Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
San Marino on todellakin Italian ympäröimä lilliputti valtio. Silti itsenäinen.Liechtenstein on isompi valtio muttei ole ollut vissiin euroviisuissa. Siellä on hieman yli 40 000 väkiluku. Siis samaa luokkaa kuin Rauman kaupungissa. Olen ihmetellyt miksei Turkki tai Unkari ole enää muutamiin vuosiin ollut mukana? Unkarilla oli tosi hyvä euroviisu jokunen vuosi sitten. Mieslaulaja esitti. Muistaako kukaan?
Venäjän takia. Ne symppaa Venäjää. Erdo ja Orban. Tiedätte toki ketkä fanittaa Erdoa ja Orbaa. 😅
Saako Muu maailma -osastossa äänestää kaikista maista, jotka eivät osallistu viisuihin, vai onko maat nimetty erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin pistesysteemistä voit lukea viisukuppilasta, selvästi et nyt itse tajua.
Taasko siellä kuppilassa yritetään saada musta valkoiseksi? Jankkasivat ennen mellofinaalia että pistesysteemin takia KAJ ei voi millään voittaa. No miten kävi? KAJ sai miljoona ääntä enemmän kuin Måns.
Niin, mutta tämä ei näy isona erona pisteissä, siitä oli nyt kyse.
Vierailija kirjoitti:
San Marino on todellakin Italian ympäröimä lilliputti valtio. Silti itsenäinen.Liechtenstein on isompi valtio muttei ole ollut vissiin euroviisuissa. Siellä on hieman yli 40 000 väkiluku. Siis samaa luokkaa kuin Rauman kaupungissa. Olen ihmetellyt miksei Turkki tai Unkari ole enää muutamiin vuosiin ollut mukana? Unkarilla oli tosi hyvä euroviisu jokunen vuosi sitten. Mieslaulaja esitti. Muistaako kukaan?
Unkarin ja Turkin diktaattorit kieltää osallistumisen. Kärjistettynä näin. Etenkin Turkkia on ikävä!
Väännä sinä meille rautalangasta. Miten se Kajn MILJOONA ääntä enemmän kuin Månsilla yhtäkkiä häviää johonkin, oli pistesysteemi millainen hyvänsä?
Eikös KAJ saanut 90 pistettä ja Måns 81, vaikka äänien varsinainen ero on ollut miljoona ääntä? Siinä ensimmäinen vinkkisi Ruotsin äänestyssysteemin ymmärtämiseen.
Helvettiäkös sä itteäs täällä kiussat. Tässä ketjussa ei keskustella sun mielenterveydestä. Varmaan monilla muillakin kirjoittajilla on vaikeeta, mutta ymmärtävät, että nyt puhutaan viisuista.
Vierailija kirjoitti:
Saako Muu maailma -osastossa äänestää kaikista maista, jotka eivät osallistu viisuihin, vai onko maat nimetty erikseen?
Eurovision appin kautta joo kaikki katsojat ilmeisesti voi äänestää. Näin ainakin viime vuonna kerrottiin. Kai äppi sitten kertoo jos jostain maasta ei voikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju kuvastaa kyllä avohuollon tilaa. Lääkkeet jääneet ottamatta ja lääkäriinkään ei pääse. Tälle yhdelle autistille on kyllä sanottu, että jos kokee muiden mielipiteet kiusaamisena ja kilpailijoiden rienaamisen vain omana mielipiteenä, voisi olla mielenterveydelle hyväksi ottaa vaikka pari viikkoa breikkiä palstasta ja tutustua vaikka keväiseen ulkoilmaan.
Tein susta ilmoituksen syy kiusaaminen autistiksi solvaaminen toisen ihmisen diagnosointi tietämättä p*skaakaan toisen ihmisen elämästä.
Olet rasittava.
Meitä ei sun elämä kiinnosta. Meitä kiinnostaa viisut, onko vaikeeta ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju kuvastaa kyllä avohuollon tilaa. Lääkkeet jääneet ottamatta ja lääkäriinkään ei pääse. Tälle yhdelle autistille on kyllä sanottu, että jos kokee muiden mielipiteet kiusaamisena ja kilpailijoiden rienaamisen vain omana mielipiteenä, voisi olla mielenterveydelle hyväksi ottaa vaikka pari viikkoa breikkiä palstasta ja tutustua vaikka keväiseen ulkoilmaan.
Edelleenkään ei kuulu tapoihin muuttaa persoonaa lääkkeillä.
Toiseksi mun pitää siis pitää taukoa täältä mielipiteiden takia? Kaikki muut täällä saa sanoa mielipiteet mutta minä en?
Perustele miksen saa sanoa mielipiteitä ja puhua euroviisuista?
Koska et pysy edes aiheessa ja olet aggressiivinen ja haukut. Kannattaa hakea apua, jos itsarikin on mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvettiäkös sä itteäs täällä kiussat. Tässä ketjussa ei keskustella sun mielenterveydestä. Varmaan monilla muillakin kirjoittajilla on vaikeeta, mutta ymmärtävät, että nyt puhutaan viisuista.
No niinhän mä olen monta päivää PERKELE yrittänyt tehdä puhua euroviisuista mutta kun mikään ei riitä eikä kelpaa!
Minkälaista reagointia oikein odotat, kun sinulle itsellesi ei mikään näytä kelpaavan. Koko ajan sama virsi päällä: minä minä ja minun kirjoitukset.
mahtava, riemukas ja iloinen viisu-keskustelu
-heterom55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein susta ilmoituksen syy kiusaaminen autistiksi solvaaminen toisen ihmisen diagnosointi tietämättä p*skaakaan toisen ihmisen elämästä.
Olet rasittava.
Olen puhunut monta päivää euroviisuista olen rasittava.
Sori mutta itse olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään ei kuulu tapoihin muuttaa persoonaa lääkkeillä.
Toiseksi mun pitää siis pitää taukoa täältä mielipiteiden takia? Kaikki muut täällä saa sanoa mielipiteet mutta minä en?
Perustele miksen saa sanoa mielipiteitä ja puhua euroviisuista?
Koska et pysy edes aiheessa ja olet aggressiivinen ja haukut. Kannattaa hakea apua, jos itsarikin on mielessä.
En tiedä osaatko lukea mutta ihan tässä olen useamman päivän euroviisuista puhunut.
Kannattaa sitten pysyä aiheessa eikä vaihtaa yhtäkkiä.
Unkarilla oli hyvä kappale 11 v.sitten. Running. Taisi sijoittua ihan hyvin kuten meidänkin viisu. Se Soft engine. Lapista ja pohjanmaalta tulee näitä parhaiten menestyneitä. En tarkoita pelkästään viisuja. Myös Voicessa monet hyvin menestyneet tulee noilta kulmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet rasittava.
Olen puhunut monta päivää euroviisuista olen rasittava.
Sori mutta itse olet.
Loukkaannut, jos saat alapeukkua tai joku on erimieltä. Se ei ole keskustelua, se on yksinpuhelua, erimieltä saa olla. Se, että haukut rumasti kilpailjoita on ikävää. Voi puhua myös asiallisesti. Jos ahdistaa, voi pitää taukoa ja tulla takaisin, kun on rauhouttunut. Ja jos on itsetuhoisia ajatuksia nettikirjoittelun takia, pitää hakea apua, koska se ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin pistesysteemistä voit lukea viisukuppilasta, selvästi et nyt itse tajua.
Taasko siellä kuppilassa yritetään saada musta valkoiseksi? Jankkasivat ennen mellofinaalia että pistesysteemin takia KAJ ei voi millään voittaa. No miten kävi? KAJ sai miljoona ääntä enemmän kuin Måns.
Mutta äänissä oli miljoona eroa, joten turha väittää että KAJ ei olisi saanut rutkasti enemmän kannatusta kuin toiseksi tullut Måns.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta äänissä oli miljoona eroa, joten turha väittää että KAJ ei olisi saanut rutkasti enemmän kannatusta kuin toiseksi tullut Måns.
Harmi kun niitä ääniä ei voi viedä mukana Baseliin, vaan kaikki alkaa alusta.
Väännä sinä meille rautalangasta. Miten se Kajn MILJOONA ääntä enemmän kuin Månsilla yhtäkkiä häviää johonkin, oli pistesysteemi millainen hyvänsä?