Mitä arvelet: Kuinka suuri osa naisista menisi hippulat vinkuen vieraisiin, jos saisi luvan ja luottaisi, ettei tule jälkipuheita?
Jos puhutaan kertaluontoisesta jutusta. Puoliso sanoisi vaikka tyyliin: Ok, kokeile nyt sitten kerran X:ää, maksullista, tehkää tyttöjen reissulla mitä tykkäätte tms.
Vieraisiin meno tarkoittaa tässä kyselyssä seksin harrastamista jossain fyysisessä kontaktissa ja muodossa jonkun muun kuin oman puolison kanssa.
Kommentit (16)
Millaiset hippulat naisilla on?
Sanoisi että 99,9998% naisilla ei ole hippuloita lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset hippulat naisilla on?
Sanoisi että 99,9998% naisilla ei ole hippuloita lainkaan.
Ehkä huumorintajusi on sen luontoista, että olet tavannut paremmin vain sellaisia naisia?
Q: Kuinka iäkäs ihminen käyttää termiä hippulat vinkuen?
A: Ainostaan +65v
Menisin ja menen ilman lupaa.
Arvoisin joka kolmas nainen tai ainakin vajaa puolet lähtisi. Miehistä ehkä yks kymmenestä ei lähtis ja muut menis into piukeena.
/nainen
En osaa sanoa. Itse en menisi, olen ollut saman miehen kanssa 18 vuotta, rakastan häntä. Siinä se, olen uskollinen.
Kokemuspohjalta arvio, 0-5% kävis luvalla.
Luvatta, eli pettäen vieraissa käy 25-50%, tilastotietoa.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuspohjalta arvio, 0-5% kävis luvalla.
Luvatta, eli pettäen vieraissa käy 25-50%, tilastotietoa.
Hyvä huomio, josta on helppo uskoa, että siinä voi olla perää! Liekö ihan tutkittu. Ping at Osmo Kontula. Ehkä naiset eivät luota miehen luvan "aitouteen" eli testaako vaan tai sitten pelätään miehen reaktiota kun asia tapahtuukin irl. -ap m60v.
Seksitutkimusten mukaan jotain 5-10% naisista harrastaa seksiä nykyisen pääsuhteen ulkopuolella. Näistä ehkä puolet luvalla? Puolet suhteista ei pääty eroon. Näistä suurin osa on varmaan enemmän tai vähemmän onnellisia, eli ei ehkä lähtisi. Veikkaan siis että olisi selkeä vähemmistö, ehkä tuo 25%.
Vain sellainen nainen, jolla sattuu oleman munat!! Siis hippulat on miehen munat! Mutta pillu vinkuen on kai mahdollista??
Suurin osa. Olen nainen ja melkein kaikki ystäväni pettää ja uskon että loput ei uskalla myöntää. Sellaisia naisia, että niistä ei ikinä uskoisi.
Missä sijaitsee naisen hippulat, onko se erogeeninen alue kuten niska tai nännit ?
Onko tämä ajattelutapa jotenkin vain miesten, sillä se että olis lupa tai ei, ei ainakaan minua sai menemään kenenkään kanssa yhtään mihinkään.Siihen tarvittais se tunne, jota ilmeisesti miehet eivät tarvitse. Pelkkä pilli kai sitten riittää miehille.??
Palstalaisten usko (toivo?) naisten hanakkuteen mennä vieraisiin luvan kanssa on suuri. Onko täällä ollut kyselyä aiheesta naisille?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ajattelutapa jotenkin vain miesten, sillä se että olis lupa tai ei, ei ainakaan minua sai menemään kenenkään kanssa yhtään mihinkään.Siihen tarvittais se tunne, jota ilmeisesti miehet eivät tarvitse. Pelkkä pilli kai sitten riittää miehille.??
Ulkonäöltään seksuaalisesti hyvännäköinen naimn aiheuttaa terveessä ja toimintakykyisessä miehessä panetuksen tunteen ja saa haluamaan seksiä ko naisen kanssa. Muuta tarvita. Welcome to real world.
Yli kolmannes vastaajista uskoo että 3/4 naisista käyttäisi tilaisuuden tai pikemmin mahdollisuuden hyväksi.
Vaimo arveli, että miehistä 99% ja naisista 30-40%