Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Måns pahentaa parhaillaan julkikuvaansa Instagramissa. Julkaisi aamulla kirjoituksen, joka alkaa suomennettuna "Rakkaat kapeakatseiset vihaajat..." Ei yhtään ymmärrä, miten muka on dissannut KAJta, vaan aina ollut tosi onnellinen heidän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Måns pahentaa parhaillaan julkikuvaansa Instagramissa. Julkaisi aamulla kirjoituksen, joka alkaa suomennettuna "Rakkaat kapeakatseiset vihaajat..." Ei yhtään ymmärrä, miten muka on dissannut KAJta, vaan aina ollut tosi onnellinen heidän puolestaan.
Ja sinä se vaan jatkat Månsin parjaamista.
Tiesin, että Yuval Raphael todellakin osaa laulaa, mutta silti biisi vetää sanattomaksi. Hän kuulostaa ranskankielisessä osuudessa Celine Dionilta. En ihmettelisi, vaikka nousisi Oddsien kärkeen vielä tämän päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin, että Yuval Raphael todellakin osaa laulaa, mutta silti biisi vetää sanattomaksi. Hän kuulostaa ranskankielisessä osuudessa Celine Dionilta. En ihmettelisi, vaikka nousisi Oddsien kärkeen vielä tämän päivän aikana.
Laulaa kyllä hyvin, mutta biisihän on ihan tusinaballadi. Ei tuolla viisuja voiteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä se vaan jatkat Månsin parjaamista.
Kyllä hän tällä kertaa hoitaa sen puolen ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulaa kyllä hyvin, mutta biisihän on ihan tusinaballadi. Ei tuolla viisuja voiteta.
Vai niin. Mieluummin tätä kuuntelee kuin Itävallan turhankin monimutkaiseksi venytettyä kikkailua.
Mielestäni kajn biisi on sellainen koko perheen biisi.
Se on yksi syy miksi sitä on niin helppo rakastaa.
Tosta oli jo juttu iltapäivälehdissä, kun huonoitsetuntoiset suomalaiset haukkuneet Måns Z.
Luulen, että ihmiset kaipaavat nyt ilon kautta yhteisöllisyyttä. Ei mitään vakavaa, syvällistä vaan sellaista mitä Kaj tarjoaa. Kepeyttä, laulua, tanssia ja iloa kaikki yhdessä.
Se on Euroviisujen perimmäinen tarkoituskin ja se kirkastuu varmasti tänä vuonna muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, siinä kiroillaan lapsille epäsopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ
Ableismi = vammaisviha. Ableismilla tarkoitetaan normittunutta vammattomuuden ihailua ja itsestään selvänä pitämistä. Ableismin ydin on, että vammaiselle kuuluu olla ulkopuolinen, erilainen ja huonompi. Ableismi on sekä ajattelemattomuutta että syrjintää.
TÄMÄ
Miten tämä liittyy millään tavalla tähän ketjuun?
Palstahäirikkö haukkui täällä muut mongoloideiksi jne.
Ai jaa, mä jo ihmettelinkin että tuo a ...jotain on eksynyt väärään keskusteluun ja ehkä eksyikin. En nyt jaksa käyttää energiaani ikävien ihmisten katkeraan kalkkiin. Saavat nauttia sen itse. Mulla on kaikki hyvin.
Nolo, nolompi, noloin Suomen euroviisuesitys. Täydellinen rimanalitus Erikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla einstein tietääkseen että nykymaailmassa lapset ja teinit käyttää vieläkin hävyttömämpää kieltä.
Siinä ei yksi kirosana paljoa paina.
T: neljän lapsen tätipuoli.
Toi Bastu tulee soimaan vielä vuosia, ellei vuosikymmeniä. Ai miksi? No just tämmönen kama raikaa lätkän MM-kisoissa. Esmes se "Poika saunoo"-rikollinen tod näk saa koko kalenterivuoden tulot loppukevään teosto-korvauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en osais kasvattaa lasta niin, että se ei ikinä kuulis sanaa "PERKELE". Varmaan toi tulee vastaan jo jossain Pikku Kakkosen alkutunnarissa.
Vierailija kirjoitti:
Haukut Månsia ja Erikaa!
Minäkö?
Sveitsin biisi julkaistaan tänään aamupäivällä.
Ja Israel julkaisi koskettava hienon voimaballadin. Kyllä ropisee ääniä. Kertakaikkisen laadukas ja hieno!
Sovellusäänet joita saa antaa yhden on eri asia ja niitä sai kyllä muutkin osallistujat.