Euroviisut 2025/ virallinen
Erika Viikman Suomen edustaja
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
KAJn pitäisi ehdottomasti viedä saunarekka Baseliin. Näinköhän kuitenkaan onnistuu, kun SVT kielsi jo ihan vaan pelkkien fanipaitojenkin myynnin.
Paidat kiellettiin siksi, koska ei saa mainostaa ja hakea tuottoa melloista kun vasta 30-päivää mellojen loppumisen jälkeen. Saunarekalla ei tulla tekemään tuottoa nyt tai myöhemmin eli ei sitä kielletä. Muistaakseni saunarekan yrittäjä oli joku pieksämäkeläinen mies, että varmaan hänestä riippuu minne rekkansa ajaa. Itse kyllä ehkä näen mielummin KAJin pojat vaan vaatteet päällä promotilaisuukissa :)
Viisutubettajat ovat alkaneet julkaista omia listojaan ensimmäisen semin tuloksesta ja jatkoonmenijöistä. Yllättävän monessa listassa Ruotsi on vasta sijalla 3-4 ja lähes kaikissa Albania ja Puola on aina kärkijoukossa.
Jotenkin hykerryttävän herkullista, että suomalainen KAJ voitti Ruotsin mellot.
(Jos se olisi osallistunut Suomen UMK:n, niin olisiko päässyt edes ehdokkaaksi koska pojat ei kuulu UMKn sisäpiiriin youyou tai ole kotoisin stadista.) No Ruotsi onkin ollu aina vähän parempi!!
Kuvittelisi, että Ruotsi pärjäisi yleisöäänestyksessä paremmin kuin joku Albania. Tai onko Puolakaan nyt niin valtavan suosittu kuin he itse toivovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällaitsa ihmettä ennen nähtykään, viittaan tuohon spotifyhyn.
No Käärijä oli myös viraalin ykkönen.
Ei tainnut olla.
Olihan. Miksi jauhat paskaa?
Heti valintansa jälkeen ja kuukausia ennen itse kisoja? Tuskinpa oli.
Ainakin silloin maaliskuussa oli jo kolmenkin listan ykkösenä
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8a269010-5c55-4293-ab81-b7156c…
Vierailija kirjoitti:
(Jos se olisi osallistunut Suomen UMK:n, niin olisiko päässyt edes ehdokkaaksi koska pojat ei kuulu UMKn sisäpiiriin youyou tai ole kotoisin stadista.) No Ruotsi onkin ollu aina vähän parempi!!
Jos olisi ollut umk:ssa niin persut olisivat lähteneet barrikadeille.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelisi, että Ruotsi pärjäisi yleisöäänestyksessä paremmin kuin joku Albania. Tai onko Puolakaan nyt niin valtavan suosittu kuin he itse toivovat?
Oddseissa Albania on 20:s ja Puola 25:s.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava kysymys. Ruotsissahan heidät on peräti pyydetty mukaan, eli joku tuntuu jo etukäteen ymmärtäneen heidän potentiaalinsa. Tai ehkä on vaan halunnut jotain erilaista, joka onkin yllättäen muodostunut ilmiöksi ja päihittänyt suosiossa jopa täysin varmana voittajana pidetyn Månsin.
Vierailija kirjoitti:
KAJn pitäisi ehdottomasti viedä saunarekka Baseliin. Näinköhän kuitenkaan onnistuu, kun SVT kielsi jo ihan vaan pelkkien fanipaitojenkin myynnin.
Joku niiden kaveri voi viedä saunan. Ja joku muu myydä paitoja.
Vierailija kirjoitti:
Kävi juuri niinkuin pelkäsin. Kaj jätti Erikan täysin varjoonsa:(
Tässä nyt on vielä aikaa viisuihin. Kukin vuorollaan saa julkisuutta kun valitaan edustajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä me tiedetään, onko ne joskus jo yrittäneet umk:hon.
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa oma ketju näille harhoillenne kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oddsit on vedonlyöntiä, fanisovelluksessa Albania pärjää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin pärjää.
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin pärjää.
Kuinka niin?
Fanien takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden äänestyksessä Kaj sai Erikaan verrattuna 80% äänistä, joita annettiin n. 10000, että se niistä harhoista.
Joo, mutta ruotsin euroviisuihmeelle on ihan omakin ketjunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden äänestyksessä Kaj sai Erikaan verrattuna 80% äänistä, joita annettiin n. 10000, että se niistä harhoista.
Turhaa vastakkainasettelua ja eihän me Suomesta voida edes Erikaa äänestää.
Ellei muuta, niin ruotsalaiset on oppineet ainakin muutaman sanan lisää suomea: yksi, kaksi, kolme SAUNA!
ABBAn Björn Ulvaeus on tehnyt instagramiin hauskan kannustuksen KAJlle, saunoo kauniissa maisemissa rantasaunassa ja aloittaa juuri em. sanoilla.
Heti valintansa jälkeen ja kuukausia ennen itse kisoja? Tuskinpa oli.