Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Sinä jonka sappi kiehuu, jos on jollain tietyt vaatteet tai jollain on eri mielipide. Se ei ole normaalia! Miksi otat itseesi? Miten se liittyy sinuun? Huomaan, ettet ymmärrä myöskään huumoria, etkä osaa lukea rivien välistä. Sitä voi opetella tai jutella terapeutin kanssa, miten asioita voi käsitellä. Lisäksi jos sappi kiehuu, voi pysähtyä ja hengittää, ei heti naputella nettiin ikävyyksiä. Ymmärrän, että sua on voitu kiusata elämässä, esim. koulussa. Se on erilaisten kohtalo ikävä kyllä. Mutta täällä ei ole pakko olla, jos ei pysty keskustella asiallisesti. Toivon, että haet apua ja saat sitä. Ahdistus on ikävä asia. Peace out.
Olen ulkomailla töissä ja kyllä sydäntä kylmäsi, kun kehuivat miten hyvä biisi Ruotsilla on. En pystynyt sanomaan mitään, etten vaikuttaisi mustasukkaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että tuomaripelleily 2023 Loorenin ja Tattoon kanssa katkaisi kamelin selän, koska se oli niin läpinäkyvää. Järjestään lähes kaikki juryt antoivat Loorenille 12 pistettä mikäli oli järjetöntä, koska kisassa oli paljon parempia laulajia ja biisejä, esimerkiksi Ranska ja Norja eivät saaneet juryiltä juuri mitään, vaikka olivat mielestäni parempia kuin Ruotsi.
Sen epäreiluuden huomasi myös yleisö, joka alkoi poistumaan paikalta kesken Loorenin esityksen ja oikeasti buuasi jurypisteille.
Ruotsilta nyt ainoa oikea veto pistää kisaan jotain erilaista, jotta pääsevät "swedenvision" maineestaan.
Ärsyttää että juuri meidän Käärijä joutui tuon Ruotsin jurysuhmuroinnin uhriksi. Tuskin Suomelle tulee pitkään aikaan toista mahdollisuutta viisuvoittoon :(
Vierailija kirjoitti:
Olen ulkomailla töissä ja kyllä sydäntä kylmäsi, kun kehuivat miten hyvä biisi Ruotsilla on. En pystynyt sanomaan mitään, etten vaikuttaisi mustasukkaiselta.
No niin varmaan, heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain asiallista viisukeskustelua? Täällä on liian paljon sekopäitä. Reddit on tuttu jo, haluan suomenkielistä keskustelua.
Enpä tiedä, viisukuppilassakin menee osalla toi Kaj fanitus hiukan yli ja alkaa tämä vastakkain asettelu sitten.
Vanhempi väki tykkää Kajsta. Käärijän innokkain fanikunta viisuaikoina oli nuoret tytöt, mutta vähän vaikea kuvitella että teinit lähtisivät samalla tavalla Kajn perään.
Tässä voi olla kyllä jotain perää. Minä olen vähän päälle parikymppinen ja en vaan oikein saa kiinni KAJ-huumasta, minusta kappale ei ole kovin erityinen, koko esitys on oikeastaan vähän vaivaannuttava ja tuo mieleen sen viime vuoden nolon Suomi-väliaikanumeron viisuista. Keski-ikäiset vanhempani taas tuntuvat tykkäävät kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Pahasti pelkään,o että nyt raadit ottaneet opikseen ja eivät Ruotsia voittoon äänestä.
Eivät tietenkään äänestä, -23 juuri voittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Erikalla häpy, siitä on ottanut Seiskan toimittaja kuvankin todisteeksi. ( Ha ha, sä varmaan tuosta olet saanut alapeukkuja, kun kehtaat moista epäillä? ) Muutoin olen samaa mieltä. Alkaa ihan oikeasti tuntua, että se nainen on sairas ja ennen kaikkea epätoivoinen, etenkin nyt, kun KAJ huuma on kuumimmillaan. Hienoa Vöyrin poijjaat. Vörå killarna!!
Sinun vörå killarisi esiintyvät eri maan lipun alla.
Luuletko että Italialaiset eivät tykkää San Marinon biisistä kun italialainen esiintyy San Marinon lipun alla?
Viisuissa on tänä vuonna paljon italialaisia, kun Albanian edustajillakin on Italian kansalaisuus. Eikä Tommy Cashia voi unohtaa, vaikka ei olekaan italialainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että tuomaripelleily 2023 Loorenin ja Tattoon kanssa katkaisi kamelin selän, koska se oli niin läpinäkyvää. Järjestään lähes kaikki juryt antoivat Loorenille 12 pistettä mikäli oli järjetöntä, koska kisassa oli paljon parempia laulajia ja biisejä, esimerkiksi Ranska ja Norja eivät saaneet juryiltä juuri mitään, vaikka olivat mielestäni parempia kuin Ruotsi.
Sen epäreiluuden huomasi myös yleisö, joka alkoi poistumaan paikalta kesken Loorenin esityksen ja oikeasti buuasi jurypisteille.
Ruotsilta nyt ainoa oikea veto pistää kisaan jotain erilaista, jotta pääsevät "swedenvision" maineestaan.
Vuoden 2023 kilpailu jätti kyllä happaman maun suuhun. Jotenkin se oli niin kertakaikkisen epäreilu tilanne ja niin selvästi Ruotsille pedattu voitto etten yhtään ihmettele ihmisten reaktioita. Ei kukaan tykkä
Ei ole Abban 50-vuotis juhlavuosi. Mietipä mikä on euroviisujen tunnetuin bändi historiassa ja mistä maasta se tuli sekä milloin tuo juhlavuosi oli ja missä maassa viisut sinä vuonna järjestettiin.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa johtopäätös on se, että Ruotsi keikkuu Euroviisujen kärjessä vuodesta toiseen oli sillä edustajana mitä ja kuka tahansa.
Näinhän se on. Oikeasti jos Suomi olisi valinnut KAJn, esitystä kohdeltaisiin todennäköisesti vähän samoin kuin Windows95Mania ja meillä ei olisi varmasti vedonlyönnissäkään mitään mahdollisuuksia voittoon. Viisut eivät ole reilu kisa vaan bisnestä. En yhtään ihmettelisi, jos Ruotsi voisi voittaakin huumoripitoisella "suomalaisella" esityksellä, kun Suomi ja moni muu maa (esim. Kroatia) taas ei.
Abba ei ollut Malmössä esillä juurikaan, että se siitä juhlavuodesta.
Turhaa kähinää. Kaj ja Erika ovat molemmat hyviä ja top kympissä. Sinne mahtuu moni muukin ja uskon, ettei voittaja tänä vuonna ole Ruotsi eikä Suomi. Kukin fanittakoon ketä tykkää, loanheitto on lähinnä rumaa. Hyvin voi jammata kaikkien mukana ilolla.
Ja jos joku hävettää, voi pohtia, mikä hävettää, koska sisimmästä ja kasvatuksestahan se häpeän tunne tulee. Onko lapsena käsketty häpeämään? Mitä? Miksi? Mua käskettiin häpeämään sitä, että olen äänekäs. Pitkään häpesinkin, kunnes tajusin Italiassa (missä kaikki oli äänekkäitä), ettei se äänekkyys itsessään ole mikään häpeän aihe. Mulle oli vaan niin opetettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa johtopäätös on se, että Ruotsi keikkuu Euroviisujen kärjessä vuodesta toiseen oli sillä edustajana mitä ja kuka tahansa.
Näinhän se on. Oikeasti jos Suomi olisi valinnut KAJn, esitystä kohdeltaisiin todennäköisesti vähän samoin kuin Windows95Mania ja meillä ei olisi varmasti vedonlyönnissäkään mitään mahdollisuuksia voittoon. Viisut eivät ole reilu kisa vaan bisnestä. En yhtään ihmettelisi, jos Ruotsi voisi voittaakin huumoripitoisella "suomalaisella" esityksellä, kun Suomi ja moni muu maa (esim. Kroatia) taas ei.
No siitähän meteli nousisi, jos Ruotsi tällä tekeleellä voittaisi ja Käärijä ei niin sehän olisi Ruotsin suosimista jälleen kerran. Aika moni voisi hermostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin varmaan, heh.
Mitä? Niin ei tietenkään kukaan suomalainen voi olla ulkomailla töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin varmaan, heh.
Toki voi. Sinä vaan et ole.
Vierailija kirjoitti:
Abba ei ollut Malmössä esillä juurikaan, että se siitä juhlavuodesta.
Ei sen edes tarvinnut olla. Ruotsi on yhtä kuin euroviisut abban vuoksi.
Kääärijästä ja ruotsin suosimisesta puheenollen, minusta Suomen seuraava viisuvoitto pitäisi tapahtua suomenkielisellä kappaleella! Englanniksi on voitettu jo kerran. Se olisi historiallista siinäkin mielessä, että viisuja ei ole KOSKAAN voittanut millään uralilaiseen kielikuntaan kuuluvalla kielellä laulettu kappale. Minusta on jotenkin uskomatonta että näin on.
Vierailija kirjoitti:
Väännä sinä meille rautalangasta. Miten se Kajn MILJOONA ääntä enemmän kuin Månsilla yhtäkkiä häviää johonkin, oli pistesysteemi millainen hyvänsä?
Eikös KAJ saanut 90 pistettä ja Måns 81, vaikka äänien varsinainen ero on ollut miljoona ääntä? Siinä ensimmäinen vinkkisi Ruotsin äänestyssysteemin ymmärtämiseen.
Mutta miten tämä pisteytys sitten mitätöi mielestäsi nuo miljoona ääntä jotka KAJ sai enemmän kuin Måns?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin varmaan, heh.
ok, viimeiset 10 vuotta kumminkin ollut. Mikä siinä on niin käsittämätöntä, että pitää valeeksi luulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin varmaan, heh.
ok, viimeiset 10 vuotta kumminkin ollut. Mikä siinä on niin käsittämätöntä, että pitää valeeksi luulla?
Kyllä kyllä.
Luuletko että Italialaiset eivät tykkää San Marinon biisistä kun italialainen esiintyy San Marinon lipun alla?