Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
7281/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä laita vielä mihinkään järjestykseen, mutta mieluisimmat olleet San Marino, Suomi, Ruotsi, Australia, Saksa, Italia, Slovenia ja Israel.

Vierailija
7282/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä laita vielä mihinkään järjestykseen, mutta mieluisimmat olleet San Marino, Suomi, Ruotsi, Australia, Saksa, Italia, Slovenia ja Israel.

Itse oon tosiaan löytänyt vasta 4 mistä pidän.

Ei ole saanut kaikkia kuunnelluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7283/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mieluisimpia on tällä hetkellä Itävalta, Ruotsi, Viro ja Puola. 

Vierailija
7284/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut lämmetä vähän Red Sebastianillekin.

Vierailija
7285/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on aika laidasta laitaan ollut musamaku euroviisu biisien suhteen monena vuonna.

On ollut useita suosikkeja jo pelkästään yhtenä vuonna ja täysin ääripäästä toiseen.

Viime vuonnakin tykkäsin baby lasagnasta ja Ukraina taisi olla toinen.

Ja täysin ääripää musiikkia.

En muista ketä kaikkia viime vuonna edes oli.

Vierailija
7286/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Belgia?

Vierailija
7287/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt nähdään oikein kunnollisesti kuinka hyviä markkinamiehiä ruotsalaiset ovat. He tekivät tuntemattomasta huumoriyhtyeestä yhdessä yössä salonkikelpoisen maansa edustajan, jota jopa veikkaillaan euroviisujen voittajaksi. Mikä toinen maa olisi tähän pystynyt!

Suomi ja Käärijä?

Käärijä teki sen itse.

Käärijän menestyminen oli niin uutta Suomessa, ettei sellaiseen osattu edes varautua. Onneksi Käärijä ei häkeltynyt.

Vierailija
7288/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vöyrin pojat tekivät sen itse, 15 vuoden kokemuksella. Hyvä, että menivät Ruotsiin, eivätkä antaneet hauskaa numeroaan YLE:n vassareiden tärveltäväksi !

Vierailija
7289/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Belgia?

Juu.

Vierailija
7290/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vöyrin pojat tekivät sen itse, 15 vuoden kokemuksella. Hyvä, että menivät Ruotsiin, eivätkä antaneet hauskaa numeroaan YLE:n vassareiden tärveltäväksi !

Ja nyt ovat ykkösenä oddseissa 👍👍

Vierailija
7291/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuinka kauan, Israel on sieltä noussut jo näköjään kolmanneksi ja tänään tulee Kyproksen biisi, Ranska en muista koska.

Vierailija
7292/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsinkielinen länsirannikko on Suomen vauraimpia alueita.

Vierailija
7293/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuinka kauan, Israel on sieltä noussut jo näköjään kolmanneksi ja tänään tulee Kyproksen biisi, Ranska en muista koska.

Loppuviikosta.

Vierailija
7294/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyproksen edustajan Theo Evanin vanhat videot eivät ole mitään varsinaisia mestariteoksia. Väkisinkin tulee ikävä Andrew Lambrouta ja hänen komeaa lauluääntään.

Vierailija
7295/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vuoden taso on välttävä. Huippuja ei ole kuulunut, tasaisen ookoota löytyy. No, aina ei voi olla se paras vuosi.

Vierailija
7296/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bara bada bastulla on ihan järjettömät määrät kuunteluita jo Ruotsin ja Suomen spotifyssa top 50 listalla, molemmissa huima ero kakkosena olevaan.  Myös Viron top 50 listalla KAJ nousee, on jo viides. Tommy Cash on toinen. Bara bada bastu on pongahtanut myös Norjan listalle.

Vierailija
7297/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan kappale tulee lauantaina. Nyt olis hyvä kerroin 7-8 tienoilla. Pitäisiköhän huvikseen lyödä pikkusummalla vetoa Louanen voitosta :D onkohan sen mahdollista voittaa ruotsi ja Itävalta? On ainakin tunnettu ja tykätty tuo Ranskan laulaja ennestään. 

Vierailija
7298/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin kieliseltä pohjanmaalta tulee hyviä laulajia. Onhan se nähty Voice of Finlandiassakin.

Vierailija
7299/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jotenkin oikein kirsikka kakun päällä, että suomalainen huumoribändi edustaa euroviisujen tosikkoa Ruotsia 😂 Ruotsissahan naureskeltiin Käärijällekin ja haukuttiin sitä lastenlauluksi. Nyt heillä on itsellään suomalainen hupibändi edustamassa.

Vierailija
7300/26028 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsinkielinen länsirannikko on Suomen vauraimpia alueita.

Liittyy mihin?

Ketju on lukittu.