa hakea apua, jos itsarikin on mielessä. 

Vierailija
8412/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvettiäkös sä itteäs täällä kiussat. Tässä ketjussa ei keskustella sun mielenterveydestä. Varmaan monilla muillakin kirjoittajilla on vaikeeta, mutta ymmärtävät, että nyt puhutaan viisuista.

No niinhän mä olen monta päivää PERKELE yrittänyt tehdä puhua euroviisuista mutta kun mikään ei riitä eikä kelpaa!

Minkälaista reagointia oikein odotat, kun sinulle itsellesi ei mikään näytä kelpaavan. Koko ajan sama virsi päällä: minä minä ja minun kirjoitukset.

Vierailija
8413/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtava, riemukas ja iloinen viisu-keskustelu

-heterom55

Vierailija
8414/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein susta ilmoituksen syy kiusaaminen autistiksi solvaaminen toisen ihmisen diagnosointi tietämättä p*skaakaan toisen ihmisen elämästä.

Olet rasittava.

Olen puhunut monta päivää euroviisuista olen rasittava.

Sori mutta itse olet.

Vierailija
8415/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei kuulu tapoihin muuttaa persoonaa lääkkeillä.

Toiseksi mun pitää siis pitää taukoa täältä mielipiteiden takia? Kaikki muut täällä saa sanoa mielipiteet mutta minä en?

Perustele miksen saa sanoa mielipiteitä ja puhua euroviisuista?

Koska et pysy edes aiheessa ja olet aggressiivinen ja haukut. Kannattaa hakea apua, jos itsarikin on mielessä. 

En tiedä osaatko lukea mutta ihan tässä olen useamman päivän euroviisuista puhunut.

Vierailija
8416/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten pysyä aiheessa eikä vaihtaa yhtäkkiä.

Vierailija
8417/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkarilla oli hyvä kappale 11 v.sitten. Running. Taisi sijoittua ihan hyvin kuten meidänkin viisu. Se Soft engine. Lapista ja pohjanmaalta tulee näitä parhaiten menestyneitä. En tarkoita pelkästään viisuja. Myös Voicessa monet hyvin menestyneet tulee noilta kulmilta.

Vierailija
8418/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet rasittava.

Olen puhunut monta päivää euroviisuista olen rasittava.

Sori mutta itse olet.

Loukkaannut, jos saat alapeukkua tai joku on erimieltä. Se ei ole keskustelua, se on yksinpuhelua, erimieltä saa olla. Se, että haukut rumasti kilpailjoita on ikävää. Voi puhua myös asiallisesti. Jos ahdistaa, voi pitää taukoa ja tulla takaisin, kun on rauhouttunut. Ja jos on itsetuhoisia ajatuksia nettikirjoittelun takia, pitää hakea apua, koska se ei ole normaalia. 

Vierailija
8419/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin pistesysteemistä voit lukea viisukuppilasta, selvästi et nyt itse tajua.

Taasko siellä kuppilassa yritetään saada musta valkoiseksi? Jankkasivat ennen mellofinaalia että pistesysteemin takia KAJ ei voi millään voittaa. No miten kävi?  KAJ sai miljoona ääntä enemmän kuin Måns. 

Mutta äänissä oli miljoona eroa, joten turha väittää että KAJ ei olisi saanut rutkasti enemmän kannatusta kuin toiseksi tullut Måns.

Vierailija
8420/26028 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta äänissä oli miljoona eroa, joten turha väittää että KAJ ei olisi saanut rutkasti enemmän kannatusta kuin toiseksi tullut Måns.

Harmi kun niitä ääniä ei voi viedä mukana Baseliin, vaan kaikki alkaa alusta.

Ketju on lukittu.