Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, KAJ sai finaalissa 4,3 miljoonaa ääntä! Måns sai miljoona vähemmän ja Loreenkin sai Tattoolla 'vain' 3,8 miljoona.
Ruotsi OSAA markkinoida ja saa jopa ihmiset äänestämään hullun lailla!
Suomi ja vpn, toivottavasti tutkivat ton ja Ruotsin systeemissä äänimäärällä ei juurikaan merkitystä, miten menee pisteissä, erohan oli pieni.
Onko sinusta miljoona ääntä tosiaan PIENI ero?
Enemmän kiinnostaa, millä tempuilla ihmiset saatiin äänestämään noin raivoisasti.
Olisi kiva kuulla rehellistä ja hyvin argumentoitua pohdintaa aiheesta, miksi kirjoittelen törkyä netissä. Haluanko pahoittaa kiusatun mielen? Ketjun lukijoiden mielen? Muu syy? Ja jos muu, niin eikö se yhtään haittaa, että jollekin tulee paha mieli? Tuleeko siitä itselle hyvä mieli? Ja minkä luulen olevan syy siihen, jos tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, KAJ sai finaalissa 4,3 miljoonaa ääntä! Måns sai miljoona vähemmän ja Loreenkin sai Tattoolla 'vain' 3,8 miljoona.
Suomi ja vpn, toivottavasti tutkivat ton ja Ruotsin systeemissä äänimäärällä ei juurikaan merkitystä, miten menee pisteissä, erohan oli pieni.
Osaatko lukea? Ruotsin pistesysteemissä sitä ei huomioida.
Sinä et nyt taida itse tajuta. Ne äänet muutetaan pisteiksi. Totta kai äänet huomioidaan, miten muuten voitaisiin antaa pisteet?!
"Ruotsin Melodifestivalenin voittaneen KAJ-yhtyeen saamien äänien määrä on julkistettu. Yhtye sai SVT:n mukaan kilpailun finaalissa noin 4,3 miljoonaa ääntä.
Jo aiemmin on kerrottu, että KAJ'n Bara bada bastu on eniten yleisöääniä saanut esitys Melodifestivalenin historiassa.
Toiseksi sijoittunut Måns Zelmerlöw jäi noin miljoonan äänen päähän ja sai vajaat 3,3 miljoonaa ääntä.
Melodifestivalenin aiempaa yleisöääniennätystä piti Loreen, jonka kappale Tattoo sai vajaat 3,8 miljoonaa ääntä vuonna 2023."
-Yle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miwlestäsi he keksivät omasta päästään pisteet esityksille eivätkä huomio yleisön antamia ääniä? Mitä oikein tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miljoonan äänten eroa. Ok, en osaa lukea.
Suomella kaikkien sikojen viisukevät. Ottakaa nyt hyvät ihmiset ilo irti ja nauttikaa. Elämä on mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kiinnostaa, millä tempuilla ihmiset saatiin äänestämään noin raivoisasti.
Milläkö tempulla? No KAJ oli vain niin hyvä.
Moni heikkojen katsojalukujen keskellä kamppaileva viisumaa ottaisi mieleen vastaan oppia ja vinkkejä Ruotsista.
Vierailija kirjoitti:
Suomella kaikkien sikojen viisukevät. Ottakaa nyt hyvät ihmiset ilo irti ja nauttikaa. Elämä on mukavampaa.
Todellakin 🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain asiallista viisukeskustelua? Täällä on liian paljon sekopäitä. Reddit on tuttu jo, haluan suomenkielistä keskustelua.
Tää palsta on nykyään sontatunkioden äiti. Yksi aktiivinen hullu pystyy pilaamaan koko palstan.Ei h*lvetti! Minä olen puhunut täällä monta päivää euroviisuista ja se siis mielestäsi pilaa palstan? Mitä ihmettä nyt taas?
Minä en ole hullu joten nyt sinä lopetat tuon nimittelyn! Ja vähän äkkiä! Et ole millään tavalla oikeutettu väittämään että pilaan palstan vaikka olen puhunut euroviisuista ties kuinka pitkään!
Vai pilaanko kenties palstan mielipiteilläni jotka ei miellytä sinua? Täällä saa kuule jokainen sanoa mielipiteensä eikä se ole pilaamista!
jok ikinen viesti jossa lausutaan minä, on sun kirjoitamaasi.
Minä en ole tehnyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jäänyt aivot narikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin 🥳🥳🥳
Sori, suosikit on ihan jostain muualta kuin Suomesta tai Ruotsista.
Vierailija kirjoitti:
Ihana typo🐷
Vierailija kirjoitti:
No sikojen todellakin, ainakin tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et nyt taida itse tajuta. Ne äänet muutetaan pisteiksi. Totta kai äänet huomioidaan, miten muuten voitai
Ruotsin pistesysteemistä voit lukea viisukuppilasta, selvästi et nyt itse tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin 🥳🥳🥳
Sori, suosikit on ihan jostain muualta kuin Suomesta tai Ruotsista.
Niin sinun suosikit ehkä on. Mutta oddseissa KAJ on ykkösenä ja Erikakin melko ylhäällä :) Lisänä vielä huikea Itävalta, niin tämähän on hyvä viisukevät!
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin pistesysteemistä voit lukea viisukuppilasta, selvästi et nyt itse tajua.
Taasko siellä kuppilassa yritetään saada musta valkoiseksi? Jankkasivat ennen mellofinaalia että pistesysteemin takia KAJ ei voi millään voittaa. No miten kävi? KAJ sai miljoona ääntä enemmän kuin Måns.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua mua tänne...
Asia selvä pitää sitten varmaan tappaa itteni ja antakaa tälle viestille nyt niin älyttömästi tykkäyksiä jos se on teistä niin hauskaa että joku riistää henkensä.
MIELI Kriisipuhelin antaa kertaluonteista keskusteluapua 24 tuntia vuorokaudessa numerossa 09 2525 0111. Voit soittaa nimettömästi ja luottamuksellisesti.
San Marino on todellakin Italian ympäröimä lilliputti valtio. Silti itsenäinen.Liechtenstein on isompi valtio muttei ole ollut vissiin euroviisuissa. Siellä on hieman yli 40 000 väkiluku. Siis samaa luokkaa kuin Rauman kaupungissa. Olen ihmetellyt miksei Turkki tai Unkari ole enää muutamiin vuosiin ollut mukana? Unkarilla oli tosi hyvä euroviisu jokunen vuosi sitten. Mieslaulaja esitti. Muistaako kukaan?
Ei ole minullekaan. Kerran olen Ruotsia äänestänytkin ja tänö vuonna taas! Hyvä KAJ!