Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
7641/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisautta Suomelle EDES sen verran, että laittavat lauteiden valmistajan nimen näkyviin  ja mainosta suomalaiselle firmalle. Vaan ei kai täällä älytä.

Vierailija
7642/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä noita Erika faneja. Palvovat eukkoa kuin pyhää neitsyttä, kaikkien pitäisi tykätä. Minä en ole koskaan tykänyt siitä mitä Erika esittää, enkä hänen tavasta laulaa. En minä aio muuttaa mielipidettä vain Erika fanien painostuksesta. Kannustan KAJ ovat monipuolisia artisteja ja totta kai kannustan heitä. Mukavaa, että voin jännittää nyt suomalaistenkin menestystä ei minulle ole väliä mitä maata edustavat. Jos Erikalla olisi kunnollinen kappale saattaisin kannustaa hänenkin puolesta. Nyt ei ole näin. 

"En saa haukkua ruokottomasti ja syytää törkeyksiä" = "Kaikkien pitää tykätä". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7643/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten onko selvillä missä semifinaalissa ERIKA, meidän esiintyjä, ja Kaj ruotsin esiintyvä biisinsä laulavat.

Onko varmaa, että suomesta voi semissä Kajta äänestää?

On veikattu Kajn yltävän 5. tai 6. sijalle.

Eikä vaan.

Vierailija
7644/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättehän, että muuallakin on naapurimaan äänestäminen aina ollut kriteerinä laittaa näitä itäisiä maita eri semifinaaliin.

Suomi on nyt tolkuton naapurimaan äänestäjä. Tuleeko Viro, Norja ja Tanska mukaan. Siinä onkin puimista asiantuntijoille.

Vierailija
7645/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisautta Suomelle EDES sen verran, että laittavat lauteiden valmistajan nimen näkyviin  ja mainosta suomalaiselle firmalle. Vaan ei kai täällä älytä.

Annetaan se ruotsalaiselle valmistajalle, samoin kuin suomalainen sauna. Ne on niin paljon parempii...

Vierailija
7646/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä? Ei se ole Suomen biisi.

Vierailija
7647/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä noita Erika faneja. Palvovat eukkoa kuin pyhää neitsyttä, kaikkien pitäisi tykätä. Minä en ole koskaan tykänyt siitä mitä Erika esittää, enkä hänen tavasta laulaa. En minä aio muuttaa mielipidettä vain Erika fanien painostuksesta. Kannustan KAJ ovat monipuolisia artisteja ja totta kai kannustan heitä. Mukavaa, että voin jännittää nyt suomalaistenkin menestystä ei minulle ole väliä mitä maata edustavat. Jos Erikalla olisi kunnollinen kappale saattaisin kannustaa hänenkin puolesta. Nyt ei ole näin. 

"En saa haukkua ruokottomasti ja syytää törkeyksiä" = "Kaikkien pitää tykätä". 

En minä tykkää Kajsta, vaan minun tehtäväni on kannustaa meidän omaa esiintyjää ERIKAA. Hänet on riidoilla valittu ja nyt käntyy taas kelkka.

ERIKAn täytyy päästä finaaliin.

Vierailija
7648/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten onko selvillä missä semifinaalissa ERIKA, meidän esiintyjä, ja Kaj ruotsin esiintyvä biisinsä laulavat.

Eikä vaan.

Ei voi Suomesta Kajta äänestää semissä, kun se on ykkösessä.

Vierailija
7649/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättehän, että muuallakin on naapurimaan äänestäminen aina ollut kriteerinä laittaa näitä itäisiä maita eri semifinaaliin.

Suomi on nyt tolkuton naapurimaan äänestäjä. Tuleeko Viro, Norja ja Tanska mukaan. Siinä onkin puimista asiantuntijoille.

Harmillista kun ei voi antaa täysiä pisteitä kuin yhdelle.  :-)))

Vierailija
7650/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunooko ruotsalaiset puku päällä, kravatti kaulassa ja harmonikkaa soitellen ;) 

Vierailija
7651/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hykerryttävän herkullista, että suomalainen KAJ voitti Ruotsin mellot. 

(Jos se olisi osallistunut Suomen UMK:n, niin olisiko päässyt edes ehdokkaaksi koska pojat ei kuulu UMKn sisäpiiriin youyou tai ole kotoisin stadista.) No Ruotsi onkin ollu aina vähän parempi!!

Mistä me tiedetään, onko ne joskus jo yrittäneet umk:hon.

Mitä olen haastatteluja lukenut, niin ei.

Vierailija
7652/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävi juuri niinkuin pelkäsin. Kaj jätti Erikan täysin varjoonsa:(

Perustakaa oma ketju näille harhoillenne kiitos.

Iltalehden äänestyksessä Kaj sai Erikaan verrattuna  80% äänistä, joita annettiin n. 10000, että se niistä harhoista.

Joo, mutta ruotsin euroviisuihmeelle on ihan omakin ketjunsa. 

Millä otsikolla? Kävin aiemmin lukemassa jotain, mutta oli ihan yhtä trollattu ketju kuin tämäkin.

Vierailija
7653/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä vaan.

Ovat eri semifinaaleissa, eli Suomesta käsin ei voi äänestää KAJta kuin vasta finaalissa, jos/kun sinne pääsevät. Viro on Ruotsin kanssa samassa semissä, joten onkin kiinnostavaa nähdä, miten yleisön äänet jakautuu Tommy Cashin ja KAJn välillä. Oletettavasti molemmat kuitenkin nähdään finaalissa.

Vierailija
7654/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunooko ruotsalaiset puku päällä, kravatti kaulassa ja harmonikkaa soitellen ;) 

sauna yhdistää sosiaaliluokat; valkokaulus- ja muut duunarit. Saunassa unohdetaan ihmisten taustat, kaikki istuvat samoilla lauteilla. Sitähän tossa kuvataan

Vierailija
7655/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanska,Islanti ja Viro taitavat olla Ruotsin kanssa samassa semissä. Suomen kanssa samassa on Norja ja balkanian maita.

Vierailija
7656/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semifinaalipaikat on arvottu.

Vierailija
7657/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelisi, että Ruotsi pärjäisi yleisöäänestyksessä paremmin kuin joku Albania. Tai onko Puolakaan nyt niin valtavan suosittu kuin he itse toivovat?

Oddseissa Albania on 20:s ja Puola 25:s.

Oddsit on vedonlyöntiä, fanisovelluksessa Albania pärjää hyvin.

Pitää uskoa siihen, jonka puolesta lyö vetoa. Ilmainen klikkausmahdollisuus ei pakota miettimään yhtä paljoa kuin vedonlyönti. Harva tykkää menettää rahojaan. Siksi lyödään vetoa sen potentiaalisen voittajan puolesta.

Jota Ruotsi ei ole, enpä usko.

Viime vuonna Ruotsi oli yhdeksäs norjalaispoikien edustamana. Uskon kyllä KAJn yltävän vähintään samaan.

Vierailija
7658/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaj esityksessä häiritsi se Käärijältä matkittu pinkki vihreä valaistus, ei edes niin hyvin sopinut siihen minusta.

Värivalot merkkasi viissin revontulia, joka sopi tuohon metsälavastukseen hyvin. Ei ole kenenkään yksityisomaisuutta. Minua ei häirinnyt tippaakaan.

Vierailija
7659/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, mutta mulle tulee aina tippa linssiin, kun katon noiden saunapoikien esitystä.

Vierailija
7660/26028 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin jos viisulavalla saunotaan, miljoonien silmien edessä.

Ketju on lukittu.