Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Itävalta on upea. Hieman häiritsee, että laulaa englanniksi, mutta sanoista ei saa kunnolla selvää. Todella vahva kilpailija Alankomaille. Ruotsin Måns ei mitenkään ansaitse raativoittoa näiden kahden rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Itävalta on upea. Hieman häiritsee, että laulaa englanniksi, mutta sanoista ei saa kunnolla selvää. Todella vahva kilpailija Alankomaille. Ruotsin Måns ei mitenkään ansaitse raativoittoa näiden kahden rinnalla.
Ruotsissakin tämä varmasti tajutaan, joten voihan olla, ettei Månsia haluta lähettää häviämään ja KAJn tosiaan annetaan voittaa?
Kukaan ei ole oikeasti matkinut Käärijän musiikkia. Joidenkin mielestä hihojen malli on Käärijän matkimista. Tänä vuonna samat kyttääjät ovat ollet näkevinään Joostin takin olkapäätoppausten matkimista.
Vierailija kirjoitti:
Sanottakoon vielä, että kummankaan ensin mainitun esitystä ei vielä ole nähty livenä, ja molemmilla biiseillä menestymiseen vaaditaan todella vahvaa laulutaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vieläkin katkera kun Käärijä ei voittanut.
Se oli niin lähellä.
Raadit pilasi.
Asiat olisi ehkä menneet useana vuonna eri tavalla jos valta olisi pelkästään yleisöllä.
Onneksi on raadit, ettei viime vuonna voittanut Käärijää matkinut Baby Lasagna.
Raatien ansioista Tattoo onneksi voitti, eikä se tosi huonosti laulanut Käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hc-viisufanit eivät halua Ruotsin ja Månsin voittavan Euroviisuja, miksi he sitten muka haluaisivat Ruotsin ja KAJn voittavan?
He haluavat muutosta ja Ruotsille uskallusta.
Mikä muutos se olisi? Kahdeksas voitto Ruotsille!
Ei popilla. Suomalaiset sen voittaisi, Ruotsi vaan maksaa.
Suomen edustaja on edelleen Ich komme, vaikka muutamat kuvittelevat, että se on Bara bada bastu. Kummallinen tilanne UMKn kantilta katsottuna.
Tämä Bara bada bastu on aivan surkea biisinä.
Makuja on monia. Minusta Ich komme on aivan surkea biisi (pääasiassa hölmöjen sanoitusten takia, sillä pidän kertosäkeen sävelkulusta kyllä). BBB sen sijaan pitkästä aikaa oikein innostava euroviisuehdokas!
Alankomaat on videon perusteella todella tylsä ja keskinkertainen lallattelu, ei kosketa eikä herätä muita tunteita kuin että "seuraava kiitos ".
Itävalta on heti paljon mielenkiintoisempi, mutta ei mene henkkoht musamakuuni joten en nyt luukuttamaan sitä ala. Erikoinen ääni on siinä rajalla että ärsyttääkö vai kiehtooko, ja paljon tulee riippumaan livestä.
En ymmärrä miksi nämä kaksi kilpailisivat jotenkin erityisesti keskenään - Alankomaat on niin perusmusaa kuin olla voi ja Itävallassa on haettu erikoisuutta ja MITÄ??! -reaktiota äänenkäyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vieläkin katkera kun Käärijä ei voittanut.
Se oli niin lähellä.
Raadit pilasi.
Asiat olisi ehkä menneet useana vuonna eri tavalla jos valta olisi pelkästään yleisöllä.
Onneksi on raadit, ettei viime vuonna voittanut Käärijää matkinut Baby Lasagna.
Raatien ansioista Tattoo onneksi voitti, eikä se tosi huonosti laulanut Käärijä.
No makuja on monia.
Ei kai siitä voi suuttua jos joku on eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi Itävalta ohittaa Oddseissa Suomen ja se tapahtuu aika pian.
On jo ohittanut.
Kuka olisi uskonut, että koittaa sekin päivä, kun vauvapalstalla hekumoidaan Ruotsin viisuehdokkaan puolesta. -:) Normaalisti ruotsalaisbiisien kehumiset ovat keränneet monta monta alapeukkua ja kitkerää kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka olisi uskonut, että koittaa sekin päivä, kun vauvapalstalla hekumoidaan Ruotsin viisuehdokkaan puolesta. -:) Normaalisti ruotsalaisbiisien kehumiset ovat keränneet monta monta alapeukkua ja kitkerää kommenttia.
Niin paitsi että kun sanoo Loreenin olevan tekotaiteellista tuubaa, mitä ne esitykset todella on, niin alapeukut kyllä viuhuvat :D. Että aina on väärää mieltä Ruotsista - jos tykkää tai jos ei tykkää :D. Mä olen äänestänytkin Ruotsia monena vuonna, ei mulla ole heihin viisuissa jääkiekkomaista suhdetaa. Jos Ruotsi on mielestäni hyvä niin sitten on. Mutta futuristiset gynentuoliesitykset ei ole mun mielestä hyviä :D :D :D.
Vierailija kirjoitti:
Minä koen nämä Kaj jutut jo kiusantekona ja trollaamisena, ei kaikki tosiaan tykkää, vaikka sellaista mielikuvaa koitetaan luoda.
Noni Suomi floppasi!
Prosentit laskee ja kertoimet huononee!
Belgia on nousemassa vähän.
Vaikka sanoinkin että vedonlyönnit on vaan veikkauksia.
Niin kyllä itse ainakin niihin jossain määrin uskon.
Belgia ja Itävalta ovat näemmä saaneet vaikutteita Nemolta.
Vierailija kirjoitti:
Alankomaat on videon perusteella todella tylsä ja keskinkertainen lallattelu, ei kosketa eikä herätä muita tunteita kuin että "seuraava kiitos ".
Itävalta on heti paljon mielenkiintoisempi, mutta ei mene henkkoht musamakuuni joten en nyt luukuttamaan sitä ala. Erikoinen ääni on siinä rajalla että ärsyttääkö vai kiehtooko, ja paljon tulee riippumaan livestä.
En ymmärrä miksi nämä kaksi kilpailisivat jotenkin erityisesti keskenään - Alankomaat on niin perusmusaa kuin olla voi ja Itävallassa on haettu erikoisuutta ja MITÄ??! -reaktiota äänenkäyttöön.
Molemmista tulee todella vahvat voittajafiilikset. Kiinnostavaa onkin, miten äänet lopulta jakautuu. Riippuu tietysti myös esityksestä, mutta molemmat oletettavasti saa ääniä niin yleisöltä kuin raadeiltakin, mutta olisiko niin, että Alankomaat vetoaa enemmän yleisöön ja Itävalta raateihin?
Vierailija kirjoitti:
Belgia ja Itävalta ovat näemmä saaneet vaikutteita Nemolta.
Miten niin Belgia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei olekaan normaali vuosi. Viimeksi (?) Ruotsin Melodifestivalenin finaalissa on ollut suomalainen vuonna 1987, Arja Saijonmaa, joka tuli toiseksi - yhden pisteen erolla voittajaan! Läheltäpiti-tilanne todellakin. Saijonmaan osallistumisen synnyttämiä reaktioita en tiedä.
Onhan siellä ollut Kristakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei olekaan normaali vuosi. Viimeksi (?) Ruotsin Melodifestivalenin finaalissa on ollut suomalainen vuonna 1987, Arja Saijonmaa, joka tuli toiseksi - yhden pisteen erolla voittajaan! Läheltäpiti-tilanne todellakin. Saijonmaan osallistumisen synnyttämiä reaktioita en tiedä.
Onhan siellä ollut Kristakin.
Ei tainnut pärjätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noni Suomi floppasi!
Prosentit laskee ja kertoimet huononee!
Belgia on nousemassa vähän.
Vaikka sanoinkin että vedonlyönnit on vaan veikkauksia.
Niin kyllä itse ainakin niihin jossain määrin uskon.
Suomi julkistetaan niin aikaisin, että kaikki i ole edustajat selvillä. Siksi ei kannata luottaa hehkutuksiin heti. Olisi hyvä, jos ei niin aikaisin julkistettaisi. Unohtuu, kun uusia tulee.
Totta.
Ja itse kilpailussa voittaa voi periaatteessa kuka tahansa kilpailijoista.
Tai tarkoitan siis sitä kun onhan se huomattu että ne yleisöpisteet voi laittaa tilanteen täysin uusiksi.
Kun siellä on niitä isojakin pistesaaliita tullut.
Joku vuosi taisi joku jäädä täysin nollille olisiko ollut iso britannia.
Oli paha mieli hänen puolesta.
Sen on pakko olla todella nöyryyttävää jäädä täysin nollille.
Vaikka aina kilpailussa joku viimeiseksi jää mutta silti.
Kumpa raateja ei olisi niin olisi voittanut.
Silloinhan olisi voittanut myös Käärijä.
Eikä mun mielestä Lasagna mitenkään liikaa matkinut.
Kunhan otti vähän vaikutteita.
Tuskin Käärijä siitä edes suuttui.
Häntä on todennäköisesti matkittu niin paljon että pitää sitä jo ihan normaalina.