Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Kaj tulee saamaan teleääniä paljon luulen.
Vedonlyönnissä on toisena ja on parantanut kertoimissa.
Ei ole kirkossa kuulutettu että Måns voittaa.
Itse luulen että Kaj voittaa mellot.
Ja jos Kaj valitaan niin voittaa tod näk koko euroviisut.
Ennustajan vikaa ei sinussa ainakaann ole.
Vierailija kirjoitti:
Miten San Marinon finaalissa annetaan pisteet? Onko juryilla valta vai meneekö (enimmäkseen) pelkillä yleisöäänillä? Tutta L'italia olis kyllä hyvä edustaja mutta nyt on nähny taas semmosia karsintoja eri maissa missä juryt jyrää jonku toisen voittoon nii en uskalla vielä toivoa liikoja :D
Jury päättää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen sinkkulistalla Kaj on vasta neljäs.
Käytännössä bastua ei kuunnella kuin Suomessa ja Ruotsissa.
Eihän siitä varmaan muualla tiedetäkkään, mutta jos pääsee euroviisuihin, niin sanoisin että on jokaisella listalla sitten.
Tutta L'Italia vastaan Bastu. Jos nämä molemmat pääsevät euroviisuihin asti, niin kumpi mahtaa pärjätä paremmin?
Bastu tietenkin! Mutta tykkään myös tutta l'italiasta :)
Bastu jää toiseksi.
Näyttää siltä, että sekä Alankomaat että Viro olisivat ohittamassa Suomen Oddseissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaj on hyvä mutta mellot voittaa Måns. Toivottavasti ei kuitenkaan euroviisuja. Tylsää jos itseään toistava ruotsi taas voittais.
Onko tuossa mellossa siis 50/50 äänestys? Tuomarit ja yleisö? Suomen Umk:ssahan oli muistaakseni yleisö 75 % ja tuomarit 25 %.
Vierailija kirjoitti:
Kaj on hyvä mutta mellot voittaa Måns. Toivottavasti ei kuitenkaan euroviisuja. Tylsää jos itseään toistava ruotsi taas voittais.
Ellei KAJ:lle tule ihan totaalista yleisöpottia. Tosin nähtiinhän se kahden edellisvuoden Euroviisufinaalissa, että se ei riittänyt kun tuomaripisteet olivat niin ylivoimaiset.
Tuskin Kaj tulee saamaan samanlaista kansainvälistä suosiota kuin Käärijä. Heidän normi-musiikkinsa on niin erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun taas on märehditty Käärijän saamia "huonoja" jurypisteitä Liverpoolissa niin kannattaa muistaa että Käärijä sai 4.eniten jurypisteitä. Ei todellakaan huono.
Vain Ruotsi, Italia ja Israel sai enemmän.
Tuomareiden 12 pistettä keskitettiin vain suurimmaksi osaksi Loreenille.
En minä sanonut, että Käärijä olisi kaikkiaan saanut huonot pisteet. Kyse on siitä, että osa juryistä arvosteli Käärijän koko finaaliesityksen huonoimpien joukkoon, ja ainakin yksi aivan viimeiseksi, kun taas meidän naapurimaiden Norjan ja sen musiikin mallimaan Ruotsin juryt "yllättäen" antoivatkin täydet pisteet. Kyllähän tuosta näkee, että siis juryjen subjektiivinen maku tai sitten jotkin muut seikat vaikuttavat selkeästi pisteytykseen tällaisten esitysten kohdalla, jotka eivät ole sitä helpoimmin sulatettavaa ja geneeristä radiopoppia.
Käärijä kiinnosti jo persoonana valtavasti, mutta vaikea nähdä KAJn tyypeissä erikseen mitään erikoisen kiinnostavaa. He ovat huumorikolmikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta ainakin esim. fb:n Eurovision fans -ryhmässä myös muun maalaisista monet toivovat, että KAJ menisi finaaliin Månsin sijaan. Voihan sinne tietty mennä joku muukin, mistäs sitä tietää. Epätodennäköistä kuitenkin, että kukaan muu peittoaisi heitä yleisöäänissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta ainakin esim. fb:n Eurovision fans -ryhmässä myös muun maalaisista monet toivovat, että KAJ menisi finaaliin Månsin sijaan. Voihan sinne tietty mennä joku muukin, mistäs sitä tietää. Epätodennäköistä kuitenkin, että kukaan muu peittoaisi heitä yleisöäänissä.
Minun ei ole kyllä vaikea uskoa, että ruotsalaiset kuitenkin äänestäisivät Månsia eniten. Kun tuo tylsien popbiisien ja edellisten voittajien lähettämisen strategia on ennenkin toiminut, niin miksi he nyt siitä poikkeaisivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa mellossa siis 50/50 äänestys? Tuomarit ja yleisö? Suomen Umk:ssahan oli muistaakseni yleisö 75 % ja tuomarit 25 %.
Juu, melloissa tuomarit päättää sen 50%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ei ole kyllä vaikea uskoa, että ruotsalaiset kuitenkin äänestäisivät Månsia eniten. Kun tuo tylsien popbiisien ja edellisten voittajien lähettämisen strategia on ennenkin toiminut, niin miksi he nyt siitä poikkeaisivat?
Se vain olisi niin piristävä poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että sekä Alankomaat että Viro olisivat ohittamassa Suomen Oddseissa.
Viro? Jos näin on niin haiskahtaa vähän. Tuota Viron esitystähän oli kai käyty jollain arvostelusivustolla myös nostattamassa ilmeisesti bottien avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh, minä kyllä uskon Månsin voittavan myös yleisöäänissä, monet varmaan aktivoituu vasta finaalissa perusruotsalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Kaj tulee saamaan samanlaista kansainvälistä suosiota kuin Käärijä. Heidän normi-musiikkinsa on niin erilaista.
No eipä se Käärijänkää muu musiikki kovin kummosta ollut. KAJista on jo nyt tullut sensaatio. Varmaan tulemme näkemään paljon saunatakkisia faneja varsinkin jos pääsevät euroviisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Sen nyt tiedettiin. Finaalissa menee moni muukin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaj tulee saamaan teleääniä paljon luulen.
Vedonlyönnissä on toisena ja on parantanut kertoimissa.
Ei ole kirkossa kuulutettu että Måns voittaa.
Itse luulen että Kaj voittaa mellot.
Ja jos Kaj valitaan niin voittaa tod näk koko euroviisut.
Ennustajan vikaa ei sinussa ainakaann ole.
Ja miten niin ei?
Sinäkö muka tiedät kuka voittaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä se Käärijänkää muu musiikki kovin kummosta ollut. KAJista on jo nyt tullut sensaatio. Varmaan tulemme näkemään paljon saunatakkisia faneja varsinkin jos pääsevät euroviisuihin.
No nyt kyllä vitsin murjaisit! Eipä ollu kummoista musiikkia, ei. Muuten vaan on äijä heittänyt suomenkielisenä artistina jo kaksi Euroopankiertuetta ja oikein vielä erikseen ruinattu Puolaan esiintymään...
KAJ-sensaation merkkejä en itse valitettavasti ole vielä nähnyt, muuten kuin suomalaisen median lukuisat jutut ja nostatus.
Miten San Marinon finaalissa annetaan pisteet? Onko juryilla valta vai meneekö (enimmäkseen) pelkillä yleisöäänillä? Tutta L'italia olis kyllä hyvä edustaja mutta nyt on nähny taas semmosia karsintoja eri maissa missä juryt jyrää jonku toisen voittoon nii en uskalla vielä toivoa liikoja :D