Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
6861/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa, Israelin kappale on juurikin sellainen tylsääkin tylsempi tusinaballadi joita en yksinkertaisesti jaksa kuunnella. Ei vaan saa tuosta mitään irti vaikka on muka niin koskettava. Ja varmaan on taas top 3, ihan sama mitä lavalla tekee.

Vierailija
6862/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Israel julkaisi koskettava hienon voimaballadin. Kyllä ropisee ääniä. Kertakaikkisen laadukas ja hieno!

On. Yuvalin ääni on kaunis ja hänen tapansa laulaa on miellyttävä, koska hänen ei tarvitse missään vaiheessa turvautua huutamiseen, tuohon voimaballadilaulajien helmasyntiin. Aivan ihana esitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6863/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelin biisi on melodialtaan huomattavasti heikompi kuin viime vuotinen. Mulle ei jatkoon eikä edes mun pistesijoille. Toki taas vetää yleisöäänipotin, muista kuin musiikillisista syistä. 

Vierailija
6864/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israelin biisi on melodialtaan huomattavasti heikompi kuin viime vuotinen. Mulle ei jatkoon eikä edes mun pistesijoille. Toki taas vetää yleisöäänipotin, muista kuin musiikillisista syistä. 

Nyt verrataankin muihin tämän vuoden biiseihin ja siinä vertailussa New day will rise sijoittuu hyvin korkealle.

Vierailija
6865/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää Israelin tämänvuotinen on parempi kuin viimevuotinen, jota en edes jaksanut kuunnella loppuun. Ja esittäjällä nyt parempi ääni. En kyllä nytkään kuunnellut loppuun. 

Vierailija
6866/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää Israelin tämänvuotinen on parempi kuin viimevuotinen, jota en edes jaksanut kuunnella loppuun. Ja esittäjällä nyt parempi ääni. En kyllä nytkään kuunnellut loppuun. 

TikTok sukupolvi ei pysty keskittymään kuin korkeintaan puolen minuutin ajaksi :)

Vierailija
6867/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Bastu tulee soimaan vielä vuosia, ellei vuosikymmeniä. Ai miksi? No just tämmönen kama raikaa lätkän MM-kisoissa. Esmes se "Poika saunoo"-rikollinen tod näk saa koko kalenterivuoden tulot loppukevään teosto-korvauksista.

Just näin, voin kuvitella, että ihmiset kesäsaunoissaan meren ja järvien rannoilla ihanina kesäiltoina hyvinkin laulaa bara bada bastua vielä vuosienkin jälkeen.

Ja mikä parasta, Make Sauna Great Again vielä ulkomaalaisillekin.

Vierailija
6868/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää mulle noi Viron Ukrainan ja Itävallan biisit.

Tai siis kun ne ei vaan avaudu mulle.

En tajua niistä hölkäsen pöläystä.

En ole edes jaksanut kuunnella loppuun.

Vierailija
6869/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei biisiä jaksa kuunnelle loppuun saakka, se on silloin huono. Ei kannata ajatella siitä sen enempää.

Vierailija
6870/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei biisiä jaksa kuunnelle loppuun saakka, se on silloin huono. Ei kannata ajatella siitä sen enempää.

Ei vaan avaudu se idea tai pointti syvin olemus vai mikä se nyt oli.

Vierailija
6871/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Silvennoinen uskoo että Erika voittaa euroviisut.

Vierailija
6872/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt verrataankin muihin tämän vuoden biiseihin ja siinä vertailussa New day will rise sijoittuu hyvin korkealle.

No minä vertasin viime vuotiseen, saan kai verrata mihin haluan :D. No, tämän vuoden skabassa ei tässä kyllä siltikään ole mitään ihmeellistä. Biisi alkaa ja biisi loppuu ja välissä ei paljoa tapahdu. Kaunis ääni on joo ainakin studioversiossa, itse haen viisulta kuitenkin jotain muuta. Eli kuten sanoin, ei pääse edes mun pistesijoille. En usko että live voi tätä muuttaa mutta toki aina se ovi on vähän raollaan kunnes livet nähdään.

Vierailija
6873/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Bastu tulee soimaan vielä vuosia, ellei vuosikymmeniä. Ai miksi? No just tämmönen kama raikaa lätkän MM-kisoissa. Esmes se "Poika saunoo"-rikollinen tod näk saa koko kalenterivuoden tulot loppukevään teosto-korvauksista.

Just näin, voin kuvitella, että ihmiset kesäsaunoissaan meren ja järvien rannoilla ihanina kesäiltoina hyvinkin laulaa bara bada bastua vielä vuosienkin jälkeen.

Ja mikä parasta, Make Sauna Great Again vielä ulkomaalaisillekin.

Baselin jälkeen kukaan ei halua kuulla Bastua enää kertaakaan. Eiköhän Ruotsissakin jo kauhistella, että kuinka maailman päivissä päätyivät lähettämään tällaisen "moldovalaisen"  kun priimaakin olisi ollut tarjolla.

Vierailija
6874/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

San Marino voittaa enemmin, katsokaa videon katselumäärää.

Vierailija
6875/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko Silvennoinen uskoo että Erika voittaa euroviisut.

Joka vuosi Suomi voittaa euroviisut.

T: iltalehdet sun muut mediat.

Joka vuosi sama laulu ja lopputulos onkin huono.

Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Vierailija
6876/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Softenginen sijoitus oli aikanaan 11.

Vaikka yleisesti top kymppiin pääsyä pidetään hyvänä saavutuksena.

Mutta sija 11 oli niille pyhäkoulupojille oikein hyvä ja relevantti lopputulos.

Lordin jälkeen yritettiin teräsbetonilla josko oltaisiin voitettu euroviisut uusiksi samankaltaisella musiikilla.

Teräsbetoni tosin ei yltänyt millään tavalla Lordin tasolle.

Se oli vaan köyhän miehen yritelmä yrittää epätoivoisesti voittaa viisut samankaltaisella musiikilla.

Vierailija
6877/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kajn voitto ei ole pudottanut ruotsin suosikkiasemaa. Erikan uskotaan tulevan neljänneksi. En tiedä kumpaako sitä kannustaisi?

Viimeksi kun katsoin niin Erika oli sijalla 5 tai 6.

Vierailija
6878/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israelin biisin jälkeen ei voi kuin ihmetellä, miksi Ruotsi lähettää Euroviisuihin Bastun kaltaista kuraa.

Kukahan sen valinnan teki? Ruotsin kansa, ja osittain kansainvälisissä raadeissa istuneet, ovat tähän syyllisiä. Mikä olisi rangaistus?

Vierailija
6879/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on tällä hetkellä sijalla 6.

Katsoin just.

Vierailija
6880/26028 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut typerät naiset antoivat tiktokissa neuvoja miten äänestää Ruotsin Melodifestivaaleilla KAJta. Nyt jos itäisen naapurimme tavoin ajattelevat ovat sekaantuneet toisen maan puhelinäänestykseen, ja käry käy, on se melkoinen häpeä. "Kiitos" älykääpiöt. 

Turhaan jankkaat, melodifestivalenin päällikkö ei ollut tippaakaan huolissaan mistään Suomesta mahdollisesti tulevasta parista äänestä. Eihän umk:ssakaan mitään käryä käynyt vaikka Erikaa äänestettiin ulkomailta.

Varmaan sama tyyppi joka täällä totena väitti että Erika voitti koska hänen levy-yhtiönsä varmasti maksoi tuhansia ja tuhansia ääniä hänelle. Ei tajunnut mitään kun hänelle yritettiin selittää kirjanpidosta, työpuhelimista tai firmojen eettisistä säännöistä, intti vain että noin se on, koska eihän Erika muuten

Oli minun ensimmäinen ja tämän viestin lisäksi ainoa tästä aiheesta. Jotkut ne jaksaa satoja sivuja lukea samasta aiheesta, ja olettavat että niin ne muutkin.

Ketju on lukittu.